В тази тема аз- Руси Русев и Руслан Трифонов разказваме своите преживелици по време на Дакар 2012. Разказът е от първо лице единсвено число, но преди да пиша, Руслан е чел и одобрил написаното. Опитвам се да се придържам към фактите (дни , часове и имена) на 75%.
Снимки ще качвам колкото да има.
Карам ден по ден. Оказва се че да се пише нещо такова си е труд и то не малък. Иска се и мисловна дейност и свободно време. И двете са ми дифицит, особенно първото , както ще се убедите...
27.12.2011
Излитаме от София в 13,45 часа. Не много изпращачи, половината журналисти дощли за репортаж другата половина приятели дошли заради нас. Отбелязвам присъствието на Цецо и Валтера от Троян. Нашия Злати е там ....и други.
Аз единствен не съм с риза на отбора въпреки настояванията на Ценков, за когото представянето пред журналистите е повече от важно.Така демонстрирам , че аз съм си аз и не се вписвам в търсеното представяне. До този момент винаги съм казвал, че не са ми приятни медиините представяния и съм призовавал първо за добро представяне на ралито , а после за пресконференции и интервюта. Все пак присъствам на почти всички медийни представяния, защото разбирам стремежа на Ценков да "разлае кучетата" и да се опита да привлече спонсори, защото той се е нагърбил с голямите разходи по начинанието Дакар 2012.Но пък и той е този който ще кара.
Давам си сметка, че аз не бих дошъл до летището за да изпратя някой по такъв повод.
Кратък полет до Франкфурт, където има повечко престой- около 6 часа. За първи път всички сме заедно и има време за приказки по всякакви теми свързани с Дакар.
Ценков е в настроение и черпи обяд (или вечеря по-точно) в летищен ресторант, което не е евтино начинание.
През цялото време се говори колко трудно е на Дакар и как трябва да се мобилизираме докрай.
Излитаме за Буенос Айрес в 22,45 часа.
До Младен стои участник от отбора на МИНИ (жена е!) и през целия полет чете една книга, която се оказва вътрешния правилник на отбора на МИНИ!
Предстои ни 14 часов полет което си е много дори и за нас с Руслан. Свикнали сме с 10-11 часови полети до Китай, но 14 часа си е много.
От опит знам как се чувства човек след такъв полет, а сега с пристигането започва веднага екшън без никва възможност за почивка през следващите 12-15 часа след кацането.
Очаква ни следното:
1.Пътуване до Делта док на 150км от летището.
2.Оформяне на документи и получаване на четирите машини.
3.Стартиране на двигателите , което е под въпрос след дългия престой.
4.Натоварване на двете АТВта в камиона с помоща на приготвени от Бг тракове и лебедката на тойотата.
5.550 км преход по роудбук до Мар дел Плата.
6 . Намиране на парк фермето, асистънс парка и хотела.
Аз решавам за себе си, че ако стинем до Мар дел Плата преди сутринта на 29.12.2011 ще е успех.
Снимки ще качвам колкото да има.
Карам ден по ден. Оказва се че да се пише нещо такова си е труд и то не малък. Иска се и мисловна дейност и свободно време. И двете са ми дифицит, особенно първото , както ще се убедите...
27.12.2011
Излитаме от София в 13,45 часа. Не много изпращачи, половината журналисти дощли за репортаж другата половина приятели дошли заради нас. Отбелязвам присъствието на Цецо и Валтера от Троян. Нашия Злати е там ....и други.
Аз единствен не съм с риза на отбора въпреки настояванията на Ценков, за когото представянето пред журналистите е повече от важно.Така демонстрирам , че аз съм си аз и не се вписвам в търсеното представяне. До този момент винаги съм казвал, че не са ми приятни медиините представяния и съм призовавал първо за добро представяне на ралито , а после за пресконференции и интервюта. Все пак присъствам на почти всички медийни представяния, защото разбирам стремежа на Ценков да "разлае кучетата" и да се опита да привлече спонсори, защото той се е нагърбил с голямите разходи по начинанието Дакар 2012.Но пък и той е този който ще кара.
Давам си сметка, че аз не бих дошъл до летището за да изпратя някой по такъв повод.
Кратък полет до Франкфурт, където има повечко престой- около 6 часа. За първи път всички сме заедно и има време за приказки по всякакви теми свързани с Дакар.
Ценков е в настроение и черпи обяд (или вечеря по-точно) в летищен ресторант, което не е евтино начинание.
През цялото време се говори колко трудно е на Дакар и как трябва да се мобилизираме докрай.
Излитаме за Буенос Айрес в 22,45 часа.
До Младен стои участник от отбора на МИНИ (жена е!) и през целия полет чете една книга, която се оказва вътрешния правилник на отбора на МИНИ!
Предстои ни 14 часов полет което си е много дори и за нас с Руслан. Свикнали сме с 10-11 часови полети до Китай, но 14 часа си е много.
От опит знам как се чувства човек след такъв полет, а сега с пристигането започва веднага екшън без никва възможност за почивка през следващите 12-15 часа след кацането.
Очаква ни следното:
1.Пътуване до Делта док на 150км от летището.
2.Оформяне на документи и получаване на четирите машини.
3.Стартиране на двигателите , което е под въпрос след дългия престой.
4.Натоварване на двете АТВта в камиона с помоща на приготвени от Бг тракове и лебедката на тойотата.
5.550 км преход по роудбук до Мар дел Плата.
6 . Намиране на парк фермето, асистънс парка и хотела.
Аз решавам за себе си, че ако стинем до Мар дел Плата преди сутринта на 29.12.2011 ще е успех.
Коментар