от първата офроуд разходка на Патрула, решихме да го поразтъпчем малко в района, където започна офроуд кариерата му. Тъкмо да се освести малко след ремонтите.
Започнахме в Средна гора, над Голема Раковица. За разлика от преди 4 години, сега теренът беше доста сух.
На места си личеше, че е имало доста оживен трафик на тежки камиони, които бяха оставили внушителни коловози
Както си карахме лекичко из гората, пред колата се спусна едра птица и кацна на един клон над пътя. Максимално тихо се приближихме за да не ни пречат другите дървета. Никак не беше от плашливите и великодушно ни позволи да му направим една бърза фотосесия.
После тежкарски отлетя по неговите си дела, а ние продължихме нататък.
Тук-там спирахме за да видим дали случайно няма да изпадне някоя гъба.
Гъби нямаше. Само едри теменужки.
По някое време небето се постъмни и закапаха едри капки
Ама нали си имаме покривче, а и отдавна сме се отказали да вярваме прекалено на прогнозите за лошо време, та просто си продължихме разходката.
Не след дълго направихме един свързващ етап по асфалта. През Вакарел се прехвърлихме от другата страна на магистралата и покрай Габра навлязохме в Лозен. Лозен си е Лозен и, ако някой търси кал, там е едно от местата, където може да се намери. Още недоизмитият добруджански чернозем започна да се замества от лозенската кал.
Разни приятни горски пътчета със следи от тракторки ...
И тук направихме някоя и друга спирка за да поразгледаме растителността
Нямаше как Лозен да ни пусне без лека закачка. На едно място реших да заобиколя наводнения път, ама тя стана малко от трън та на глог. Очертаната и от други заобиколка се оказа засада, в която налетях с добра засилка.
Навигаторът се зае с лебедката, като май нещо мърмореше по адрес на пилота ...
Профилактираната наскоро лебедка реши да си направи шегичка и ни образува сериозно притеснение, като просто отказа да тръгне. За момент си представих каква хубава кална борба ме очаква, ама ми се размина. Едно побутване на кутията с управлението оправи нещата и операцията по ваденето продължи.
Без повече перипетии се измъкнахме от засадата ...
Още на няколко места имаше заблатени участъци, но там се постарахме предварително да огледаме терена и да не се набутваме в други приключения, защото не се знаеше дали наличните въжета ще стигнат до най-близките дървета.
Последните калищаци преди спускането към Д. Пасарел
Като изключим краткия епизод с непредвидената лебедка - лека и приятна разходка. Планините бяха доста пусти, въпреки че тук-там имаше пресни следи от кални гуми. Хора имаше само около яз. Габра, а, докато се вадехме от засадата, се засякохме с 2 момчета с мотор, които търпеливо изчакаха, докато свалим преградилото пътя им въже.
Започнахме в Средна гора, над Голема Раковица. За разлика от преди 4 години, сега теренът беше доста сух.
На места си личеше, че е имало доста оживен трафик на тежки камиони, които бяха оставили внушителни коловози
Както си карахме лекичко из гората, пред колата се спусна едра птица и кацна на един клон над пътя. Максимално тихо се приближихме за да не ни пречат другите дървета. Никак не беше от плашливите и великодушно ни позволи да му направим една бърза фотосесия.
После тежкарски отлетя по неговите си дела, а ние продължихме нататък.
Тук-там спирахме за да видим дали случайно няма да изпадне някоя гъба.
Гъби нямаше. Само едри теменужки.
По някое време небето се постъмни и закапаха едри капки
Ама нали си имаме покривче, а и отдавна сме се отказали да вярваме прекалено на прогнозите за лошо време, та просто си продължихме разходката.
Не след дълго направихме един свързващ етап по асфалта. През Вакарел се прехвърлихме от другата страна на магистралата и покрай Габра навлязохме в Лозен. Лозен си е Лозен и, ако някой търси кал, там е едно от местата, където може да се намери. Още недоизмитият добруджански чернозем започна да се замества от лозенската кал.
Разни приятни горски пътчета със следи от тракторки ...
И тук направихме някоя и друга спирка за да поразгледаме растителността
Нямаше как Лозен да ни пусне без лека закачка. На едно място реших да заобиколя наводнения път, ама тя стана малко от трън та на глог. Очертаната и от други заобиколка се оказа засада, в която налетях с добра засилка.
Навигаторът се зае с лебедката, като май нещо мърмореше по адрес на пилота ...
Профилактираната наскоро лебедка реши да си направи шегичка и ни образува сериозно притеснение, като просто отказа да тръгне. За момент си представих каква хубава кална борба ме очаква, ама ми се размина. Едно побутване на кутията с управлението оправи нещата и операцията по ваденето продължи.
Без повече перипетии се измъкнахме от засадата ...
Още на няколко места имаше заблатени участъци, но там се постарахме предварително да огледаме терена и да не се набутваме в други приключения, защото не се знаеше дали наличните въжета ще стигнат до най-близките дървета.
Последните калищаци преди спускането към Д. Пасарел
Като изключим краткия епизод с непредвидената лебедка - лека и приятна разходка. Планините бяха доста пусти, въпреки че тук-там имаше пресни следи от кални гуми. Хора имаше само около яз. Габра, а, докато се вадехме от засадата, се засякохме с 2 момчета с мотор, които търпеливо изчакаха, докато свалим преградилото пътя им въже.
Коментар