Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проба на Жипката

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Нали темата беше за пробата новата Джипк на Жоро.
    Дайте малко снимки с нея. Да не сте го дърпали много и да се спотайв.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от vasko jonchev Преглед на мнение
      Нали темата беше за пробата новата Джипк на Жоро.
      Дайте малко снимки с нея. Да не сте го дърпали много и да се спотайв.

      Нито едно закъсване за Маркан! Ама те закъсваха само тези дето искаха

      Запознахме се и с нови хора - все готини от Самоков, те ни преведоха по част от маршрута, беше готино
      Хаиде Чавдаре давай снимките и видеото!
      Последно редактирано от alex_markov; 12-02-07, 12:30.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
        Нито едно закъсване за Маркан! Ама те закъсваха само тези дето искаха



        Е де. Не всички искаха.
        LZ1VMH

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от vasko jonchev Преглед на мнение
          Нали темата беше за пробата новата Джипк на Жоро.
          Дайте малко снимки с нея. Да не сте го дърпали много и да се спотайв.

          Ааааа, Васко, не си прав.
          Темата е в "Хард разходки" и Влади си е баш по темата - разходка с кодово наименование "Проба на Жипката". Проба имаше и на Джипа и на всички, участвали джипки. Тук мога да потвърдя вече казаното - Джипът на Маркан не закъса никъде. От това, което Жорето сподели по време на пробата - по-доволен е от новата придобивка, отколкото от "Скакалеца", най-вече откъм удобства за екипажа. Иначе, пробите ще продължават до дупка ...

          Та така. Таман бях на път да отпиша неделята като загубена и Маркан се обади да каже, че май новата му придобивка ще е готова за полеви изпитания по някое време след 10 ч., та ... ако искаме ...
          Хич не чакахме някой да ни кандърдисва и в неделя към 10:30 на изходна позиция се бяха строили 4 джипа: CJ на Боби, Тойотата на Алекс, УАЗ-ката на Голди и, разбира се, корейският детевоз ...
          Идеята беше да се срещнем с Маркан в Плана, а после - накъдето решим за лека разходчица.

          По предложение на Алекс и по стар офроудаджийски маниер поехме към мястото на срещата по не най-късия и бърз път, т.е. "по черно".

          Още от началото се очерта денят да е интересен. При едно от лиричните отклонения по каране без път Боби реши да пробва една долчинка и ... попадна на засада



          което наложи Алекс да си пробва новото синтетично въже на лебедката




          След това пробвахме да заобиколим Железница, но стръмното пътче се оказа покрито с една хубава калчица, на която и блокажи не помагаха ...



          и се наложи да направим "кръгом" и да изберем по-подходящ маршрут.

          Придвижването през Плана мина безпроблемно, докато стигнахме дотук


          Влади реши да се пробва и ...



          Което наложи Алекс пак да влезе в ролята на МСС, която май му беше отредена в този ден



          След това "лирично отклонение" стигнахме до мястото на срещата (Космическата обсерватория), където вече чакаха Соти и Маркан с новата си придобивка. Та ето и снимки:






          След обстоен оглед на новия Джип в групата, поехме нататък.


          Макар и калничко, маршрутчето беше леко и не създаваше проблеми.




          Е, не мина съвсем без хич де. При спускането към Райово на едно място Галоперът застана на едно хубаво кантарче и едно известно време екипажът ми се чудеше дали все пак няма да полегнем на една страна. Според щерката, онзи уред, дето в подобни ситуации все не ми идва на ум да го погледна, бил показвал 35 градуса



          Всичко обаче мина безпроблемно.

          По идея на Маркан се реши да се разходим до х. "Мечит", щото пътят бил малко нещо позаснежен. Речено - сторено



          За съжаление обаче, точно преди нас в по-голямата част от пътя беше минал булдозер



          Иначе качването вероятно щеше да се окаже доста интересничко ...

          Като стигнахме горе, някои се паркираха така, че се наложи да излизат с "помощ от приятел"






          Това синьо въже май вече ви е познато ...






          Краткият престой на хижата беше използван пълноценно



          След което се стегнахме да атакуваме едно трасенце от другата страна на Говедарци, което вече бяхме минавали в по-тесен състав. И при по-малко сняг ...



          Започнахме да катерим над Говедарци и на един баир с доста неприятна калчица Влади реши да направи показно за рисковете от карането на пряко през непознат и заснежен терен и ... за малко да покаже как УАЗ-ка прави кълбо напред. Добре че не успя ...





          Хайде пак лебедката ...







          След изваждането на УАЗ-ката продължихме нагоре по калното баирче. Аз имах неблагоразумието да спра малко преди равното за да попитам Маркан "в ляво или в дясно" и после можах да издрапам само след като минах от "бавни" на "бързи" за да мога да развъртя гумите и да поизхвърля калта от тях.





          След кратка среща с местни почитатели на разходка с "Буханка" и солидно количество "твърдо гориво", поехме нататък, към едно стръмничко и заснежено дере.



