Здравейте,
В последните години предпочитам да си продавам колите тук, защото има много технически грамотни "наши" хора, а не в Мобиле-то.Бих искал следващият собственик да може да се грижи за нея адекватно. Който е закупил кола от мен тук да сподели дали е доволен?
Автомобила е на 297Х. км. съвсем реални, сменени са изцяло клим. с-ма преди година (двузонов климатроник) с компоненти на "Нисенс", ауспухната с-ма от-до преди няма и месец в "Крафт", предна полуоска к-кт, входящ колектор с вихровите клапи, управляващите го соленоиди, вакуумни маркучлета, клапан за картерните газове и какво ли още не-звънете за повече инфо, че всичко сменено е на две страници, което съм описал подробно и прилагам документи. Който ме познава знае, че поддържам колите си безкомпромисно и без оглед на разходите!
Накратко екстрите-ел. подгрев на предно стъкло(!), качествена мултимедия 9 инча точно за модела 4/64ГБ с Андроид-14, камера заден ход, фарове с лупи, които светват 5 сек. след стартиране на двигателя, като дългите са ЛЕД с вентилаторче за охлаждане и давам ЛЕД крушки и за късите, които нямат нужда от охлаждане. Темпомат, вграден кодочетец правещ връзка с медията и показващ, и разчитащ грешките, които може да се изтрият, както и показва всички параметри на работещия двигател директно от компа на колата. Ветробрани "Хеко", гумени стелки и такава за багажника.
Компресията на двигателя е мерена в "Мото-Пфое" преди половин година, както и в сервиза, в който основно поддържам Фордьо и е перфектна-в "МП" казват, че е 12атм. в "Том-Форд", че е 14 атм.
Каско до 17.10.25, ГО до 25.11.25, Винетка до 01.05.26.
Към колата давам перфектни зимни гуми на 10Х.км. с лети джанти, които са на "хотел" в "Медина-Мед", а сега добичето е с летни гуми на 18Х. км. пак с лети джанти. Гумите са закупувани лично от мен нови!
Давам и чисто нови неразпечатани дискови задни накладки "Ате" и не помня какво още...дъртак...
Двигателят работи на газ и бензин без разлика-ГИ е качествен с ОВД-2. Разход на газ при 140км./ч. с вкл. темпомат и климатроник-10-11л., който зависи основно къде зареждате-никога на ОМВ, където и да е!!! На бензин не съм засичал, но преди месец бензиновите дюзи се чистиха с ултразвук и се смениха уплътненията им.
Причина за продажбата-закупен чисто нов Хюндай-Тусон, че не ми остава време да подкарам нова кола в този живот, а и държах да е по-височка, че и 4х4!
Е-далече е от предишната ми истинска "катерица" LJ-70, ама все е нещо... 
Цена 6000 лв.-колкото да си върна донякъде вложените пари за поддръжката-другото е бонус. Пазарлък само на място!
За подробности звънете на тел. 0889 889 189-Пламен.
П.С. Всякакви и много актуални снимки изпращам на "Вайбър", че одъртях и забравих как се качваха снимки тук-съжалявам... (: Тъкмо поне да видите как изглежда поддържан автомобил на почти 300Х. км. пробег. и да не се плашите!
В последните години предпочитам да си продавам колите тук, защото има много технически грамотни "наши" хора, а не в Мобиле-то.Бих искал следващият собственик да може да се грижи за нея адекватно. Който е закупил кола от мен тук да сподели дали е доволен?
Автомобила е на 297Х. км. съвсем реални, сменени са изцяло клим. с-ма преди година (двузонов климатроник) с компоненти на "Нисенс", ауспухната с-ма от-до преди няма и месец в "Крафт", предна полуоска к-кт, входящ колектор с вихровите клапи, управляващите го соленоиди, вакуумни маркучлета, клапан за картерните газове и какво ли още не-звънете за повече инфо, че всичко сменено е на две страници, което съм описал подробно и прилагам документи. Който ме познава знае, че поддържам колите си безкомпромисно и без оглед на разходите!
Накратко екстрите-ел. подгрев на предно стъкло(!), качествена мултимедия 9 инча точно за модела 4/64ГБ с Андроид-14, камера заден ход, фарове с лупи, които светват 5 сек. след стартиране на двигателя, като дългите са ЛЕД с вентилаторче за охлаждане и давам ЛЕД крушки и за късите, които нямат нужда от охлаждане. Темпомат, вграден кодочетец правещ връзка с медията и показващ, и разчитащ грешките, които може да се изтрият, както и показва всички параметри на работещия двигател директно от компа на колата. Ветробрани "Хеко", гумени стелки и такава за багажника.
Компресията на двигателя е мерена в "Мото-Пфое" преди половин година, както и в сервиза, в който основно поддържам Фордьо и е перфектна-в "МП" казват, че е 12атм. в "Том-Форд", че е 14 атм.
Каско до 17.10.25, ГО до 25.11.25, Винетка до 01.05.26.
Към колата давам перфектни зимни гуми на 10Х.км. с лети джанти, които са на "хотел" в "Медина-Мед", а сега добичето е с летни гуми на 18Х. км. пак с лети джанти. Гумите са закупувани лично от мен нови!
Давам и чисто нови неразпечатани дискови задни накладки "Ате" и не помня какво още...дъртак...
Двигателят работи на газ и бензин без разлика-ГИ е качествен с ОВД-2. Разход на газ при 140км./ч. с вкл. темпомат и климатроник-10-11л., който зависи основно къде зареждате-никога на ОМВ, където и да е!!! На бензин не съм засичал, но преди месец бензиновите дюзи се чистиха с ултразвук и се смениха уплътненията им.
Причина за продажбата-закупен чисто нов Хюндай-Тусон, че не ми остава време да подкарам нова кола в този живот, а и държах да е по-височка, че и 4х4!


Цена 6000 лв.-колкото да си върна донякъде вложените пари за поддръжката-другото е бонус. Пазарлък само на място!
За подробности звънете на тел. 0889 889 189-Пламен.
П.С. Всякакви и много актуални снимки изпращам на "Вайбър", че одъртях и забравих как се качваха снимки тук-съжалявам... (: Тъкмо поне да видите как изглежда поддържан автомобил на почти 300Х. км. пробег. и да не се плашите!
