Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дълбоките локви, неоправдан риск.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дълбоките локви, неоправдан риск.

    Здравейте колеги,

    Днес под жп моста при Гара Искър в София се беше оформила една огрооомна локва и бях свидетел на едно наистина идиотско изпълнение от страна на един шофьор на бус.

    Човека след като наблюдава 10 минути успешните преминавания на 1 Камион с фабричен филтър за въздух над кабината, една Кия която заобиколи препятсвието от най-плиткото възможно място през тревата и на една каруца 4по4 тип Катър, реши да премине бухвайки се директно през средата.

    Буса се плъзна по водата и за мое най-голямо изумление първоначално заплува като катер след което заби нос в дъното и се заклати като титаник 30 мин преди потъването. Естествено мотора умря, фургона се напълни с вода а юнака загледа тъпо водата достигнала чак до стъклото му.

    Извода го оставям на вас.....

    И на който му се минава през водни басейни първо да си прочете колко може да гази возилото му.

    Ще отворя скоро нова тема за да разискваме ватер линийте на различните модели джипки и да обсъдиме до колко реални са те.
    Прикачени файлове
    Т5
    Crossrunner

  • #2
    До: Дълбоките локви, неоправдан риск.

    Е, ама на втората снимка вече е минал, май. Успя ли да го запали, или слезе да бута (твърде невероатно ми се струва да е успял да го избута де)?
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      До: Дълбоките локви, неоправдан риск.

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Е, ама на втората снимка вече е минал, май. Успя ли да го запали, или слезе да бута (твърде невероатно ми се струва да е успял да го избута де)?
      Реда на снимките е объркан.Това място често взима своите жертви
      Виден столичен ихтиолог

      Коментар


      • #4
        До: Дълбоките локви, неоправдан риск.

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Е, ама на втората снимка вече е минал, май. Успя ли да го запали, или слезе да бута (твърде невероатно ми се струва да е успял да го избута де)?

        На втората снимка още плуваше, тоест плаваше. Обърнал съм снимките сори.
        Т5
        Crossrunner

        Коментар


        • #5
          До: Дълбоките локви, неоправдан риск.

          Преди години някой ми звънна и каза (на силен диалект) "Имам пИжо с водИен чук, шъ`ми го управите ли....." та така:серийните бензинови гаснат когато водата залее трайно високото напрежение, дизелите когато "смукнат" с въздухозаборника после почва голям смях......от околните
          П.П. до добавя снимка която вече съм поствал
          Последно редактирано от дядо владо; 05-08-09, 22:07. Причина: добавена снимка
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #6
            До: Дълбоките локви, неоправдан риск.

            Преди години от стария гараж една Мадарка там засмука вода през въздушните филтри и воден удари коленов вал и едно лято ремонтама пишеш работна карта и пак земеш 200лева без да работиш
            К мирной жизни не пригоден.
            Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
            ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

            Коментар


            • #7
              До: Дълбоките локви, неоправдан риск.

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              ... после почва голям смях......от околните
              П.П. до добавя снимка която вече съм поствал
              Във връзка с големия смях... Преди десетина години, Пловдив. Взимам приятелката си от гарата, когато започва да вали свирепо. Докато прецапаме подлеза, вече имаше над педя вода и капаците на канализацията започнаха да изскачат. Абе порой, не е истина! На късмет автобуса ни идва тъкмо когато се измъкваме на спирката, обаче стигаме до Коматевски възел и засядаме в задръстването. До тук - 10-12 минути общо, дъждът рязко намалява, от долу под моста, посока Коматево - локва 20-25метра на дължина, дълбочината ще разберете малко по-късно

              Всички чакат, едно Тико, такси, неизвестно как, МИНА! Предполагам, че беше качил левите гуми на тясното тротоарче долу, но факта е, че мина и замина. Някакви пичове с Трабант решиха да се пробват, минаха 5-6 метра и до там. Изнизаха се през прозорците, седнаха на покрива на траби и чакат някой да ги извади. През това време ние, цял автобус народ, дремем със все автобуса отгоре на моста и гледаме цирка.

