За днес трябваше да се разходят 4 Тойоти и 1 Нисан (да им пази страх ).
Ама 2-ма младежи отпаднаха (нещо взе да им става навик) та се разходихме в намален състав с двама Митковци - Фулдата и Д. Дилков.
Ето ги сериозните хора
Набързо спретнахме планчето за деня: старт от Бухово, завъртаме през кариерата, после се връщаме на пътя за Мургаш и караме част от трасето на Адвенчър 2008 до Елешница. После палим една скара, а след нея завъртаме по Елешница през Бакьово и се прибираме към София.
За съжаление, няма много снимки, защото наблегнахме на карането, а закъсвания нямаше, пък в движение какво да снима човек.
На по-интересните места заснехме малко видео, от което извадих някой и друг кадър с не особено високо качество.
Фулдата води към сипеите в кариерата.
"Баба Яга" кърши снага и демонстрира ходове
Първото спускане ...
И второто ...
А тук, който не смее да остане на дясната седалка, проверява на практика твърдението, че наклони, които джиповете могат да спуснат/качат, обикновено не са особено лесни за ходене пеша ...
Тук вече сме по моторджийската пътека, по която, както се оказва, няма проблем да минават и джипове ...
Грижа за околната среда - вместо да резнем "бариерата" с трионите, просто я повдигаме за да минем отдолу.
Коловозът - моят приятел. Дръж левите колела по него и си карай спокойно ...
Хайде надолу по улейчето ...
Приятно технично трасе ...
След него следва малко страничен наклон. Кой беше по меренето?
После - стръмно спускане
Идва ред и на скарата ...
Ей, ама сериозно гледа тоз човек!
И правилно! Приготвянето на "хард" пържоли си е сериозно занимание.
Както беше планирано, след скарата поехме покрай Елешница в посока Бакьово. Този маршрут го карахме миналата седмица в обратната посока. Днес имаше една малка разлика - групата беше само от 3 подготвени джипа. Поради което участъкът, който преди седмица ни отне 6 часа и половина, сега беше преминат за има-няма час, и то с леко разходкаджийско темпо ...
На излизане на асфалта се оказа, че съм успял да пробия някъде една гума. Фулдата моментално измъкна необходимите пособия и ремонтът отне 5-6 минути, като повечето време отиде за напомпване на гумата.
След кратък свързващ етап по асфалта отново хванахме гората в посока Нови Искър. Нищо за отбелязване. Леко трасе с доста прах, по което си поиграхме лекичко на гоненица.
И после, както се пишеше едно време "Прибрахме се изморени, но доволни" ...
Ето и малко видео:
Спускането към Елешница
Връщането към София (59 МВ)
Ама 2-ма младежи отпаднаха (нещо взе да им става навик) та се разходихме в намален състав с двама Митковци - Фулдата и Д. Дилков.
Ето ги сериозните хора
Набързо спретнахме планчето за деня: старт от Бухово, завъртаме през кариерата, после се връщаме на пътя за Мургаш и караме част от трасето на Адвенчър 2008 до Елешница. После палим една скара, а след нея завъртаме по Елешница през Бакьово и се прибираме към София.
За съжаление, няма много снимки, защото наблегнахме на карането, а закъсвания нямаше, пък в движение какво да снима човек.
На по-интересните места заснехме малко видео, от което извадих някой и друг кадър с не особено високо качество.
Фулдата води към сипеите в кариерата.
"Баба Яга" кърши снага и демонстрира ходове
Първото спускане ...
И второто ...
А тук, който не смее да остане на дясната седалка, проверява на практика твърдението, че наклони, които джиповете могат да спуснат/качат, обикновено не са особено лесни за ходене пеша ...
Тук вече сме по моторджийската пътека, по която, както се оказва, няма проблем да минават и джипове ...
Грижа за околната среда - вместо да резнем "бариерата" с трионите, просто я повдигаме за да минем отдолу.
Коловозът - моят приятел. Дръж левите колела по него и си карай спокойно ...
Хайде надолу по улейчето ...
Приятно технично трасе ...
След него следва малко страничен наклон. Кой беше по меренето?
После - стръмно спускане
Идва ред и на скарата ...
Ей, ама сериозно гледа тоз човек!
И правилно! Приготвянето на "хард" пържоли си е сериозно занимание.
Както беше планирано, след скарата поехме покрай Елешница в посока Бакьово. Този маршрут го карахме миналата седмица в обратната посока. Днес имаше една малка разлика - групата беше само от 3 подготвени джипа. Поради което участъкът, който преди седмица ни отне 6 часа и половина, сега беше преминат за има-няма час, и то с леко разходкаджийско темпо ...
На излизане на асфалта се оказа, че съм успял да пробия някъде една гума. Фулдата моментално измъкна необходимите пособия и ремонтът отне 5-6 минути, като повечето време отиде за напомпване на гумата.
След кратък свързващ етап по асфалта отново хванахме гората в посока Нови Искър. Нищо за отбелязване. Леко трасе с доста прах, по което си поиграхме лекичко на гоненица.
И после, както се пишеше едно време "Прибрахме се изморени, но доволни" ...
Ето и малко видео:
Спускането към Елешница
Връщането към София (59 МВ)
Коментар