Днес прибирайки се от с. Горна Малина по подбалканския път към 17:45 виждам ПТП (някъде след отбивката за Елин Пелин).
Един автомобил обърнат по покрив, друг зад него и двата в банкета между повалените дървета. Спирам, гледам друг колега от форума и той спрял (за което можем да го поздравим) - познах го по стикера на форума на задното стъкло. Запознавам се със ситуацията - въпреки тоталната щета по първия автомобил (по покрив и в банкета, минал през отрязан дънер с изкривено купе отдолу) ранени няма и от двата автомобила. Потърпевшите излезли без проблем, само бяха видимо уплашени.
Колегата от форума (с Mitsubishi червено, къса база), който беше спрял нямах възможност да се запозная с него, защото започна да вади единия от автомобилите с дърпане (ако се познае колегата да си каже).
Видях, че платното не беше обезопасено от никой - нямаше светлоотразителен триъгълник, въпреки че колегата с Mitsubishi-то заемаше цялото платно при ваденето на единия от пострадалите автомобили. Веднага извадих моя триъгълник и го сложих на 70-80 м преди препятствието.
Интересна констатация направиха потърпевшите в ПТП - казаха че само джипове спирали ... и питали дали могат да помогнат с нещо...
Отправям един апел към всички - при спиране на пътното платно или извършване на каквито и да било спасителни операции от рода на вадене, дърпане и т.н. поставяйте светлоотразителния триъгълник преди препятствието.
Днес при този трафик, който имаше (хората се прибират към София след празниците) ми трябваха 2-3 минути да изчакам за да пресека платното.
Един автомобил обърнат по покрив, друг зад него и двата в банкета между повалените дървета. Спирам, гледам друг колега от форума и той спрял (за което можем да го поздравим) - познах го по стикера на форума на задното стъкло. Запознавам се със ситуацията - въпреки тоталната щета по първия автомобил (по покрив и в банкета, минал през отрязан дънер с изкривено купе отдолу) ранени няма и от двата автомобила. Потърпевшите излезли без проблем, само бяха видимо уплашени.
Колегата от форума (с Mitsubishi червено, къса база), който беше спрял нямах възможност да се запозная с него, защото започна да вади единия от автомобилите с дърпане (ако се познае колегата да си каже).
Видях, че платното не беше обезопасено от никой - нямаше светлоотразителен триъгълник, въпреки че колегата с Mitsubishi-то заемаше цялото платно при ваденето на единия от пострадалите автомобили. Веднага извадих моя триъгълник и го сложих на 70-80 м преди препятствието.
Интересна констатация направиха потърпевшите в ПТП - казаха че само джипове спирали ... и питали дали могат да помогнат с нещо...
Отправям един апел към всички - при спиране на пътното платно или извършване на каквито и да било спасителни операции от рода на вадене, дърпане и т.н. поставяйте светлоотразителния триъгълник преди препятствието.
Днес при този трафик, който имаше (хората се прибират към София след празниците) ми трябваха 2-3 минути да изчакам за да пресека платното.
Коментар