Искам да споделя с всички колеги за възможностите на Куриерските фирми и услуги !!!
За всички коректни търговци е нормално при Изпращане на определената стока ( пратка ) да впише опцията ,че КЛИЕНТА ИМА ПРАВОТО ДА ВИДИ СТОКАТА ПРЕДИ ДА Я ПЛАТИ !!!
Всичко по разопаковането , виждането и плащането се прави в самата куриерска фирма ( бюро ) и няма опасност от измама !!!
Тогава клиента след ВИЖДАНЕТО не може да пише забелажки от рода - аз не видях , аз не разбрах и т.н. !!!
Затова използвайте тази възможност да се утвърдите като КОРЕКТНИ !!!
Друго което прочетох -
" клиента ( получателя ) си взе стоката , но не ми плати " - си е чиста лъжа !!!
Никой клиент на куриерска фирма НЕ МОЖЕ ДА ПОЛУЧИ СТОКАТА ( ПРАТКА ) , ако плащането не е извършено ( освен при "изрична ДРУГА "уговорка ) Така стоят нещата с пратките !!!
В заключение - фирмата куриер НОСИ отговорност за ВСЯКА пратка ако представите касовата бележка за пратката със съответния номер на пратката !!!
пример от практиката : изпращам чисто нова ( запечатана ) стока на клиент ( естествено с предварителни уговорки и уточнения )
Няма опция за "виждане преди плащане " ,т.е. човека плаща запечатаната пратка !!!
От фирмата се обаждат , че клиента е отишъл в къщи , пробвал стоката ( спортна блузка 5 пъти XL ) единствена такава до сега и решил да я върне ???!!! Те я приели обратно и ..... как да ми я доставели обратно !!!
Познайте какво се случи ( понеже знам правата и възможностите )???
Куриерската фирма плати стоката ( не им беше приятно ) , но така стоят нещата !!!
Всеки носи отговорност за нещо и има задължения !!!
Затова - уговорките м/у клиентите се уговарят писменно и предварително ,това се отбелязва на бланката на фирмата куриер и .... всичко си е наред и за двете страни според договорените условия !!!
Дано не съм бил досаден !!!
За всички коректни търговци е нормално при Изпращане на определената стока ( пратка ) да впише опцията ,че КЛИЕНТА ИМА ПРАВОТО ДА ВИДИ СТОКАТА ПРЕДИ ДА Я ПЛАТИ !!!
Всичко по разопаковането , виждането и плащането се прави в самата куриерска фирма ( бюро ) и няма опасност от измама !!!
Тогава клиента след ВИЖДАНЕТО не може да пише забелажки от рода - аз не видях , аз не разбрах и т.н. !!!
Затова използвайте тази възможност да се утвърдите като КОРЕКТНИ !!!
Друго което прочетох -
" клиента ( получателя ) си взе стоката , но не ми плати " - си е чиста лъжа !!!
Никой клиент на куриерска фирма НЕ МОЖЕ ДА ПОЛУЧИ СТОКАТА ( ПРАТКА ) , ако плащането не е извършено ( освен при "изрична ДРУГА "уговорка ) Така стоят нещата с пратките !!!
В заключение - фирмата куриер НОСИ отговорност за ВСЯКА пратка ако представите касовата бележка за пратката със съответния номер на пратката !!!
пример от практиката : изпращам чисто нова ( запечатана ) стока на клиент ( естествено с предварителни уговорки и уточнения )
Няма опция за "виждане преди плащане " ,т.е. човека плаща запечатаната пратка !!!
От фирмата се обаждат , че клиента е отишъл в къщи , пробвал стоката ( спортна блузка 5 пъти XL ) единствена такава до сега и решил да я върне ???!!! Те я приели обратно и ..... как да ми я доставели обратно !!!
Познайте какво се случи ( понеже знам правата и възможностите )???
Куриерската фирма плати стоката ( не им беше приятно ) , но така стоят нещата !!!
Всеки носи отговорност за нещо и има задължения !!!
Затова - уговорките м/у клиентите се уговарят писменно и предварително ,това се отбелязва на бланката на фирмата куриер и .... всичко си е наред и за двете страни според договорените условия !!!
Дано не съм бил досаден !!!
Коментар