Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каква е идеята ... ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Каква е идеята ... ?

    На следното упражнение:
    Кара си един пич пред мене, съвсем стабилно и без проблеми и по едно време започва да лъкатуши с волана и описва змиевидна траектория в рамките на лентата. При това с такива остри дъги, че колата се накланя (имам предвид не че отлепя гуми от асфалта, ами просто се напрягат ресорите от външната страна на дъгата).
    Питам каква е идеята зад това действие от страна на водача?
    После ще разкажа и какво видях след това.

  • #2
    До: Каква е идеята ... ?

    Първоначално публикуван от optron Преглед на мнение
    На следното упражнение:
    Кара си един пич пред мене, съвсем стабилно и без проблеми и по едно време започва да лъкатуши с волана и описва змиевидна траектория в рамките на лентата. При това с такива остри дъги, че колата се накланя (имам предвид не че отлепя гуми от асфалта, ами просто се напрягат ресорите от външната страна на дъгата).
    Питам каква е идеята зад това действие от страна на водача?
    После ще разкажа и какво видях след това.
    Загрява гумите преди старта.

    Коментар


    • #3
      До: Каква е идеята ... ?

      Често срещано действие,от страна на младите собственици на BMW.В повечето случеи,след това действие следва ДРИФТ(независимо къде се намират в същия момент).
      Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

      Коментар


      • #4
        До: Каква е идеята ... ?

        Окей. Загряване на гумите е при Формула 1. Дрифтът е за гъзария ...
        Забравих да спомена, че това го прави при кишав път и върху сняг.

        Коментар


        • #5
          До: Каква е идеята ... ?

          Може да има съвсем разумно обяснение - изпробва сцеплението. Според мен за целта човек трябва да чукне спирачките, но има всякакви.

          Коментар


          • #6
            До: Каква е идеята ... ?

            И аз си помислих, че е това, и според мен този начин на проверка на сцеплението е силно неподходящ.
            Тая случка ми се случи в отсечката от Петолъчката до Котел. Става въпрос за понеделника (четвърти януари), с голямото застудяване. Като го видях да го прави това, реших да се отделя от него на по-голяма дистанция. И разбира се, се случи - стъпихме на сняг по едно надолнище, пича направи същото упражнение, при което вече задницата се изнесе, колата му пресече насрещната лента и се бутуряса в канавката. Не можах да спра, да видя дали е добре, заради надолнището, а и зад мен имаше камион.
            Преди време, някъде средата на декември миналата година, същата картинка видях като карах по южното околовръстно на София. Пак беше кишаво и пича доста агресивно клатеше наляво-надясно с волана. Разбира се, пак се изтеглих назад, но нищо не се случи тоя път.
            Тогава за първи път се учудих - наистина ли е тест на сцеплението и наистина ли си мислят, че това е начинът !?

            Коментар


            • #7
              До: Каква е идеята ... ?

              Аз на подобно нещо му казвам "Танцуване" - Слушаш си музика с децата и си танцувате с колата
              Е зависи от колата, пътя и околните, обикновенно става на празен участък и сух асвалт, ама Хора Всякакви

              Коментар


              • #8
                До: Каква е идеята ... ?

                Да си бия спирачки за проверка колко дьржат на даден участьк без да има друг след мен ОК,редовно си го правя еле на мокро.Да вьртя задник на сняг обаче само ако колата е под наем.След него кола,след колата ТИРЛуди/млади,аз друго обяснение нямам.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #9
                  До: Каква е идеята ... ?

                  Някои водачи наистина правят неразбираеми неща от които останалите участници в движението могат само да се чудят и гадаят какво става.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Каква е идеята ... ?

                    Изпуснал си е цигарата в скута сигурно.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Каква е идеята ... ?

                      Според мен е компенсирал клатенето на пътя, вследствие шкембето с трите бири за изтрезняване .
                      подаръци за мъже от FACOM
                      промоция на читави инструменти

                      и на хоби такива

                      тел. О879 Ч8Ч 2З5

                      Коментар


                      • #12
                        До: Каква е идеята ... ?

                        друг вариант е ... да е бил с летни гуми

                        Коментар


                        • #13
                          До: Каква е идеята ... ?

                          аз го правя понякога, когато току що съм сменил гумите, но само нашироко и когато няма никой зад мен и никога в завой на извънградско...
                          от натискане на спирачката разбираш как спират гумите, или колко е хлъзгаво, но можеш само да гадаеш касво те очаква в завой или като тръгнеш да сменяш коловози...
                          обикновено след втората врътка придобиваш идея какво си си купил - аз така разбрах че зимни бриджстоун 17" едва ли ще повторя...

                          друг вариант е на човека нещо да му трака и да е решил да провери дали не е шарнир или накладка, ама както е описана ситуацията - тракането май му е било вътрешно - от ГЛАВното предаване...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Каква е идеята ... ?

                            Първоначално публикуван от G_P_S Преглед на мнение
                            Някои водачи наистина правят неразбираеми неща от които останалите участници в движението могат само да се чудят и гадаят какво става.
                            Освен да се чудят и гадаят, могат и да пострадат...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Каква е идеята ... ?

                              Не е опасно,а носи информация на шофьора.
                              Разбира се,с уговорката,че се прави с акъл...и с мерки за безопасност.
                              Както се каза вече,спирачките тестват спирачното закъснение,а описаните действия,тестват страничното ускорение и способността за водене на гумите.Тези два параметъра зависят от качествата на гумите и формата на протектора.
                              Тази информация,дава възможност на шофьора да усети колата и да се движи безопасно и с по-висока скорост от излишно ниската.
                              Наистина,при променливи настилки,е възможно водача да се окаже,подведен и да използва неподходящо висока скорост за съответната променена настилка.
                              Последно редактирано от cecoa1; 07-01-10, 23:55.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X