Обява

Свий

Правила на форум "Продавам"



Уважаеми колеги,


Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Писането на български език на кирилица е задължително. Всички теми и мнения в тях, написани на латиница ще бъдат изтривани без предупреждение, а авторите им ще бъдат санкционирани за нарушаване на правилата за правопис.

2. Осъществяването на търговска дейност се извършва по следните правила:
Правила на Форум "Търговски Партньори"
Правила на Форум "Търговски отстъпки за членовете на форума"
Във всички други случаи е забранено публикуването на обяви с цел осъществяване на търговска дейност. При опит за такава, темите ще бъдат изтривани, а авторът им ще получи временна или постоянна забрана за посещение в портала.

3.
Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

4.
За случаите на обяви за замени (бартери), обявите следва да се публикуват във форум "Продавам", а авторът трябва да посочи в заглавието "Заменям…" или "Бартер…".

5. Задължителни елементи на всяка обява за продажба:
- телефонен номер за връзка, а по възможност и други средства за контакт (e-mail, skype, icq и др.);
- цена (ако е твърда и не подлежи на договаряне, трябва да се упомене в обявата);
- актуални реални снимки на конкретно предлагания предмет, независимо дали е нов или употребяван (във формат не по-голям от 800х600 пиксела, без рекламни логота)

- населеното място, в което се намира предметът.

6. Темите следва да съдържат обява за продажба само на един предмет или брой артикули, които съставляват един комлект. Когато се касае за автомобили, АТВ или мотоциклети не повече от един брой в съответната тема, цял или на части. Ако се продава екипировка до един комплект (каска, панталон, ръкавици...) Обявите за продажби на гуми и джанти да се свеждат до един комплект за съответния вид превозно средство. При наличие на повече предмети, те следва да бъдат разделени в отделни теми. Разрешава се в темите да се продават повече предмети само в раздел "Гаражни разпродажби". Същият може да се използва за разпродажба на дребни неща, които не е уместно да се разделят на много теми.

7. Участниците, които публикуват обяви за продажби от името на друг човек, трябва изрично да го посочат, както и да напишат дали гарантират за продаваните предмети или само публикуват обявата, без личен ангажимент, с уговорката, че покупката на такъв предмет е с неясен изход за купувача. Непосочването, че се продават чужди предмети, се счита за нарушение, при установяване на което, обявата ще бъде изтрита, а авторът официално предупреден.

8. "Повдигане" или "Ъп" на теми се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. При приключване на сделки, пишете "продаден/а/о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и премествани в подфорум "Архив".

10. Без налични разрешителни документи е забранено предлагането за продажба на вещи, за които се изисква определен вид разрешение от компетентни органи - например огнестрелни оръжия, боеприпаси, акцизни стоки и др. Не се разрешава публикуването на обяви за предлагане и закупуване на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

11. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.

12. Забранява се публикуване на обяви за продажба на МПС или други вещи с наложен запор или други обстоятелства, които пречат на продавача законно да се разпорежда с тях. Такива включват, но не се изчерпват с документи на чуждо име и всякакви "проблеми, не позволяващи прехвърляне" по нормативно установения ред. Съществуващи други тежести върху предлаганата стока (залог, неплатени данъци за минали периоди и подобни) следва да бъдат изрично посочени в обявата.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Продавам", няма да се отчитат от брояча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

Въпроси, свързани с изтрити обяви, може да се задават тук: Защо ми е изтрита темата?

За контакти с модераторите на форум "Продавам", ползвайте лични съобщения
до: Plamen Alexandrov, silverfox, STROILи Malkiya Rumba.

Пожелаваме Ви успешни сделки!

Вижте повече
Вижте по-малко

Как да разпознаете истински ангажираните фирми за авточасти в онлайн пространството?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как да разпознаете истински ангажираните фирми за авточасти в онлайн пространството?

    Авточасти



    В днешния заразен от ковид свят да имаш изправен, верен личен автомобил се превръща в жизнена необходимост. Във все по-буквален смисъл. Жизнено буквален.
    Какво става, ако автомобилът се развали?
    Ще ползвате градски транспорт, за да ходите на работа, да водите децата на училище, да тичате по срещи и ангажименти...
    Рисковано е.
    Затова редовните покупки на авточасти от надежден онлайн магазин се превръщат в изключително важна част от поддръжката на автомобила днес.
    С тях:
    • Спестявате време: Вместо да ходите до физически магазин за авточасти, където да разпитвате и да чакате продавачът да се ориентира в необходимите каталози, данните в последните са на екрана пред Вас. Ако познавате добре автомобила си и въведете съответните критерии за търсене, може да откриете каквото Ви трябва за минути. Остава само да направите поръчка в онлайн формата.
    • Не се разкарвате излишно до магазина за авточасти: В много случаи в магазините не се държат пълни наличности от всичко обявено за продажба. Случва се, щом изчакате служителят да намери каквото Ви трябва в каталога, да се наложи и да изчакате то да бъде доставено. На практика покрай една поръчка на авточаст се разкарвате поне два пъти. Ако обаче предварително заявите желаното онлайн, вероятността да спестите доста време скача. Особено в контекста на трафика по пътя към избрания магазин за авточасти в София.
    • Получавате възможност да намалите рисковете и неудобствата, свързани с ковид пандемията: Ковид дигитализира допълнително и насилствено света. Онлайн пазаруването – в нашия случай на авточасти – се превърна в естествен щит срещу коварната зараза.
    • Сравнявате измежду различни оферти за авточасти: Пазарът на авточасти в България е развит и разнообразен. Това носи богатство от оферти към потребителите. Носи обаче и много капани, заложени от нелоялни търговци. Интернет дава възможност да сравнявате цени и оферти за нужните авточасти,проверявайки репутацията на компаниите, преди да направите покупка.

