Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газ 66 от Смоленск до Чукотка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Газ 66 от Смоленск до Чукотка

    Здравейте. Ми можи по икономично да им излиза и по ефтино. но не вярвам да е това, Дизеловата Виетнамка не правили по голям или малак вартящ момент от Бензиновата и затова да са взели дизеловата. но незнам колеги пишете повече по тази тема супер любопитно ми е
    Поздрави

    Коментар


    • #47
      До: Газ 66 от Смоленск до Чукотка

      Мечтата на почти всеки офф роудър )) Зимите са просто прекрасни там )

      Коментар


      • #48
        До: Газ 66 от Смоленск до Чукотка

        Много смели хора нямам друго какво да кажа
        Търговията е проста работа ама не е за прости Люде.

        Коментар


        • #49
          До: Газ 66 от Смоленск до Чукотка

          Имам Виетнамка от 4 години. Използвам я повече за да си правя кефа. За това честно казано ми излиза доста солено и монтирах газова уредба. Няма да повярвате, но с газ мощността не се промени съществено.

          Коментар


          • #50
            До: Газ 66 от Смоленск до Чукотка

            интересно, какво е возил потъналия камаз?
            защото трябва да е било доста тежко, така че да се продъни леда

            тоя ледец, при тая температура, трябва да е доста дебел и здрав, си мисля

            щом под цистерните не се продънил, а камаза е цопнал...

            теглото на цистернните е разпределено върху по-голяма площ - контактното петно, и върху повече гуми, ама все пак..

            има нещо неясно

            Коментар


            • #51
              От: До: Газ 66 от Смоленск до Чукотка

              Първоначално публикуван от petrashkov Преглед на мнение
              ВИЕТНАМКАТА е много корава машина
              ама защо са избрали дизелов двигател?
              Дизелът е по-съвършен от бензиновият двигател, благодарение на принципа си на действие. Докато при бензина се регулира количеството на гориво-въздушната смес, която се подава в цилиндъра /количествено регулиране/, то при дизела се регулира само количеството на горивото, което се впръсква в цилиндъра /качествено регулиране/. Количеството на въздуха е постоянна величина при всяко положение на педала на газта.КПД/коефициент на полезно действие/ на дизела е по-голям от този на бензина с около 20% за автодвигателите и до 40-50% при големите корабни ниско оборотни хибридни мазутно-дизелови двигатели.От тук следва и пословичната икономичност на дизела. Вярно е, че като двигател дизела е температурно и якостно по-натоварен, но това не е от значение на практика Трябва да се отбележи, че дизелът е за нискооборотен мотор. Максимума на честотата на въртене е около 2000-2500 оборота в минута. Това гарантира и по-голямата дълго вечност на двигателя в сравнение с бензина /по-бавно движение на буталото и по-малко на брой цикли за едно и също изминато от автомобила разстояние, водят до по-малко износване/.

              Коментар


              • #52
                От: До: Газ 66 от Смоленск до Чукотка

                Първоначално публикуван от Владо_Веков Преглед на мнение
                Дизелът е по-съвършен от бензиновият двигател, благодарение на принципа си на действие. Докато при бензина се регулира количеството на гориво-въздушната смес, която се подава в цилиндъра /количествено регулиране/, то при дизела се регулира само количеството на горивото, което се впръсква в цилиндъра /качествено регулиране/. Количеството на въздуха е постоянна величина при всяко положение на педала на газта.КПД/коефициент на полезно действие/ на дизела е по-голям от този на бензина с около 20% за автодвигателите и до 40-50% при големите корабни ниско оборотни хибридни мазутно-дизелови двигатели.От тук следва и пословичната икономичност на дизела. Вярно е, че като двигател дизела е температурно и якостно по-натоварен, но това не е от значение на практика Трябва да се отбележи, че дизелът е за нискооборотен мотор. Максимума на честотата на въртене е около 2000-2500 оборота в минута. Това гарантира и по-голямата дълго вечност на двигателя в сравнение с бензина /по-бавно движение на буталото и по-малко на брой цикли за едно и също изминато от автомобила разстояние, водят до по-малко износване/.
                Колега, копи-пействането на подобни журналистическите мъдрости не е на особена почит тук. Особено когато причината за ползване на дизел в случая едва ли е "съвършенството на дизеловия двигател при - 40" и тръпката по подгряване на нафта с горелка и изгорели газове...
                Последно редактирано от Scrapheap; 27-01-11, 11:56.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #53
                  От: Газ 66 от Смоленск до Чукотка

