Почерпих вдъхновение
от едно изказване на колегата Solenoid, и пускам тема за карането на сняг.
Да започна-много съм доволен, като успея да изкача "Боньовия баир" у наше село, това сие сериозно изкачване, макар и късо (80-100м) но е с постепенно увеличаващ се наклон, и последните метри са предизвикателство. Преди години, като карах москвич, се е случвало да го изкачвам и с незимни гуми, но сега с астрата, с добри зимни, е истинско удоволствие да се опитам, и да се кача. Но тук има значение и двигателя. С москвето, и да исках повече от втора не можех да включа, а с астрата спокойно излизам на трета. Та освен засилката(тя не беше проблем и с москвича) мога да карам нагоре и на по-висока предавка, та въртящия момент на колелата да не е много голям, но все пак да е достатъчен да не се затормозва излишно двигателя. Но мисля, че главното се дължи на гумите. За пример-едно комшийче с БМВ, със сини габарити и летни гуми не можа да тръгне на равното, та се наложи да го бутаме.
Но мисля, че най-важното е в главата на шофьора. Далеч съм от мисълта, че съм мнооого добър шофьор, просто дадох пример в който съм се справил, да поведа хорото, дет съ вика.
Та вие сте, казвайте кой как се справя, плюсове и минуси на различните марки, и шарки гуми, въобще всичко, което би било от полза в дни като сегашните.

Да започна-много съм доволен, като успея да изкача "Боньовия баир" у наше село, това сие сериозно изкачване, макар и късо (80-100м) но е с постепенно увеличаващ се наклон, и последните метри са предизвикателство. Преди години, като карах москвич, се е случвало да го изкачвам и с незимни гуми, но сега с астрата, с добри зимни, е истинско удоволствие да се опитам, и да се кача. Но тук има значение и двигателя. С москвето, и да исках повече от втора не можех да включа, а с астрата спокойно излизам на трета. Та освен засилката(тя не беше проблем и с москвича) мога да карам нагоре и на по-висока предавка, та въртящия момент на колелата да не е много голям, но все пак да е достатъчен да не се затормозва излишно двигателя. Но мисля, че главното се дължи на гумите. За пример-едно комшийче с БМВ, със сини габарити и летни гуми не можа да тръгне на равното, та се наложи да го бутаме.
Но мисля, че най-важното е в главата на шофьора. Далеч съм от мисълта, че съм мнооого добър шофьор, просто дадох пример в който съм се справил, да поведа хорото, дет съ вика.
Та вие сте, казвайте кой как се справя, плюсове и минуси на различните марки, и шарки гуми, въобще всичко, което би било от полза в дни като сегашните.
Коментар