Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Последната разходка у лЕво.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Последната разходка у лЕво.

    Малко с и мки от последната разходка по лявата част на картата тук, разходих се почти 6000 километра,от брега на Калифорния до върховете на Скалистите планини,от десетина градуса студ до 45 градуса жега,махистрлки по 8 ленти до пьтче в което разминаване няма……..и един ден в Колорадо реших да наснимам тия около мен,толкова подготвени джипки на куп не бях виждал,а по пътя можеше каталог да си дръпне човек,от малки Субарцета до влекачи преправени на кемпери.

    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

  • #2
    Благодаря за споделените с нас снимки. Такива градски гледки си мислех, че могат да се висят само във филмов декор.
    Има снимка не нещо като автобус с панорамни стъкла. Що за произведение е това?
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Не знам,имаше какви ли не изгъзици,Колорадо е свободна Америка,половината им АТВта са с номера,бабичките с бъгита до бакалията ходят,повечето снимки са от една единствена улица дълга около 500 метра,спряхме за по биричка и натраках малко снимки.

    • Stbd
      Stbd коментира
      Редактиране на коментар
      Трамвайна форма има.

  • #3
    Абонирам се. Най- вече щото все повече почвам да мисля по въпроса “ вЕрно ли ми трябва най- коравия, Офроуд, хипер- дупер накичен жип, за да си дърпам лодката до нЕкой гьол”…
    В една друга тема за йотка осемдесетка, беше сравнил твоето добиче с червената йотка от първата снимка тук: еми за моите нужди твоя кораб май по- ми върши работа… По камънаците предпочитам да ходя, а по магистралата да ми е комфортно. Не, че сега не дърпам колесара със 150, ама возията на ресорен пикап не е като на мазен, тежък осмак. Освен това 5-6000 километра в лукс са по- добре от 2000 в пот.
    08седемшест5едно513четири

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Това ще го уволня ако закъса по негова вина или рязко ми се променят идеите,до момента за къде съм тръгнал съм стигнал без чужда помощ,трактори не съм викал и не са ме спасявали банда с наточени керкелеци. Мисля да намеря един стар Вранглер ръчка,да има какво да тормозят децата в пустинята или горе в снега,но онова ше е толкова Лимузина колко това е скален скакалец………по скоро е овьрленд комби със скромни претенции. Това тегли каквото и да имаш в Европа,където искаш там го тегли и ако ходиш семейно то семейството ще ти се връзва на акьла по-лесно.

      Ако е зор да си по камънаците си взимаш един Самурай или Вранглерче,качваш го на колесара и си го влачиш,скапано Вранглерче без доработките тук е колко на тая фаровете и спирачките.Ако зора е с КЕФ по магистралата…….си взимаш един Самурай и ако не те заколи жена ти докато спиш го броиш за успешен ден.
      Последно редактирано от BENZBOSS; 26-07-21, 23:12.

  • #4
    Секвоята е осмукана 200 ТЛК, реално няма кроул контрол,спирачките са и по-големи / и пак идват малки според мен / и е дървена вътре,200 е по-лимузинесто. Секвоята тежи,по-голяма е / макар,че можеше да направят една дълга база,а не средно комби само / и има само един мотор в нея,добрия стар осмак 5.7 с около 381 коня,върви като Гранд Хеми или там някъде.Другия минус е разхода и - харчи повече от всичко в класа и. Набутш ли се къде не ти е работа си оставаш там,аз примерно за пясък си нося 3 лопати,като легне е като бременна биволица. Резервоара е малък,500 километра я мине с едно зареждане я не,аз зареждам като падне на половина. Продават двойно по-голям за Тундра но тундрата е с цял мост на задника,а това е скакалец и май не влиза танка,цена 1400 кинта,аз си нося туби,е така да има.