                  Аааа, тези Руснаците ме сбъркаха тотално... Е това е експедиция..
                  За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                  Honda Dominator 650
                  088ЧЧ93979-->Борис
                  0878956Ч38-->Борис

                  Коментар


                  • #54
                    От: До: Газ 66 от Смоленск до Чукотка

                    Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                    днес говорих с един приятел бивш танкист в казармата им били докарали нафта от съюза за минус 40 градуса.на цвят като вода но със син отенък.казва че и на вървенето се е отразило.

                    Тя в Русия открай време нафтата е със син оттенък, иначе по големите бензиностанции има и евродизел, който си е жълт.
                    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                    Коментар


                    • #55
                      От: Газ 66 от Смоленск до Чукотка

                      Имам приятел в Тюмен. Говорили сме, че там на строежите примерно не гасят двигателите на камионите зимно време, въпреки,че -45C е нормална температура по това време на годината. Но това преди години, сега вероятно не е по-различно. Иначе, като стар дизелджия мога да кажа,че от нафта до нафта има много разлика. Имахме в танковата бригада дизел чисто бял,като вода! Кразовете палеха гуми

                      Коментар


                      • #56
                        От: Газ 66 от Смоленск до Чукотка

                        Първоначално публикуван от Владо_Веков Преглед на мнение
                        Имам приятел в Тюмен. Говорили сме, че там на строежите примерно не гасят двигателите на камионите зимно време, въпреки,че -45C е нормална температура по това време на годината. Но това преди години, сега вероятно не е по-различно. Иначе, като стар дизелджия мога да кажа,че от нафта до нафта има много разлика. Имахме в танковата бригада дизел чисто бял,като вода! Кразовете палеха гуми
                        Я помисли що този ефективен дизел го не гасят а ?
                        Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Газ 66 от Смоленск до Чукотка

                          Първоначално публикуван от honda b16a2 Преглед на мнение
                          Я помисли що този ефективен дизел го не гасят а ?
                          Така де, може би да е нещо леко в 'лево' от дизела..

                          /П.П Относно инфото за дизела,което посочих по-горе - пропуснах,извинявам се за което, е от сайта:
                          http://www.eadvise.info
                          Последно редактирано от Селски пич; 27-01-11, 17:16.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Газ 66 от Смоленск до Чукотка

                            Първоначално публикуван от honda b16a2 Преглед на мнение
                            Я помисли що този ефективен дизел го не гасят а ?
                            При нас в Екатеринбург икарусите от градския транспорт нощуваха в отоплени халета,иначе няма градски транспорт на другия ден

                            Коментар


                            • #59
                              От: Газ 66 от Смоленск до Чукотка

                              17.08.2006
                              Завершён обкаточный пробег в Карелию. Автомобиль прошёл около 2700 км без единой поломки в автономном режиме без дозаправок топливом. Будущий экипаж присмотрелся друг к другу, к машине и уже в Смоленске принято решение 10го января 2007г стартовать на Чукотку.
                              Май само заради това са сложили дизеловия двигател-автономност.http://www.sever66.ru/?cid=1004
                              Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                              Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                              0885 660 613

                              Коментар


                              • #60
                                От: Газ 66 от Смоленск до Чукотка

                                С какво дизела осигурява по-голяма автономност от бензиновия двигател?
                                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X