Когато се счупи ресор, както това се случи на Митсуто на kolegata Zipmotors, по време на "разходката" от 02.09.07 се прави така:
1. Вика се Митко Фулда.
2. Ако не е наблизо първо колата се репатрира до удобно за ремонт място, укрепва се да не мърда, оглеждат се щетите / при колегата освен счупен ресора имахме и изваден от шлиците заден кардан, и се почва

Демонтаж на кардана

Привързване с колан и трешчотка за натягане на моста /в случая заден/ за упора някъде по купето

Натягане на колана докато моста застане на мястото си



Естествено в процеса не може без този инструмент

Монтира се кардана,
Прибира се остатъка от колана в купето

Майстора се черпи, задължително

При демонтажа на кардана не е задължително да сте по чехли
В последствие се проверява колана и се донатяга, когато е необходимо.
Разказвам за този случай съвсем накратко и схематично. Идеята ми е да се знае че може да стане и не е сложно.
Както казват мъдрите " когато няма решение на проблема, означава че няма проблем"
Поздрави
1. Вика се Митко Фулда.
2. Ако не е наблизо първо колата се репатрира до удобно за ремонт място, укрепва се да не мърда, оглеждат се щетите / при колегата освен счупен ресора имахме и изваден от шлиците заден кардан, и се почва
Демонтаж на кардана
Привързване с колан и трешчотка за натягане на моста /в случая заден/ за упора някъде по купето
Натягане на колана докато моста застане на мястото си
Естествено в процеса не може без този инструмент
Монтира се кардана,
Прибира се остатъка от колана в купето
Майстора се черпи, задължително
При демонтажа на кардана не е задължително да сте по чехли
В последствие се проверява колана и се донатяга, когато е необходимо.
Разказвам за този случай съвсем накратко и схематично. Идеята ми е да се знае че може да стане и не е сложно.
Както казват мъдрите " когато няма решение на проблема, означава че няма проблем"

Поздрави
Коментар