И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Тези дни направих три спасителни акции. Първа акция по спасяването на личната Уазка. Втора-Нисан Патрол и трета Рейч Ровър.
Последните две бяха с доза риск. И така днешния ден беше изпълнен с хард приключения.
Тези дни направих три спасителни акции. Първа акция по спасяването на личната Уазка. Втора-Нисан Патрол и трета Рейч Ровър.
Последните две бяха с доза риск. И така днешния ден беше изпълнен с хард приключения.
Мндаа, интерес ден.
За щастие завърши с мерене на ... рампата
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Тези дни направих три спасителни акции. Първа акция по спасяването на личната Уазка. Втора-Нисан Патрол и трета Рейч Ровър.
Последните две бяха с доза риск. И така днешния ден беше изпълнен с хард приключения.
Може ли да разкажете за спасителнит акции, при какви условия, в следствие на какви действия, се достига до успешен край?
Може ли да разкажете за спасителнит акции, при какви условия, в следствие на какви действия, се достига до успешен край?
В събота вечерта след приятна разходка в изключително красива местност с колеги от клуб Газ- 69 и след повреда в Уаза, се оттеглих в посока София. Доволен от гледките и приключението през деня се оттеглих на заслужена почивка, има няма 23 ч.
В 12-12,15 звъни телефона на пожар.
Оказва се закъсал колега. Решението е взето бързо. Уаза е на заден мост , значи не става с него. Нисана е изкъпан, изчистен и си чака новия собственик. Ужас! Ще трябва да го жертвам.
Мястото на първия закъсал е над Железница. Мястото тежко за достигане. На фарове дори ми се стори още по-зле.
Нисана достигна с не малко зорове. Костатацията беше отчайваща и благоразумно реших спасителната акция да се проведе на следващия ден.
На следващия ден, тръгваме два джипа. Идеята е единият да бъде спасителен за спасителя. Другото важно е да служи като статичен баласт (тежест). Важно условие е да имаш подходящите хора. Тук е момента да спомена за изключителната борбеност на Трол и за смелоста на собственика на Нисана-Мишо.
Машината беше опасно окантарена (просто нямам думи). първата ми задача беше да я обезопася закачайки я с лебедка през полиспаст за съседното дърво (хубаво, че го имаше). Задницата с дълги колани пак за дърво. Навреме, защото се усещаше едно поскърцване в машината и тя определено нямаше да се застои дълго така. Както каза Ник, не смея да разместя въздуха около нея. (снимките са негови)
Така обезопасена и с едно допълнително привързване през средата (при отворени джамове) хората се запъват и лебедката се включва.
Момента е опасен. Рискове от случайности са много (скъсване на въже, примерно). При нас се получи без проблемно. (за радост)
Спасителния екип беше на ниво. Моят навигатор (Нейчо) показа
за пореден път, че не съм сбъркал в избора си и заслужава честа да бъде сред най- добрите... Нека се включи и той и да каже как е било през неговите очи....
Коментар