Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бойно кръщене! - 15.03.2009 г.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бойно кръщене! - 15.03.2009 г.

    Решено бе да се направи една разходка в Разградска област, като ден бе определен Неделя, а като сборен пункт - малкото полигонче над Стражица. Първоначално в разходката взеха участие четири джипа - Тойота ТЛК 70, два Форд Маверик-а и едно Луаз-че, а в последствие и пет АТВ-та (Не им зная марките ).
    Всички се бяха настроили за лека разходка, но...

    В 14:00 часа три от джиповете бяха на полигона, а четвъртия още не беше дошъл (червеният Форд). Естествено порастъпкахме малко
    машините.


















    След известно време дойде и Червения, та по този случай направихме и снимка на групата.
    А след това забихме в гората.






    След доста кратко време възникна и първата пречка за една от машините. Луаз-чето се беше заклещило в една канавка и нито напред, нито назад - немощно беше горкото. Но нали "съединението прави силата", та като "запретна" ръкави дружината и го извади от лошия капан!










    Продължихме напред и след известно време спряхме до сметището за стъклария.


















    След кратка почивка продължихме напред и стигнахме до една полянка, където двете Форд-чета "потанцуваха".








    След като джипчета се "натанцуваха" продължихме по горския път, който пък ни отведе до едно чудно вирче.
















    Техният стар, едър и мъдър събрат, всякаш им казваше, че без шнорхелчета може да се задавят от водата. Но улисани от интересната игра, "малките" не го чуваха.




    В същото време, Луаз-чето вече се бе изкъпало и подскачаше енергично по баирите.










    Скоро пристигнаха и проблемите.








    Така е, който не слуша!




    На помощ на Червения се притече неговият брат, Черния Форд. За да може черния Форд да извади червения Форд му трябваше въже, но тук дойде и първия сериозен проблем.
    Първото въже, с което се бяха закачили Форд-четата се скъса.




    Вързахме ги с друго по-дебело въже, но сега пък черното Форд-че не можа да помръдне брата си. Естествено на помощ им дойде техния "отговорник".






    Гордият собственик на червения Форд!
















    Както бях писал по-горе, "съединението прави силата".
    Изкарахме го и първото място, което беше прегледано след отварянето на предния капак бе въздушния филтър. Оказа се, че няма нищо, кой знае колко притеснително.














    Но преди да продължим, някой трябваше да се отцеди.






    Докато Форд-а съхнеше, други се подготвяха, за да бъде разходката им безпроблемна.




    Не след дълго продължихме.
    Я да взема, да му помогна!






    За момент ще спра със снимките, тъй като нямах и възможност да направя няколко, защото всичко се разви много бързо.
    Поехме към първото село, през което трябваше да минем, но естествено един човек не го свърташе на едно място и пое към един от баирите. Тъй като се движеше напречно по баира имаше опасност да се преобърне странично, защото наклона беше голям. Та по пустия закон на Мърфи се оказа, че пред него има немалка дупка. Сега стана тя! Николай (с червения Форд) мина на косъм от дупката, но нещеш ли почти беше отървал джипа, защото машината подскочи толкова високо, че ако нямаше опит... За наша радост, нищо не стана. Ето и една снимка на екстремния водач на Форд-а.





    Последно редактирано от Малкия Румба; 17-03-09, 23:39.

  • #2
    До: Бойно кръщене! - 15.03.2009 г.

    Продължихме и минахме през село Побит камък. Оттам свихме по един разкалян път, и ако не се лъжа, стигнахме до село Топчии. Имахме уговорка да се срещнем с "АТВ-истите". Докато ги чакахме съзряхме един хълм, който естевтено беше налазен първо от кого?











    А сега следват снимки тип "чупки и стойки". С тях поздравявам Стефан, Румбата, Голди и всички останали любители на долупоказаните джипове.
























































    Ето и няколко снимки, които са снимани от високо.








    Тъкмо бяха тръгнали вече, когато зад нас се чу силен бръмчаст звук - с малко закъснение бяха пристигнали АТВ-та. Събрахме се на една полянка и се заприказвахме с "АТВ-истите". Не след дълго пристигна и едно току-що излязло от банята АТВ. Някой подметна, че щял да го окаля (шегичка).
    Скоро продължихме разходката, като с нас се включиха и окаляните от горе до долу АТВ-та.
































    Докат' се връщахме към село Побит камък (по друг път) заснех един самолет, и то в движение! Специален поздрав за Паджеровод-а!




    Сега вече разходката започна да загрубява!
    Минахме през село Побит камък и поехме по пътя за Разград, отбихме се в едно дере. И като се почна!
    Първи закъса мъжа с китайското АТВ, не му достигаше мощност (на АТВ-то). Тъй като Николай бе най-близо, той и му помогна да го изкара. Комичното в тази ситуация бе, че АТВ-то бе оставено на скорост, и като го издърпаха взе, че запали и тръгна само. Добре, че собственикът му бе до него. :))))






















    Ест. Николай мина подобаващо.





