Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каране през зимата на сняг ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Каране през зимата на сняг ?

    Колеги,един приятел ме попита точно и ясно иска да му обясна има ли някъкав майсторлък на сняг (Джипа е 3,0Д 463купе 91год. постоянно зацепено 4х4) ако можете каквото знайте обяснете.Мерси предвалително.

  • #2
    как точно са зацепили постоянно 4х4 на мерцедеса? нещо счупено ли е било? или раздатката се е строшила и са я заварили?
    иначе за сняг само снежни гуми и газ.
    no signature no problems

    Коментар


    • #3
      Имам превид че е с джипа е постоянно вклучено 4х4.

      Коментар


      • #4
        Проеням си поста поради недостатъчната ми компетентност откъм Г-класите
        no signature no problems

        Коментар


        • #5
          Ееех, Фанатик, земи и ти прочети малко бе ... Ето, написана е комплектацията на кабината, годината на производство. Кво повече искаш? Ти по това като не можеш да определиш техниката на каране, къде си тръгнал, а?
          А, цвета не е ясен, извинявай! Не бях прав, малко се знае за колата.

          Коментар


          • #6
            Зимата се кара със Хубави зимни гуми, свинско и червено вино
            Аз и през лятото карам със зимни гуми

            Коментар


            • #7
              fanatic до 1989 са с ръчно вкл/изкл на 4х4 от 1990 и 463купе са фул тайм (неможеш да го спреш и да искаш) и сега вече би трябвало да ти е ясно.

              Коментар


              • #8
                Зимата аз карам по-внимателно
                по-малко спирачка (колата без АБС става управляема като леген), повече газ (може и да ти позволи ти да определяш треакторията ако е подадена на време и в нужното количество, абе не може да се обясни това дето сам не го разбирам
                И най-вече повечко експерименти - пробвай, на широк заснежен и празен (дали има още???) паркинг/площадка, защото карането докато не стане "напечено" си е същото, а като стане е Късно за мислене само заучените (от опита) движения остават в кратките мигове, аз съм имал и успешни и неуспешни такива и затова не се имам за разбирач, а гледам да избягвам ситуации в който мога да си проверявам уменият, че шансовете за успешен край не са много ясни

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от G-Mania
                  fanatic до 1989 са с ръчно вкл/изкл на 4х4 от 1990 и 463купе са фул тайм (неможеш да го спреш и да искаш) и сега вече би трябвало да ти е ясно.
                  не съм знаел че има Г фул тайм. явно аз съм тъп сори
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #10
                    оле, пък аз наопаки на теб, съм си мислил, че са само фултайм...

                    Коментар


                    • #11
                      Като падне първия сняг отивам на двора на гимназията (тука е само една) и яко газ и спирачки, и ръчна спирачка, докато взема да усещам колата и да я "вкарвам в пътя".

                      С две думи - повече тренировки.
                      2010 CRF 250 R

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Димитър
                        Като падне първия сняг отивам на двора на гимназията (тука е само една) и яко газ и спирачки, и ръчна спирачка, докато взема да усещам колата и да я "вкарвам в пътя".

                        С две думи - повече тренировки.
                        пък аз редовно ги псувам тия, дето карат в двора на гимназията /точно под балкона ми/ - даже съм се наканил да врътна на 166 при следващото им появяване
                        веднъж вече полицаите сгащиха един "гъзар" дето пилеше гуми посред нощ
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #13
                          на чист бял сняг /и трева отдолу/ се кара супер - поне на мен ми прави супер удоволствие...

                          на излъскан лед не е много приятно с джип, особено с кални гуми или стари всетеренни
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #14
                            На сняг се кара както на асвалт
                            На асвалта има мокро или пясък а на заснежения път има лед. Ако се внимава за тези участъци които са с лошо сцепление нямаш грижи.
                            Натискаш спирачка преди завоя и когато започнеш да влизаш я пускаш.
                            В средата на завоя даваш газ.

                            При спиране е много важно да не блокираш гумите. Щото и с АБС на малка скорост се блокират. Тогава отпускаш спирачката и я натискаш пак. А не така:
                            http://www.metacafe.com/watch/261984...t_in_the_snow/

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X