    Всички тези ползи от ефективното онлайн пазаруване обаче са свързани със специфична философия на бизнеса...

    Видима ангажираност към потребителския избор на авточасти
    Онлайн тази ангажираност се проявява най-вече в улесненото ориентиране и подсилената надеждност, чрез:
    • Прегледно структурирана информация за избор на необходимите авточасти: Тя трябва да е едновременно подробна и изчистена от излишни параметри,объркващи онлайн потребителя.
    • Ясна навигация в сайта за авточасти и възможност за лесно осъществяване на връзка с търговеца
    • Достатъчно полезна информация с насоки и съвети при избор на конкретни авточасти.

    Тези базови принципи на ангажирания онлайн магазин имат конкретни изражения...


    Показатели за ангажираност и коректност на онлайн бизнеса с авточасти
    Най-лесно ще се ориентирате откъде да поръчвате авточасти, ако маркирате и запомните няколко базови показателя.
    Те комбинират както конкретните практики в търговията с авточасти, така и общите бизнес принципи за онлайн търговия.
    Да ги разгледаме накратко:
    • Качени прегледни каталози за авточасти: Добре разработените онлайн каталози за авточасти са ясен сигнал за съобразяване с интересите на потребителите. Вместо да се ровите из всякакви оферти, самостоятелно прецизирате поръчката си, според данните за Вашия автомобил. Признак на професионализъм тук са заложените адекватни критерии за търсене. Достатъчно подробни, но и достатъчно изчистени.
    • Ефективна форма за онлайн чат: Често хората се затрудняват в избора на авточасти. И имат нужда от допълнително насочване и консултиране. Ефективният онлайн чат, в който дежурен служител отговаря на мига, е категоричен знак за ангажираността на компанията.
    • Онлайн платформа за получаване на бързи общи съвети за избор на авточасти: Понякога казусите на онлайн потребителите са специфични и съдържанието в сайта не може да ги обхване. Затова признак на професионализъм и отдаденост е възможността за даване на моментални отговори на основни потребителски въпроси. Това може да става например на страници тип Q&A с падащи менюта – т. нар. Dropdown менюта.
    • Адекватно навигиране в сайта за авточасти: Обикновено за онлайн потребителя по-удобни са комплексните решения-особено при покупките, свързани с базова поддръжка на автомобила като покупките на накладки, филтри, ремъци, свещи и моторно масло на избрана марка. Затова и адекватното навигиране в страниците на сайта е много ценно. Най-общо това означава в онлайн съдържанието да се прецизират линковете така, че всеки да води към адекватна страница – към такава, допълваща ползата за онлайн потребителя.
    • Компетентно ориентиране на избора на авточасти онлайн: Сравненията на оферти и различни варианти изискват специфично ориентиране на потребителите. Съответно признак за коректност и професионализъм са предоставяне полезна информация, сравнение по номер на рамата (VIN код) и конкретно решение на специфичен казус с автомобила.
    • Ясна и подробна информация за контакт: Онлайн потребителите често се объркват за начините за връзка с компанията. Понякога логиката им е тотално различна от тази на собствениците на онлайн бизнеса. В тази връзка даването на директни указания за контакт и слагането на линк към контактна страница на подходящите места в сайта е признак за компетентност и ангажираност.
    • Разбираеми условия за доставка и рекламация: Основно притеснение при пазаруване на авточасти онлайн е покупката на грешна или дефектна стока. По тази причина компанията трябва да демонстрира честност и гъвкавост, като качи на сайта си ясни условия за доставка и връщане на закупена от онлайн магазина авточаст.
    • Професионален дизайн и реалистични изображения: При покупка на авточасти често стават обърквания на необходимия продукт-особено когато купува клиент, който не е наясно в детайли с устройството на автомобила. За да се ограничат проблемните ситуации, е важно да се виждат номерата на съответните авточасти. А за много потребители, е ценно и да се откроява конкретният им външен вид. Така дизайнът на страниците в онлайн магазина за авточасти се издига до доказващ авторитета фактор. Изображенията трябва да са ясни, да открояват конкретните детайли от авточастите и да поставят акцент върху ориентиращите избора маркировки.

    Това са базовите признаци на коректното отношение на търговците в интернет. Те са важни, защото в настоящите сложни времена ни трябват сигурни партньори.
    Партньори, които проявяват искрена и видима ангажираност към ефективния избор на потребителите. Такъв онлайн магазин за авточасти е autoprofi.bg.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Венцислав Петров; 24-09-21, 12:37.

  • #2
    Категорично не съм съгласен с базовите признаци за коректно отношение!
    Изключително е важно за клиента да може да различи коректната фирма от "компютърджийската" - заради цена отношение и печалба!
    И точно там сте изпуснали най важния признак според 80% от клиентите.

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X