Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Източни Родопи - пътища?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Източни Родопи - пътища?

    Колеги помагайте! Трябва ми информация дали има пътища близо до границата с Гърция. Маршрутът ще бъде х. Перелик - Киселичево - Горна Арда - Пловдивци - и така нататък до Златоград - и по-нататък чак до Ивайловград. И най - вече, как е слизането от х. Перелик на юг - югоизток, за да се избегне ходенето към Смолян? Картите са бедни откъм пътища в тази чост на Родопите.

  • #2
    От: Източни Родопи - пътища?

    Хайде колеги! Никой ли не е карал по тези места?

    Коментар


    • #3
      От: Източни Родопи - пътища?

      Първоначално публикуван от Doc Преглед на мнение
      ... най - вече, как е слизането от х. Перелик на юг - югоизток, за да се избегне ходенето към Смолян? Картите са бедни откъм пътища в тази чост на Родопите.
      Не знам да има проходим за автомобили път за спускане на юг-югоизток от Г. Перелик (към шосето Смолян - Мугла).
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        От: Източни Родопи - пътища?

        Чавдаре, а имаш ли идея как е на изток? За слизането от Перелик смолянци може би знаят нещо, но засега мълчат.

        Коментар


        • #5
          От: Източни Родопи - пътища?

          Първоначално публикуван от Doc Преглед на мнение
          Чавдаре, а имаш ли идея как е на изток? За слизането от Перелик смолянци може би знаят нещо, но засега мълчат.
          Точно в този район (южно от асфалта за Златоград) не съм карал, но по принцип, колкото по на изток се отива, толкова по-пресечен става релефът и няма много мегдан за каране по черно. Миналата година, когато ходих до Златоград, донякъде карах северно от шосето, след което просто слязох на асфалта и по него ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            От: Източни Родопи - пътища?

            На състезанието в Девин говорих с един колега от Смолян, който редовно кара по пътищата обслужвали гранични войски на времето - успоредно на полосата и от, и към нея. Състоянието им било много лошо, като на места направо липсвали (отмити от дъждовете и топящия се сняг). Един път си увиснал почти само на лебедката и му се наложило много бързо да намери трактор... Евентуална информация за съществуваща "пътна" мрежа в района можеш да получиш от руски топогравски карти на генералния им щаб от 2006 г. (има линкове в раздела за карти и навигация във форума), но няма гаранция, че пътищата от картата ще ги има и в гората... Района не е много гъсто населен и не те съветвам да тръгваш сам и без точна, и конкретна информация за избрания маршрут, защото трудно ще намериш помощ в пущинака. Дано съм ти бил полезен. Поздрави

            Коментар


            • #7
              От: Източни Родопи - пътища?

              Като се качвах на Козник разговарях с местни хора от Рибница.Казаха,че имало пряк път към Златоград но черен. Дадоха и един телефон ако решим да го пробваме, или за повече информация за района. 0899911226-Венци Пробвай да се свържеш, може да успее да ти даде полезни съвети.
              Това не е краят. Това дори не е началото на края. Но може би е краят на началото.
              0+ при нужда от кръв!

              Коментар


              • #8
                От: Източни Родопи - пътища?

                Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
                ... Района не е много гъсто населен и не те съветвам да тръгваш сам и без точна, и конкретна информация за избрания маршрут, защото трудно ще намериш помощ в пущинака. ...
                Добър и полезен съвет, но, за съжаление, един от най-трудните за спазване. Ако трябваше да карам само с компания, повечето ми родопски разходки нямаше да се състоят.
                Няма проблем да се кара и сам. Но е добре да има някой, който да знае къде си. А, естествено, трябва и да си подготвен, и да внимаваш повечко.
                Последно редактирано от Чавдар (V93); 21-06-10, 17:37.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  От: Източни Родопи - пътища?

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  Добър и полезен съвет, но, за съжаление, един от най-трудните за спазване. Ако трябваше да карам само с компания, повечето ми родопски разходки нямаше да се състоят.
                  Няма проблем да се кара и сам. Но е добре да има някой, който да знае къде си. А, естествено, трябва и да си подготвен, и да внимаваш повечко.

                  k
                  Така е! Не винаги човек може да намери компания за разходките си, но не съветвам да се тръгва "на сляпо" точно в този район! Слабо населен е, а в по-голямата си част телефоните нямат покритие (задължително е да са с включен роуминг, защото в южните части на Родопите по-често имат обхват джи-ес-ем операторите на Гърция и Турция (в югоизточната част)! Колата трябва задължително да е оборудвана с лебедка и добри гуми за кал в т.ч. и резервна (в момента стартира активния дърводобив и на много места по горските пътища има много дълбоки кални коловози по 50 см и нагоре...), и да се носи една туба гориво за всеки случай. Добре е в случай на паднали дървета колегата да има под ръка бензинов трион или поне голяма, яка и добре наточена брадва. И аз карам сам, но само по добре проучени или познати маршрути, където изненадите са сведени до минимум... Дано колегата намери нужната му информация и направи един успешен, приятен и безавариен преход. Поздрави!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Източни Родопи - пътища?

                    Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
                    Така е! Не винаги човек може да намери компания за разходките си, но не съветвам да се тръгва "на сляпо" точно в този район! Слабо населен е, а в по-голямата си част телефоните нямат покритие (задължително е да са с включен роуминг, защото в южните части на Родопите по-често имат обхват джи-ес-ем операторите на Гърция и Турция (в югоизточната част)! Колата трябва задължително да е оборудвана с лебедка и добри гуми за кал в т.ч. и резервна (в момента стартира активния дърводобив и на много места по горските пътища има много дълбоки кални коловози по 50 см и нагоре...), и да се носи една туба гориво за всеки случай. Добре е в случай на паднали дървета колегата да има под ръка бензинов трион или поне голяма, яка и добре наточена брадва. И аз карам сам, но само по добре проучени или познати маршрути, където изненадите са сведени до минимум... Дано колегата намери нужната му информация и направи един успешен, приятен и безавариен преход. Поздрави!
                    Чудесни съвети, само за брадвата не съм съгласен. Без резачка не тръгвам. Особени в началото на сезона. И след толкова сняг и дъжд. Падат обикновено така, че дънера е върху пътя. 40-60 санта с брадва си е бая зор.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X