    Относно тези пари, които излазят от джипа, имаше един въпрос: "Защо така пуши?!". А някой да каже.




    Тук Китаеца пак закъса, но за момент!





    Последно редактирано от Малкия Румба; 17-03-09, 23:37.

    Коментар


    • #3
      До: Бойно кръщене! - 15.03.2009 г.

      Всичко бе замислено , като едно лирично въведение на Румбата в незнайните пътища на безпътието.......
      Но уви.......
      Какво мислихме......
      Какво сътворихме......
      Крайния резултат...........или.....
      Оцелелите се броят късно вечер.....
      И те така.....
      Маршрута бе един стар трак правен зимата за гостуването на Шуменската група,от доктор Генев и Конов , но в последствие съкратен...
      Не бе замислен като HARD ,но привечер разходката доби друго измерение......
      Нека младия разказвач продължи разказа си .......
      На бой отиват само старците!

      Коментар


      • #4
        До: Бойно кръщене! - 15.03.2009 г.

        Докато се забавлявахме в и около поточе, аз отидох да се свържа с Иван (The Big Toyota). Той съобщи, че било трудно проходимо и се връщал. Но съвсем скоро се свърза с нас и каза, че Луаз-чето се окопало. Всички, които бяхме останали около поточе, отидохме да видим, за какво става въпрос. Лошото бе, че не знаехме, в какво се забъркваме!
        След като пристигнахме, видяхме че Тойота-та на Иван най-спокойно си бе преминала, но Луаз-а на Вальо... Другото, което стана бе, че и Николай закъса! В последствие китайското АТВ и джипа, в който и аз пътувах (черният Форд). Стра'отно!
        Джипа с който пътувах, излезе по някакъв начин от калта, но като продължи напред, за да стъпе на твърда земя, не успя да качи едно място и си остана там. Добре, че Иван имаше толкова подготвен джип!






















        Общ изглед на цялата ситуация!






        Тук черният Форд на Христо бе закачен с въже за Тойота-та на Иван, но пък карибинера, който бе накрая на въжето се счупи. Хубавото бе, че куката на Форд-а, е като от типа на кукичките за риболов (нещо, което разбрах по-късно ). Та Форд-а беше изтеглен, оставаше да бъде изтеглен другият Форд и Луаз-чето.










        Освен джиповете, "дърпахме" и АТВ-та. : )))))




        Примитивен мост:




        Сега бе ред на Николай!








        За момент ще спря със снимките, тъй може би от двама човека, които снимаха, аз бях единия. А защо спирам със снимките ли? Бях се наврял под предната броня на червения Форд, за да разчистя калта и закъча въжето!
        Започнах това, иначе просто упражнение, но тъй като не можах да намеря куката за връзване, мина известно време. След като разчистих почти всичката кал, която се бе насъбрала под Форд-а намерих и прословутата кука, която пък беше бая на вътре. Проблема ми бе, че не знаех, как точно изглежда. За моя радост един "АТВ-ист" ми каза, че била като кукичките за риболов. Продължих да чистя калта, докато не стигнах до самата основа на куката.
        До тук добре. Черният Форд беше издърпан, червеният също, АТВ-то и то. Остана само съветския мъник Луаз!
        Тук вече Иван мина през цялото калчище и стигна до Луаз-чето. Върза го отзад и понеже "руснака" си е малък и лек, бе повлечен от голямата Тойота! Сега муцунката му гледаше към "пътя", по който бяхме дошли. След леки маневри Иван мина през Луаз-ика и отново го закъчи, но този път го завърза откъм предницата. В последствие се оказа, че на Съветското чудо му бе заминал (на театър ) съединителят.
















        Естествено Иван го задърпа и двете машини поеха по обратния път.




        А тук слагам и снимка на един голям камък, който се намираше в калчището и пречеше до известна степен на маневрите:




        Тук вече историята се разделя на три части, защото Тойота и Луаз-чето тръгнаха в една посока, АТВ-та във втора, а двата Форд-а в трета, постепенно открита от тях посока!
        Аз ще разкажа, какво стана с всички, които пътуваха с двата Форд-а.
        Първите, които тръгнаха след заминаването на Тойота и Луаз-чето бяха "АТВ-истите", след тях червения Форд и на последно място - черният Форд. Докато Христо обърна и се качих в джипката, Николай вече беше слязъл от близкия склон и каза, че загубил от поглед АТВ-тата - накратко, никой нямаше и представ, от къде да минем!
        Е, все пак трябва ше да се измисли нещо. Николай тръгна пръв. Мина през една канавка и продължи на пред, но се оказа, че от лявата му страна има и друга канавка... И като падна джипа в нея... Мина ми най-лошото през ума. За радост на всички, джипа не се обърна. С много пусувни и лашкане, червеният Форд бе изкаран от канавката. Отново бяхме в безизходица.
        Аз и Христо тръгнахме пеша м/у дърветата, като се оглеждахме за следи от гумите на АТВ-та. УРА! Открих ме ги! Ето защо Николай ги бе изгубил от поглед. Имаше малки пътечки, по които машинките бяха минали, а м/у самите пътечки се намираха едни немалки храсталаци.
        Вече имаше един уж верен път, по който да тръгнем. Познайте, кой мина пръв по него, и то през всички храсталаци!
        След като Николай мина, аз и Христо тръгнахме след него. Храстите свършиха и вече почна същинската гора. Мина известно време, тъй като Николай се опитваше да заобиколи няколко дървета, поехме след него.
        Така двата джипа излязоха в една нива (Огромна! ). Караше се покрай самата нива, защото по този начин щяхме да стигнем до някой черен път. И така обиколихме една ли не половината нива, докато не излязохме на един черен. Ега си и нивата, дето беше!
        След кратко размотаване спряхме, за да наприм справка с "GPS"-a на Николай.


        Николай: Я да видим, какво показва устройството! Хм... Не показва... Къде ли сме?!
        Христо: И аз бих ти задал същия въпрос...
        Аз: (гледах да скрия смеха си)






        През цялото време, докато се лутахме, аз се опитвах да се свържа с Иван, но връзката беше лоша.
        За наша радост, черният път ни изкара на пътя с. Побит камък - с. Дянково, поехме към с. Дянково, а оттам и към Разград.
        Като стигнахме в града, Николай отиде към, а аз и Христо към местото, където живееше Иван. Стигнахме и го завирихме да прибира джипката. Той разказа, какво е станало, докато е дърпал Луаз-а. В последствие той се прибра у тях, а Христо ме закара до нас, за което му благодаря.














        Така приключи нашата разходка!


        П.П. Никой не очакваше да стигнам до такъв окалян момент. Никой и не знаеше, че няма връщане назад.


        П.П. 2: Така изглеждаше "екипировката" ми.








        П.П. 3: Пропуснах да сложа една снимка, която заснех в едно ТКЗС:






        Извод:
        1. Винаги си носете яки и проверени въжета... И по възможност лебедка! : ))))
        2. Двата Форд-а издържаха на доста извращения!



        Благодаря на всички, че направихте първото сериозно "ОФФРоуд" пътешествие интересно! Поклон!
        Последно редактирано от Малкия Румба; 18-03-09, 00:36.

        Коментар


        • #5
          До: Бойно кръщене! - 15.03.2009 г.

          За Румбата си беше бойно кръщене......
          За Червения Форд....езерото не е до колене.......
          За Черния Форд......тука си трябва цял преден мост....:
          За Вальо с ЛУАЗ......нов съединител......
          Защо ли не си кара Г класата......
          За Мурджо....китайското АТВ......загубени обувки....в блатото си трябват ботуши......
          За Стенли ......единствения по-силен от Кавасакито.....e тресавището.....
          За братя Керчеви....,ръководенето на спасителната операция .....със много смях и още по-вече кал......
          За Светльо......Апостолът в премеждие.....неотразим....АТВ с плавници....
          За малкият ми син Гошко......нищо общо с Арабистиката, която учи.....неповторимо.....
          За Конов....Тойота , Тойота , ама само с дърпане не става ...трябва си и лебедка.......
          На бой отиват само старците!

          Коментар


          • #6
            До: Бойно кръщене! - 15.03.2009 г.

            Резултат.......
            Чудесен фотограф.....
            Добър разказвач.......
            Бъдещ навигатор.......
            Добре дошъл , Румба ......
            На бой отиват само старците!

            Коментар


            • #7
              До: Бойно кръщене! - 15.03.2009 г.

              Е, браво, добро забавление.
              Румба, поздрави за добрите снимки, и хубавия разказ.
              Насочи се към журналистиката, няма да сбъркаш.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #8
                До: Бойно кръщене! - 15.03.2009 г.

                Само аз ли не виждам снимките?
                о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                Коментар


                • #9
                  До: Бойно кръщене! - 15.03.2009 г.

                  не си само ти , и аз не ги виждам......
                  Не ми казвай какво да правя... За да не ти кажа къде да идеш...!
                  Suzuki Grand Vitara 2.5 V6
                  Mercedes Benz ML55 AMG
                  Ицо - 0888Ч6Ч6Ч6

                  Коментар


                  • #10
                    До: Бойно кръщене! - 15.03.2009 г.

                    Временно заключвам темата, за да избегнем писаници "Къде са снимките" и т.н. Който може да прати снимките да ги качим обратно в темата или да помогне да оправим нещата нека ми пише ЛС.
                    Все, что делаешь, надо делать хорошо, даже если совершаешь безумство.
                    A2 (+)

                    Коментар


                    • #11
                      До: Бойно кръщене! - 15.03.2009 г.

                      За да се избягват такива ситуации съм написала следното обяснение.
                      Как се качват снимки за пътеписи и разкази?
                      Все, что делаешь, надо делать хорошо, даже если совершаешь безумство.
                      A2 (+)

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X