Някой правил ли е такова упражнение? Колата е с немски талон на мое име, аз я докарах на ход от Германия, транзитните номера са валидни още даже. С ниска стойност е, подариха ми я буквално познати като бях там. Имах идея за какво може да ми върши работа в България и затова я взех и се прибрах с нея ама за съжаление по пътя разви добро чукане в двигателя.
Та май май няма да се занимавам с нея, обмислям да я дам на морга и да и продам двата комплекта гуми за да си възстановя разходите по номера и прочее и да не губя повече време. Въпроса е документално как става това изобщо?
Транзитните номера са за две седмици и ще си изтекат сами. От тоя момент нататък в Германия не дължа нищо и колата е свалена от отчет там все едно. В България никога не е вкарвана на отчет. На теория изглежда като всички проблеми с отчета да се решават сами ама изглежда прекалено хубаво за да е истина. Отделно поне една екотакса дали няма да ме накарат да платя като внасям скрап в България
Та май май няма да се занимавам с нея, обмислям да я дам на морга и да и продам двата комплекта гуми за да си възстановя разходите по номера и прочее и да не губя повече време. Въпроса е документално как става това изобщо?
Транзитните номера са за две седмици и ще си изтекат сами. От тоя момент нататък в Германия не дължа нищо и колата е свалена от отчет там все едно. В България никога не е вкарвана на отчет. На теория изглежда като всички проблеми с отчета да се решават сами ама изглежда прекалено хубаво за да е истина. Отделно поне една екотакса дали няма да ме накарат да платя като внасям скрап в България
Коментар