    Плюсове обаче колко искаш и за моята цел е идеална - трябва ми комфортно да ме закара където си наумя,да ми събира жената,децата и багажа,да дърпа тон,2,3 ако реша да ходя с мотори и ремарке някъде,да гази педя 2 сняг,да цапа през 3 педи вода и да качва камък колко главата ми.Като го извадиш на магистралата обаче с размер по-високи и по-широки гуми го кротнеш на 130-140 ти дава разход под 20 на 100,климатика се справя в 45 градусова жега,кара се супер лесно, радиус на завоя по-добър от Хонда Сивик,вози нормално даже с леко по-яки амове от оригинала,около мен има 5 стойки за чаши,топло на задника,след смяна на крушки виждаш нещо в тьмницата,а след смяна на спирачки може и да спреш,има си радар и круиза с тоя мотор добре подържа скорост даже и в трафик.
    Моите спът като къпани вътре,за никакви пари съм им взел опори на главите,да не им падат по завоите,втория ред ми е 2 седалки само,а между тях им слагам една възглавница и хъркат с часове.Третия ред седалки влизат в пода,сгъват се електрически,а са си нормален ред седалки,трима по 70 кила се събират нормално.Е това беше една от причините да избягам от 200 - онова багажника му пълен със седалки,няма място за нищо,това става равно,идеално за муле.


    2 седмици ваканция,плана е 5-6 000 километра,от морското ниво до 3500 метра,от 45 градуса жега до 5 градуса с мъгла и градушка,от 6 ленти магистрала до старо изоставено миньорско пьтче и обръщаш под водопада,багаж половин тон и оборудване според целта / само веригите не си бях взел /. За това Секвоята е добра,се да жена ти на метър от тебе,включва си обдухването на задника,вади си студено пиене от хладилника и си гледа филм някакъв на видеото,ти драскаш със 140,че имаш днес 7 часа каране.С всичкия прикачен инвентар за мой късмет нищо не свири,дрънчи,свисти,мотора е тих даже без никаква шумоизолация на предния капак.

    Аз на това съм с нелегални крушки на къси и дълги,тия за мъгла са ми 8 пъти по-силно по спецификация от оригинала и много яки бойни фатове за завои и пустиня / тия жълтите /, дойде ли вечерно каране водя аз,че иначе хвърлям сянка пред предния с оригиналните фарове.Малко окачването е пипнато,по-яка стабилизираща,амове,тампони,носачи и накрайници,спирачките са 3 идеи по-големи с един идея по-широки и високи гуми на оригиналната Тундра джанта,че не ми събра спирачките.Извадил съм и отдушниците на височината на стоповете,е така да не ги мисля.

    Това НЕ Е МИСЛЕНО И НЕ СТАВА да върши работата и тъпотиите които могат да ти дойдат на акьла ако караш Патрул или 80ка, ония с 80ката беше тръгнал от долно Мексико за Канада по черно само,спрял жена му да поспи в нормално легло и да гризне една вечеря със сладолед,мойта средна скорост беше 44 мили в час,неговата беше 9 ма там и е силата на 80,мойто е магистрален бегач с идея за потентно комби - каквото и да вали минавам,не ти ли влиза в ботуша го газиш и като затворят нормална улица за коли ти се смееш и с газ става,но до там,по черно до Канада може и да мине ма ще е незабравимо и половината багажник ше е пълен с окачване,крикове,лебедки,балони за вдигане,въжета,лопати,пьтечки,компресори / нося 2 /аптечки и алкохол - да има с какво да си оправдаваш идеята.
    Последно редактирано от BENZBOSS; 26-07-21, 18:31.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #5
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #6
        S-O-S ситуацията нали я знаеш, Smart-Old-Slow, и на мен да ми беше казал някой преди 20 години,че ще се радвам на 130 по магистралата и на мен щеше да ми е смешно,още си спомням как съм карал Самурай 1.0 с барабанните спирачки от София през Михайлов град до Китен,спирах 4 пъти гимнастики да правя……ма мина вече,аз търся какво да вържа в комбито та да топли 2 халби с кафе едновременно
        Последно редактирано от BENZBOSS; 27-07-21, 00:05.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X