В неделя разбрах,че четири джипа са закъсали събота вечерта в преспите близо до хижа Бедек.Тръгнахме аз и един колега от Казанлък да ги вадим.Пътя към Бузлуджа беше подледен.


Наложи се да теглим и още един джип.


Като пристигнахме намерихме това.










Опела беше затънал в коловоз,който беше замръзнал.Другите джипки легнали по корем и навяти със сняг.Някои от колегите не бяха спали от притеснения да не им откраднат нещо от джиповете,но всичко си беше по местата.Мъчихме да извадим задницата на Опела от коловоза странично,но имаше опасност да разбортираме гумата.Успяхме да го извадим теглейки го настрани,но отпред през полиспас.


Колелото което беше стояло в коловоза беше замръзнало и не можеше да се върти и Опела нямаше предно.Свалиха джантата и разбиха леда по спирачките.Витарата беше изкарана най-лесно.

Като няма яке и дъждобрана е яке.

От снимките не може да се почувства миризмата на съединител.Дойде реда на Самурая.Освен ваденето се наложи и да го обръщаме напред.



Ставаше все по-трудно,защото нямаше дървета наблизо за осигуряване на теглещия джип.Докато вадеха Самурая,Опела се опитваше да застане на пътя,но задницата му се свлече надолу по склона.



Наложи се да го вадим с два полиспаса поради липса на дърво за връзване.Ролята на подходящо дърво изигра булбара на Витарата.Излезе много здрав.Нивата беше с изпушил съединител и остана там за смяната му.Цялата операция отне три часа.










Наложи се да теглим и още един джип.


Като пристигнахме намерихме това.










Опела беше затънал в коловоз,който беше замръзнал.Другите джипки легнали по корем и навяти със сняг.Някои от колегите не бяха спали от притеснения да не им откраднат нещо от джиповете,но всичко си беше по местата.Мъчихме да извадим задницата на Опела от коловоза странично,но имаше опасност да разбортираме гумата.Успяхме да го извадим теглейки го настрани,но отпред през полиспас.


Колелото което беше стояло в коловоза беше замръзнало и не можеше да се върти и Опела нямаше предно.Свалиха джантата и разбиха леда по спирачките.Витарата беше изкарана най-лесно.

Като няма яке и дъждобрана е яке.

От снимките не може да се почувства миризмата на съединител.Дойде реда на Самурая.Освен ваденето се наложи и да го обръщаме напред.



Ставаше все по-трудно,защото нямаше дървета наблизо за осигуряване на теглещия джип.Докато вадеха Самурая,Опела се опитваше да застане на пътя,но задницата му се свлече надолу по склона.



Наложи се да го вадим с два полиспаса поради липса на дърво за връзване.Ролята на подходящо дърво изигра булбара на Витарата.Излезе много здрав.Нивата беше с изпушил съединител и остана там за смяната му.Цялата операция отне три часа.









Коментар