Идеята беше точно такава.Ама после по неволя леко се промени.Та събрахме се в Клисура все подготвени джипки.А подготовката се състоеше от лебедката и компресора на Симо +моя крик +обилно количество пържоли и напитки.


Изчакване на останалите.Тоя ден всеки научи по нещо. Някои че без гуми е трудно. Симо се кефи яко.Каза че за първи път ходил на офроуд с ремарке.Е то па едно ремарке.... Самурай.



Продължаваме по план-нагоре.


Тука вече трябваше едната УАЗ-ка да се върне понеже се виде че не става без гуми.А иначе джипа беше наистиначудесен.Окачване на пружини и 2,5мотор на Тойота.


Имаше време и за проби.После се оказа че докато вадехме джиповете времето изтекло....




Както и да е.Извадихме се и продължихме.Идеята беше докато останалите си помагат аз да запаля огъня.Да ама не.Оня ИДИОТ (кучето но Вожда ) ми бе преяло гумата та не стигнах на далече.

Добре че Симо имаше компресор а при мене някакви лепенки та се оправи работата временно.
Все пак пристигнахме и се почна съществената част.


Симо пак вади некакви специални мезалъци.

Та иху,аху и лакардии.Дойде време за връщане.Веднага се разбра че работата става дебела.


Та от тука натам се стъмни а и на никой не му беше до снимки.Та накратко:
Аз бЕх с постоянно спадаща гума.
Витарата стана буквално ремарке (без съединител).Та така.Когато белия Патрул се зарови качествено а Витарата спрЕ се наложи да ги обиколим.Та аз с цЕлата газ У преспата а Симо зад мене ме вади на лебедка.И така 20-тина пАти.
Евала на водача на белия патрул(то евала на всички де) че влачи Витарата през целия път та и по асвалта.А бе идилия.Ама обикновено така става по тъмно.
Само забравих да кажа че когато сдаде лебедката на Симо вече се виждах как пренощувам горе при скарата ама се размина.
Благодарности към всички участници.Дано им е било приятно.

Изчакване на останалите.Тоя ден всеки научи по нещо. Някои че без гуми е трудно. Симо се кефи яко.Каза че за първи път ходил на офроуд с ремарке.Е то па едно ремарке.... Самурай.

Продължаваме по план-нагоре.

Тука вече трябваше едната УАЗ-ка да се върне понеже се виде че не става без гуми.А иначе джипа беше наистиначудесен.Окачване на пружини и 2,5мотор на Тойота.
Имаше време и за проби.После се оказа че докато вадехме джиповете времето изтекло....

Както и да е.Извадихме се и продължихме.Идеята беше докато останалите си помагат аз да запаля огъня.Да ама не.Оня ИДИОТ (кучето но Вожда ) ми бе преяло гумата та не стигнах на далече.

Добре че Симо имаше компресор а при мене някакви лепенки та се оправи работата временно.
Все пак пристигнахме и се почна съществената част.
Симо пак вади некакви специални мезалъци.

Та иху,аху и лакардии.Дойде време за връщане.Веднага се разбра че работата става дебела.
Та от тука натам се стъмни а и на никой не му беше до снимки.Та накратко:
Аз бЕх с постоянно спадаща гума.
Витарата стана буквално ремарке (без съединител).Та така.Когато белия Патрул се зарови качествено а Витарата спрЕ се наложи да ги обиколим.Та аз с цЕлата газ У преспата а Симо зад мене ме вади на лебедка.И така 20-тина пАти.

Само забравих да кажа че когато сдаде лебедката на Симо вече се виждах как пренощувам горе при скарата ама се размина.
Благодарности към всички участници.Дано им е било приятно.

Коментар