Дойде време да се разделя с един от най-любимите си автомобили.
Причината - промяна на транспортната концепция и маршрутизацията.
ТТ данни:
- произведен 2001г, м. март.
- пробег - на таблото пише нещо като 210000. Когато го купих пишеше 166000. Мога да гарантирам само за разликата между двете числа, натрупана след м. октомври 2015г.
- коплектовка - GLS - 3.2 ди-д, автомат, суперселект II, блокаж на задния диференциал; кожен салон с подгрев на предните седалки, климатроник, голям люк на покрива.
Допълнително оборудване
- лифт на окачването около 45мм с подложки
- фланци 30мм
- гуми Силвърстон АТ 265/75/16 (32") - на две години и около 70% остатъчен грайфер (10мм минимум)
- тунинг (хич не я обичам тая дума) фарове с вградено дневни диоди (наличен е и предишния комплект фарове - оригинален, преправен на ксенон).
- мултимедийни екрани в подглавниците на предните седалки
- full android мултимедия с навигация I-Go (моделът е без диск и тв)
- има теглич, но няма куплунг
- по документи е 6+1, но най-задните седалки и колани са демонтирани още преди колата да стане моя.
- чисто нов акумулатор Varta 95Ah/830A.
- втора резервна гума с различен модел оригинална джанта - беше на колата ката я купих, но в последствие я замених с джанта като другите и тази остана за "дълбока" резерва.
Сега за проблемите:
- Най-неприятният е издуханата гарнитура на главата. Самата гарнитура струва стотина лева, реглаж на клапани и смяна на гумички са правени сравнително скоро. Цялата процедура, включително разглобяване и сглобяване не би трябвало да излезе повече от 1200-1300 лева, а ако новият собственик е достатъчно умеещ да си я направи сам, числото ще е много по-малко.
- Има лек теч на масло от скоростната кутия, видимо е на изхода към раздатката - добре е да се сменят всички семеринги
- датчикът за състоянието на муфата на предния мост сълзи леко. Проблемът с тия датчици е масов - изпичат им се кабелите и се късат, след което се почва мигане на лампите за предния мост на таблото. Поради малоумната цена на оригинален датчик - нещо като 200 кинта за съчма с пружина и две жици, беше сменен с китайски, но бройката е кофти - работи електрически, но просълзява през самия датчик. За по-нататъшно лечение не съм мислил.
- климатикът е празен поради теч от вътрешната пита. До преди да се изпразни, което беше скоро след като купих колата, работеше. Имам здрав радиатор, който ще бъде тържествено връчен на новия собственик.
- при следващата смяна на масло трябва да се смени поплавъкът в картера, защото лампата за нивото на маслото свети досадно без причина. Наличен е и също ще бъде връчен заедно с колата.
- люкът на покрива е фиксиран в затворено положение поради скъсано въже. Не тече.
- шофьорската седалка е скъсана в средата на облегалката - аз я купих така и не стигнах да я оправям - на мен не ми е пречила.
- ЕГР-ът е демонтиран, но запазен и работещ - може да се върне на място за 10 минути.
- има ръжди тук-там, но нищо фрапантно като за кола на 18 години.
Цената на возилото в описаното състояние е 5300 лева с възможност за известен пазарлък. Бартери - по-скоро не.
Грубата сметка показва, че при продажба на части могат лесно да се съберат 8000, без да се смятат дреболиите и остатъчния скрап; търсените за модела агрегати са изправни и струват доста, но нямам нито условия, нито време да се захвана с подобно упражнение, а и ми е жал да я разглобявам - има още живот в нея.
Местоположение и регистрация -София. Контакт - Димо, 0889 629822.
Причината - промяна на транспортната концепция и маршрутизацията.
ТТ данни:
- произведен 2001г, м. март.
- пробег - на таблото пише нещо като 210000. Когато го купих пишеше 166000. Мога да гарантирам само за разликата между двете числа, натрупана след м. октомври 2015г.
- коплектовка - GLS - 3.2 ди-д, автомат, суперселект II, блокаж на задния диференциал; кожен салон с подгрев на предните седалки, климатроник, голям люк на покрива.
Допълнително оборудване
- лифт на окачването около 45мм с подложки
- фланци 30мм
- гуми Силвърстон АТ 265/75/16 (32") - на две години и около 70% остатъчен грайфер (10мм минимум)
- тунинг (хич не я обичам тая дума) фарове с вградено дневни диоди (наличен е и предишния комплект фарове - оригинален, преправен на ксенон).
- мултимедийни екрани в подглавниците на предните седалки
- full android мултимедия с навигация I-Go (моделът е без диск и тв)
- има теглич, но няма куплунг
- по документи е 6+1, но най-задните седалки и колани са демонтирани още преди колата да стане моя.
- чисто нов акумулатор Varta 95Ah/830A.
- втора резервна гума с различен модел оригинална джанта - беше на колата ката я купих, но в последствие я замених с джанта като другите и тази остана за "дълбока" резерва.
Сега за проблемите:
- Най-неприятният е издуханата гарнитура на главата. Самата гарнитура струва стотина лева, реглаж на клапани и смяна на гумички са правени сравнително скоро. Цялата процедура, включително разглобяване и сглобяване не би трябвало да излезе повече от 1200-1300 лева, а ако новият собственик е достатъчно умеещ да си я направи сам, числото ще е много по-малко.
- Има лек теч на масло от скоростната кутия, видимо е на изхода към раздатката - добре е да се сменят всички семеринги
- датчикът за състоянието на муфата на предния мост сълзи леко. Проблемът с тия датчици е масов - изпичат им се кабелите и се късат, след което се почва мигане на лампите за предния мост на таблото. Поради малоумната цена на оригинален датчик - нещо като 200 кинта за съчма с пружина и две жици, беше сменен с китайски, но бройката е кофти - работи електрически, но просълзява през самия датчик. За по-нататъшно лечение не съм мислил.
- климатикът е празен поради теч от вътрешната пита. До преди да се изпразни, което беше скоро след като купих колата, работеше. Имам здрав радиатор, който ще бъде тържествено връчен на новия собственик.
- при следващата смяна на масло трябва да се смени поплавъкът в картера, защото лампата за нивото на маслото свети досадно без причина. Наличен е и също ще бъде връчен заедно с колата.
- люкът на покрива е фиксиран в затворено положение поради скъсано въже. Не тече.
- шофьорската седалка е скъсана в средата на облегалката - аз я купих така и не стигнах да я оправям - на мен не ми е пречила.
- ЕГР-ът е демонтиран, но запазен и работещ - може да се върне на място за 10 минути.
- има ръжди тук-там, но нищо фрапантно като за кола на 18 години.
Цената на возилото в описаното състояние е 5300 лева с възможност за известен пазарлък. Бартери - по-скоро не.
Грубата сметка показва, че при продажба на части могат лесно да се съберат 8000, без да се смятат дреболиите и остатъчния скрап; търсените за модела агрегати са изправни и струват доста, но нямам нито условия, нито време да се захвана с подобно упражнение, а и ми е жал да я разглобявам - има още живот в нея.
Местоположение и регистрация -София. Контакт - Димо, 0889 629822.
Коментар