Уважаеми,
Понеже стана въпрос (http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...0&postcount=68) ще взема да ви разкажа за наше триседмично пътешествие до и по Крим. Като вероятно ще попропусна хубавите неща и показателните дворци и ще наблегна на битовизмите.
Идеята:
Сеат толедо 1992г. Аз, съпругата ми, един приятел с нас още от София и един се присъединява по-късно в Севастопол. Нощувки на палатки и евентуално няколко точки при приятели по пътя. Мъжете са шофьори. Непрекъснато каране и спане по ред в колата по пътя. (това твърдо го усвоих след едно ходене преди сто години до Ленинград с москвич, когато само аз бях шофьор и в руските пространства се движихме нереално бавно). Почивка. Море. Емоции. Профит.
Реализацията:
Отдавна съм забелязал че каквото и да се прави средна скорост за движение по асфалт ми е около 50-60 км/ч – със всичките спиранки, щраканки и зяпанки. Затова и идеята ми беше да сме повече шофьори за да можем да се движим и през нощта а не да я губим в безполезно спане. Маршрутът беше през Генерал Тошево, Констанца, покрай морето, ферибот през Дунава на Браила и напускане на ЕС в Галац към Рени (със страх и опаска за онези 100 метра Молдова в промежутъка между Румъния и Украина). На връщане се оказа че има много по-хубав път през Букурещ и една нова магистрала с мост през Дунава и без такси за фериботи или нещо такова. Но така или иначе пътят по който минахме си беше отличен и почти перфектно обозначен с табели.
На ферибота е забавно и си струва приключението:
Понеже стана въпрос (http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...0&postcount=68) ще взема да ви разкажа за наше триседмично пътешествие до и по Крим. Като вероятно ще попропусна хубавите неща и показателните дворци и ще наблегна на битовизмите.
Идеята:
Сеат толедо 1992г. Аз, съпругата ми, един приятел с нас още от София и един се присъединява по-късно в Севастопол. Нощувки на палатки и евентуално няколко точки при приятели по пътя. Мъжете са шофьори. Непрекъснато каране и спане по ред в колата по пътя. (това твърдо го усвоих след едно ходене преди сто години до Ленинград с москвич, когато само аз бях шофьор и в руските пространства се движихме нереално бавно). Почивка. Море. Емоции. Профит.
Реализацията:
Отдавна съм забелязал че каквото и да се прави средна скорост за движение по асфалт ми е около 50-60 км/ч – със всичките спиранки, щраканки и зяпанки. Затова и идеята ми беше да сме повече шофьори за да можем да се движим и през нощта а не да я губим в безполезно спане. Маршрутът беше през Генерал Тошево, Констанца, покрай морето, ферибот през Дунава на Браила и напускане на ЕС в Галац към Рени (със страх и опаска за онези 100 метра Молдова в промежутъка между Румъния и Украина). На връщане се оказа че има много по-хубав път през Букурещ и една нова магистрала с мост през Дунава и без такси за фериботи или нещо такова. Но така или иначе пътят по който минахме си беше отличен и почти перфектно обозначен с табели.
На ферибота е забавно и си струва приключението:
Коментар