Здравейте, продавам си Паджерото.
2,5 TDI, Супер селект.
От 1997 година е, като аз го имам от 2008-а.
Беше ми ежедневна кола до 2022-а, но ми омръзна да работя само за да имам пари за нафта и си купих друга кола за ежедневка.
Вследствие на което вече почти не го карам - сега като го снимах видях, че последно масло е сменяно 02.2023 и до днес съм минал 4000 км.
И тъй като ми е жал да гние пред блока, реших да се разделим.
Както се вижда на снимките, не е "уникат" или "като нова - качваш се и караш", но не е и пълен мъртвец.
Откакто го имам съм записвал ремонтите и обслужването и всяка бурма, която съм завил или развил по него е записана с дата и километри в един тефтер - бордовия дневник и съответно данните от тефтера са прхвърляни в една екселска таблица.
При желание мога да покажа.
Съединителя е нов - от декември, 2022. Колата е била на 232600 км.
Откакто го имам два пъти съм провеждал антикорозионни мероприятия - качване колата на естакада и чистене навсякъде, където мога с телена четка с флекс и на ръка и мазане с ръждопреобразувател.
Първия път - Вюрт, втория - Фертан.
След ръждопреобразувателя - епоксиден грунд на пистолет и върху него след като изсъхне хубаво, грундовете на Вюрт и съответно - на Фертан.
Не съм слагал никакви битумни мазаляци.
Шасито е пръскано отвътре с парафин всяка есен.
Последния сериозен ремонт е правен през юли, 2019 на 207000 км - ангр. ремъци и ролки; семеринги на колянов и разпр. вал отпред; водна помпа; спомаг. ремъци - всички; основен и паразитен хебел; тампони стаб. щанги предна и задна; смяна антифриз; смяна разпределителен вал с всички кобилици (всмукателни и изпускателни).
От тогава насам - само нормалните обслужвания.
Трансмисията е наред - няма тракания и шумове. Всички режими работят както трябва.
Добавил съм на таблото волтметър, защото веднъж беше умрял алтернатора, без да издаде никакъв предсмъртен стон, та аз разбрах, че нямам зареждане, чак като не можах да запаля. И поради тая причина забодох в една от тапите волтметърче, та винаги да знам какво става.
Диодите в другата тапа (до ръчната спирачка) са индикатор за работеща или неработеща подгревна свещ. Пак по същата причина като волтметъра - разбираш, че са изгорели свещите, чак като не запали.
Заради това пуснах захранването на всяка свещ през два мощни, последователно свързани диода и с пада на напрежение върху тях се пали сведодиодчето при ръчната. Всяко диодче индикира съответната подгревна свещ.
На таблото съм извел манометър, който да показва как се държи турбината.
Ценатааа.... като гледам пазара и си давам сметка, че за кърпене ще трябва поне хилядарка и малко...
Мисля, че 6000 е разумна цена, предвид практически новия съединител и гумите на 2 зими.
2,5 TDI, Супер селект.
От 1997 година е, като аз го имам от 2008-а.
Беше ми ежедневна кола до 2022-а, но ми омръзна да работя само за да имам пари за нафта и си купих друга кола за ежедневка.
Вследствие на което вече почти не го карам - сега като го снимах видях, че последно масло е сменяно 02.2023 и до днес съм минал 4000 км.
И тъй като ми е жал да гние пред блока, реших да се разделим.
Както се вижда на снимките, не е "уникат" или "като нова - качваш се и караш", но не е и пълен мъртвец.
Откакто го имам съм записвал ремонтите и обслужването и всяка бурма, която съм завил или развил по него е записана с дата и километри в един тефтер - бордовия дневник и съответно данните от тефтера са прхвърляни в една екселска таблица.
При желание мога да покажа.
Съединителя е нов - от декември, 2022. Колата е била на 232600 км.
Откакто го имам два пъти съм провеждал антикорозионни мероприятия - качване колата на естакада и чистене навсякъде, където мога с телена четка с флекс и на ръка и мазане с ръждопреобразувател.
Първия път - Вюрт, втория - Фертан.
След ръждопреобразувателя - епоксиден грунд на пистолет и върху него след като изсъхне хубаво, грундовете на Вюрт и съответно - на Фертан.
Не съм слагал никакви битумни мазаляци.
Шасито е пръскано отвътре с парафин всяка есен.
Последния сериозен ремонт е правен през юли, 2019 на 207000 км - ангр. ремъци и ролки; семеринги на колянов и разпр. вал отпред; водна помпа; спомаг. ремъци - всички; основен и паразитен хебел; тампони стаб. щанги предна и задна; смяна антифриз; смяна разпределителен вал с всички кобилици (всмукателни и изпускателни).
От тогава насам - само нормалните обслужвания.
Трансмисията е наред - няма тракания и шумове. Всички режими работят както трябва.
Добавил съм на таблото волтметър, защото веднъж беше умрял алтернатора, без да издаде никакъв предсмъртен стон, та аз разбрах, че нямам зареждане, чак като не можах да запаля. И поради тая причина забодох в една от тапите волтметърче, та винаги да знам какво става.
Диодите в другата тапа (до ръчната спирачка) са индикатор за работеща или неработеща подгревна свещ. Пак по същата причина като волтметъра - разбираш, че са изгорели свещите, чак като не запали.
Заради това пуснах захранването на всяка свещ през два мощни, последователно свързани диода и с пада на напрежение върху тях се пали сведодиодчето при ръчната. Всяко диодче индикира съответната подгревна свещ.
На таблото съм извел манометър, който да показва как се държи турбината.
Ценатааа.... като гледам пазара и си давам сметка, че за кърпене ще трябва поне хилядарка и малко...
Мисля, че 6000 е разумна цена, предвид практически новия съединител и гумите на 2 зими.
Коментар