Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Много мокра тая Мокра Гора, бре...
Свий
X
-
Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 07-05-14, 15:33.В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
-
Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 07-05-14, 15:33.В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
От: Много мокра тая Мокра Гора, бре...
Малко интериори. В къщичките може да влезнеш и да поседнеш.
Други са хотелски стаЙ, има две кръчми - национална и ресторант "Висконти" (бившата библиотека, впечатлила Симеон, вече е комерсиализирана
), една сладкарница, един бар, детска площадка, тенис-кортове, към които води ул. "Новак Джокович" и т.н
Сергийки. Купих си "клековача" оттам. Бабката ме увери, че се вари с клекови плодчета. Склонен съм да й вЕрвам, понеже не ме излъга за "боровия мед", че е с добавена отвара от борови връхчета (щото пчела на бор кацнАла, виждАле ли сте ?
)
.
Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 07-05-14, 15:37.В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
От: Много мокра тая Мокра Гора, бре...
Eстествено, някоЙ `ора се "логнаха" и "тагнаха" от Дървенград, съответно бяха "лайкнати"
и им бе "съгджестнато" да се отиде до Вишеград, щото не било за изпускане, как - "Мостът над Дрина", Иво Андрич, нали, много ентеуектоално и... Естествено, "предложителите" са се моткали из Вишеград с "баджове" на вратовете, част от н`ам к`ва си ООН, ОССЕ или подобна група, а на всичките ми полици за "каско" винаги е пишело "Не покрива рискове на територията на Косово и Република Сръбска !"
Пък и от "Мостът над Дрина", четен от мен някъде на 14-годишна възраст ми се върти като спомен предимно подробно-натуралистичната сцена с набиването на кол на бунтовника, опитал се да взриви моста при строителството му
Ама то било в Босна и Херцеговина... Да бе, да ! Я се "логнете" в "Гугъл мапс" и вижте ? Да не стане като с кумеца, на когото преди две години му хрумнало да се отбие до Приднестровската република ?
(вкратце - спрели го някакви тежко въоръжени, сложили му белезници, обявили му, че е карал много бързо и трябва да лежи 2 год. в затвора, радар нямали, но по метода "с ЛазАр" като от вица го били засекли, та му взели накрая там 2000 евро и му казали да благодари, че не му конфискуват колата и не са го е... таковата). След което се замислих за пътеписа на Симеон - ами, че той (пътеписът) продължава и в Р.Српска и нататък ? Тамън аз склоних, нещо сеЙменството се разколеба - "гугълствали" и все на историЙ с разбити коли на паркинга до фамозния мост попадали, на откраднати мотоциклети и някакви такива. В крайна сметка тръгнахме. Границата между Сърбия и Српска се минава по-бавно от нашата. На излизане ти взимат 100 динара еко-такса, на връщане - пак
На връщане се разсеяха да дадат документ за въпросната такса (познато, нали ?). Планината става изведнъж много стръмна, ждрело на река Рзав, някакви тунели "Тунел бр.48", "Тунел бр.47"
се зареждат, ехей, ако са като в ждрелото на Нишава, Сичевската клисура - там 13 броя, тука... но тунелите се оказаха... два. Изведнъж излизаме срещу Добрунския манастир и гледката направо ни спря дъха:
Как да не се отбиеш ?
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
От: Много мокра тая Мокра Гора, бре...
"Мноу натокан" Добрунският манастир:
Предлагам да не разказвам какво-що, из нета и цитирания по-горе сайт има достатъчно информация. Заради дъжда, а и не беше някак удобно да прегазим постриганата като голф-игрище ливадка, не отидохме в старото "градище" - останките от средновековен град зад манастира. То и не знам дали е разрешено - все пак си е манастирски имот, а път или пътека нямаше.
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
От: Много мокра тая Мокра Гора, бре...
В крайна сметка пристигаме във Вишеград. Неделя, дъждът вали, паркингът, критикуван по разните сайтове, че "доминира пейзажа" до фамозния мост - празен, но... до него кибичи полицейска кола и всеки пристигнал чинно пуска в един автомат пари, взима си билетче, слага го под предното стъкло и така. Оглеждаме въпросния автомат, първото което разбираме, е че "Automat NE VRACA KUSUR !!!", а второто, че йедан саат чини 0,5 КМ
"К`ви са пък тия километри ?" - пита Боголюб-младши. "Сега ще ги видиш" хаФторитетно се запътвам към забелязаната от мен менячница и срещу 500 сръбски динара, получавам 7 и половина километра
, "конвертибилни марки" :
Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 08-05-14, 16:13.В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
От: Много мокра тая Мокра Гора, бре...
И ето го моста на Мехмед Паша Соколович (който, ако се съди по единствената гледана от мен серия на турската сапунка "Великолепния век", всеки момент трябва да се включи в сериала), строен от would-be нашето момче Коджа Мимар Синан, велик "chief architect and civil engineer" според Уикито, знаете го у нас с джамиЙте Черната "Св.Седмочисленици"
, "Баня баши" и с по-импозантните таквиз в Одрин (много е "яка" Селимието, наистина красива сграда) и Истанбул.
с "байпас" при наводнения, да го заобикаля реката:
щото, ето докъде е стигала понякога:
Табелката е на централния "билборд"
на моста
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар