От: Преминаване мост над Босфора?
Зависи. Ако си с мотор не става. Забранено е за камиони, автобуси, мотори, велосипеди и пешеходци. Може само с леки и бусове до 3.5 т. И джипове, разбира се.
Такса се събира и двете посоки и е 17 лири за лек автомобил.
От азиатска страна продължението е известната D-100, която често е тегава заради трафика. От европейска е реконструирания в градска магистрала бул. Кенеди, но реконструкицята е няколко км от тунела. Достигането до него от посока Одрин понякога е още по-тегаво от D-100.
В момента най-бързото преминаване през Истанбул в посока Анкара и Измир е най-дългото, т.е. по новия мост. До моста и от европейска и от азиатска страна има магистрала по 4 ленти в едната посока, нова и в перфектно състояние. На практика караш нон стоп със 120. За двете бариери е написано по-горе, само добавям, че общата такса за магистрталата и моста е около 45 лири.
Иначе моста е впечатляващ като съоръжение. Най-вискоия (322 м) и най-широкия (52 м) висящ мост в света. И на него има 2 х 4 пътни ленти и освен това полоса за двойна ЖП линия по средата.
Първоначално публикуван от p-pleven
Преглед на мнение
Такса се събира и двете посоки и е 17 лири за лек автомобил.
От азиатска страна продължението е известната D-100, която често е тегава заради трафика. От европейска е реконструирания в градска магистрала бул. Кенеди, но реконструкицята е няколко км от тунела. Достигането до него от посока Одрин понякога е още по-тегаво от D-100.
В момента най-бързото преминаване през Истанбул в посока Анкара и Измир е най-дългото, т.е. по новия мост. До моста и от европейска и от азиатска страна има магистрала по 4 ленти в едната посока, нова и в перфектно състояние. На практика караш нон стоп със 120. За двете бариери е написано по-горе, само добавям, че общата такса за магистрталата и моста е около 45 лири.
Иначе моста е впечатляващ като съоръжение. Най-вискоия (322 м) и най-широкия (52 м) висящ мост в света. И на него има 2 х 4 пътни ленти и освен това полоса за двойна ЖП линия по средата.
Коментар