              И тук се появяват две моми с Мерцедес, двувратка, триста и нещо. Без да си направят извода от плуващото Траби, се нарязват с мръсна газ в локвата. Стигнаха почти до средата, преди мерджана да се предаде. Водата беше точно до стъклата. И тук става интересно: едното блонди (наистина беше блонди) отвори вратата! Образува се една приятна фуния и мерса съвсем го докара на Титаник. Вода до стъклата, отвън и отвътре. Ние горе в автобуса, след 5-секундно абсолютно изумление, изпопадахме от смях, обаче блондито беше решила да изнесе пълна програма. Мина зад мерцедеса и се опита да го бута! Е в тоя момент вече половината пътници в автобуса бяха на път да умрат от смях в буквалния смисъл, а пичовете от трабанта директно изпопадаха в локвата...

              Всичко свърши след още десетина минути - дойде пожарната и изгони всички.
              Извода, както и голегата Haji е отбелязал - четете.
              И мислете, че и ремонта е скъп и срамът е голям
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #8
                До: Дълбоките локви, неоправдан риск.

                Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                серийните бензинови гаснат когато водата залее трайно високото напрежение, дизелите когато "смукнат" с въздухозаборника
                Чувал съм че може да загасне и ако колата смукне вода през ауспуха при смяна на предавките. Водата не стига до двигателя, обаче съпротивлението на газовете става голямо и мотора гасне - като с картоф в ауспуха. Заради това - като минавам през дълбока локва - карам с постоянна газ и ако трябва да сменям предвка заради предния правя го без да отпускам газта и регулирам скоростта със съединителя.

                Правилно ли е така или се престаравам?

                Коментар


                • #9
                  До: Дълбоките локви, неоправдан риск.

                  Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
                  Чувал съм че може да загасне и ако колата смукне вода през ауспуха при смяна на предавките. Водата не стига до двигателя, обаче съпротивлението на газовете става голямо и мотора гасне - като с картоф в ауспуха. Заради това - като минавам през дълбока локва - карам с постоянна газ и ако трябва да сменям предвка заради предния правя го без да отпускам газта и регулирам скоростта със съединителя.

                  Правилно ли е така или се престаравам?
                  Моят "Патриот" работи на празен ход около 40 минути с ауспух на 5-10 см под водата - не загасна (двигатела е 2.7 Бензин) други не съм пробвал

                  Мразя да влизам в дълбока вода особено като не познавам дъното, последният ми опит в една локва под мост на България ми костваше Скъсана гума в дупка под водата, така че и аз да се присъединя към призива - ВНИМАВАЙТЕ!!!

                  И Още едно предупреждение - Видях го със собствените си очи! В по-дълбока вода перката на радиатора като влезе във водата се огъва напред и може да СРЕЖЕ радиатора (както казвам видях го със собствените си очи на УАЗ-а на Вушев 2005-а).
                  А и загрятите картери смучат вода - Диференциали, скоростни кутии, Раздатки... независимо от Щатните защити
                  Така, че водата НЕ е за Всеки

                  Коментар


                  • #10
                    До: Дълбоките локви, неоправдан риск.

                    Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
                    Чувал съм че може да загасне и ако колата смукне вода през ауспуха при смяна на предавките. Водата не стига до двигателя, обаче съпротивлението на газовете става голямо и мотора гасне - като с картоф в ауспуха. Заради това - като минавам през дълбока локва - карам с постоянна газ и ако трябва да сменям предвка заради предния правя го без да отпускам газта и регулирам скоростта със съединителя.

                    Правилно ли е така или се престаравам?
                    Държането на обороти не е лоша идея, но точно това, дето си описал, трудно може да стане причина за изгасване, освен ако не се напълни катализатора, стига да има такъв. Най-често гаснат от вода по високото или по някой датчик. Там общо взето нищо не можеш да направиш, освен да поддържаш всичко херметично и в изправност. Имах лада самара, дето не газнеше от никаква вода. Дори след автомивка с миене на двигател.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X