          Предишния път го минахме без особени проблеми, но този път не се получи и запънахме още в началото ...

          Тойотата успя да изкачи първия стръмен участък след неколкократни опити и само след спускане на налягането в гумите. На Джипа на Маркан също му трябваха няколко опита.
          Без да чакам за започна да боксувам, свалих налягането още веднъж - до 1 атм и (след като колегите го бяха поразровили) се закатерих почти без запънка ...


          На 2-3 метра от по-равното обаче усетих някакъв удар. В първия момент реших, че съм нацелил някой скрит в снега камък. След като направих няколко неуспеши опита да мина място, на което не би трябвало да имам проблем, се установи, че причината е в това, че предна дясна гума се е разбортирала.
          Или съм се престарал със спадането на тази гума или просто съм имал малшанс при влизането в левия завой, с който завършваше този участък гумата да удари по-яко странично, но резултатът беше този:




          Последващите действия бяха бързи - вадим хай-лифта от багажника; пъхаме го в отвора на бронята, който Митко Фулда предвидливо беше направил именно за тази цел, и повдигаме (а как ли бихме повдигнали детевоза за стандартната му броня ...).

          После дойде ред на компресора. Тук му е мястото за специална благодарност към Алекс Марков за това, че е сложил на джипа си по-мощен компресор с ресивър. Това позволи да залепим гумата за джантата "за норматив". С моя компресор вероятно щеше да отида над половин час. И то не беше сигурно дали ще стане. Вярно, че с него веднъж успешно беше забортирана гума, но все пак тя беше с по-малък размер.

          След отстраняване на проблема атаката на дерето продължи, но за много кратко. Водещата УАЗ-ка се изкатери донякъде, след нея се пребори Джипът на Маркан и тъкмо да поема след тях, дойде информация за следващ проблем - яко разбортирана гума на УАЗ-ката.
          От този момент нататък снимки нямам. Направих път на Алекс да се изкачи към колегите за да може да се използва още веднъж компресора му и останах на удобното за обръщане място да си наглеждам гумата, тъй като покрай вентила заплашително съскаше въздух.

          За борбата с гумата на УАЗ-ката да разкажат колегите, но разбрах, че се е стигнало до практическо занятие на тема "забортиране на гума с бензин" и опитът е бил успешен.

          След това надделя мнението да не си насилваме късмета и да прекратим разходката, защото времето беше напреднало, снегът беше много и гаден, а напред имаше още доста път.

          Върнахме се благополучно. Дори и вентилът се намести някакси и спря да пропуска, та можах да си карам нормално (след напомпване на гумите до шосейно налягане).

          Мдааа, Рила хич не е лесна за каране. Дори и при такава мека зима като настоящата. И е добре подготовката и карането да се взимат на сериозно ...

          Повече снимки има тук.

          Видеото не е много. Ще го приготвя по-късно.


          П.П. А днес при Голди източихме от гумата над литър кална вода, камъчета и разни други боклуци.
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 12-02-07, 14:58.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            След отстраняване на проблема атаката на дерето продължи, но за много кратко. Водещата УАЗ-ка се изкатери донякъде, след нея се пребори Джипът на Маркан и тъкмо да поема след тях, дойде информация за следващ проблем - яко разбортирана гума на УАЗ-ката.
            Според мен гумата на УАЗ-ката не беше разбортирана
            а направо АБОРТИРАЛА.
            Яд ме е че не снимах ама тогава имахме малко работа а и вече виждах къмпинг без палатка в Рила.

            Коментар


            • #21
              Ето и малко видео (67 МВ, WMV)
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                Хубаво че затвориха къмпинга на време.
                LZ1VMH

                Коментар


                • #23
                  Хммм - гледам и не вярвам на Ушите си. Нас със Соти ни нема никъде. Ние ли кротко караме, или просто сме станали много добри и не затъваме
                  RB Patrol Team

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
                    Хммм - гледам и не вярвам на Ушите си. Нас със Соти ни нема никъде. Ние ли кротко караме, или просто сме станали много добри и не затъваме
                    Това е защото нямате лебедка и Соти е по внимателен да не сте в тежест на групата

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
                      Хммм - гледам и не вярвам на Ушите си. Нас със Соти ни нема никъде. Ние ли кротко караме, или просто сме станали много добри и не затъваме
                      Ами вчера имаше друг с вашите номера. Не можахте да се доредите ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от buldog Преглед на мнение
                        Това е защото нямате лебедка и Соти е по внимателен да не сте в тежест на групата
                        Нема такова нещо...внимателен,хм,към жена ми сигурно...
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #27
                          Аз пък имам оплакване срещу колегата Марков. Само пуска на хората фитили. Ей го на документирано как ми разправя "Да вземеш да го смениш това въже със синтетично." ...

                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Проба на Жипката

                            Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                            Аз пък имам оплакване срещу колегата Марков. Само пуска на хората фитили. Ей го на документирано как ми разправя "Да вземеш да го смениш това въже със синтетично." ...

                            Не се оплаквай виж как днес синтетиката спаси два живота и то все на хубави хора

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X