Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Краш тест - автомобил срещу прицеп

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Краш тест - автомобил срещу прицеп

    Ако си нямате друга работа, хвърлете едно око на това клипче http://auto.fishki.net/comment.php?id=182108
    Изглежда доста притеснително... ако ремаркето не е мислено като хората, няма какво да спаси пътниците в автомобила...

  • #2
    От: Краш тест - автомобил срещу прицеп

    Ама има ли ремарке/прицеп, който да е проектирано да защити хората при удар отзад?
    А толкова други примери за рискове има - напр. камиони на LPG, чийто бутилки са точно в зоната на страничен удар, стърчащи мантинели, изгнили от ръжда мантинели, скрити в храстите мантинели.
    Изводът отдавна е направен - въпреки очевадните рискове, някой не иска да инвестира пари в безопасни конструкции, защото онзи, който трябва нормативно да го задължи не го прави.

    Коментар


    • #3
      От: Краш тест - автомобил срещу прицеп

      Ами има.. виж към края на клипчето. Има едно ремарке с изнесени подпори на гредата, като по този начин даже успява да предпази пътниците, когато колата е изнесена спрямо габарита на ремаркето.

      Коментар


      • #4
        От: Краш тест - автомобил срещу прицеп

        Нормативно да се задължат недоглеждащите или агресивните шофьори да инвестират в образование и да поумнеят! С подпори и без скоростта си е скорост. Аз като карам съвсем лека кола, искам да забранят ненужно тежките такива.

        Коментар


        • #5
          От: Краш тест - автомобил срещу прицеп

          Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
          Нормативно да се задължат недоглеждащите или агресивните шофьори да инвестират в образование и да поумнеят! С подпори и без скоростта си е скорост. Аз като карам съвсем лека кола, искам да забранят ненужно тежките такива.
          Доста силно и крайно изказване. Бих цитирал "Бай бабо да на те среща мечка!" .

          Ако няколко железа могат да помогнат да се спаси човек и не се монтират - просто на някой не му пука, защото няма финансова изгода. Или ... защото има, като спестява някому допълнителни разходи . По-вероятно е второто.

          Коментар


          • #6
            От: Краш тест - автомобил срещу прицеп

            Това не е нещо ново, отдавна е установено че дизаина на бронята на ремаркето е важен за сигурноста на хората при такива инциденти
            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

            Коментар


            • #7
              От: Краш тест - автомобил срещу прицеп

              lodkar е много прав.Не че съм против обезопасяването на всяко едно МПС пък било то и прицеп или камион.Но когато го обезопасим от едно място то ще се намери друго опасно място и почваме отново и отново.Омагьосан кръговрат.Едно време(повечето от Вас го помнят) когато намаше ABS ESP ербеци компютри и електронни джаджи.Камионите бяха грозни ръбати и зловещи то тогава в Тях и в леките коли зад волана имаше шофьори мислещи поне няколко секунди напред във времето.Сега електрониката Ни проми мозъците и си мислим че едва ли не Тя кара колата и ще Ни извади от всяка ситуация.Отучихме се да мислим и преценяваме обстановката(борд комютъра мисли наместо Нас) това е проблема.Разберете всяка машина (колкото и обезопасена да е)убива когато човека ползващ Я не мисли поне три секунди напред във времето не внимава и не я владее.
              0887284106-Митко
              http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
              http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

              Коментар


              • #8
                От: Краш тест - автомобил срещу прицеп

                [QUOTE=dino412;2153173]lodkar е много прав.Не че съм против обезопасяването на всяко едно МПС пък било то и прицеп или камион.Но когато го обезопасим от едно място то ще се намери друго опасно място и почваме отново и отново.Омагьосан кръговрат.Едно време(повечето от Вас го помнят) когато намаше ABS ESP ербеци компютри и електронни джаджи.Камионите бяха грозни ръбати и зловещи то тогава в Тях и в леките коли зад волана имаше шофьори мислещи поне няколко секунди напред във времето.Сега електрониката Ни проми мозъците и си мислим че едва ли не Тя кара колата и ще Ни извади от всяка ситуация.Отучихме се да мислим и преценяваме обстановката(борд комютъра мисли наместо Нас) това е проблема.Разберете всяка машина (колкото и обезопасена да е)убива когато човека ползващ Я не мисли поне три секунди напред във времето не внимава и не я владее.[/QUOT

                Напълно подкрепям колегата,по-добре казано не може и да бъде,ако всеки мисли малко повече докато шофира няма да е такава касапница по пътищата.

                Коментар


                • #9
                  От: Краш тест - автомобил срещу прицеп

                  Първоначално публикуван от dino412 Преглед на мнение
                  ...Едно време(повечето от Вас го помнят) когато намаше ABS ESP ербеци компютри и електронни джаджи...
                  ... и когато колите и моторите по нашите пътища не хвърчаха с 260 км/ч, а камионите - със 140 км/ч, и когато имаше теоретично обучение на любителите-шофьори за матчаст на ЛК (а сегашните си мислят че да караш кола е като на симулатора), и когато наистина вземаха книжката при по-сериозни нарушения... айде да не изброявам повече

                  Коментар


                  • #10
                    От: Краш тест - автомобил срещу прицеп

                    Първоначално публикуван от DiTBul Преглед на мнение
                    ... и когато колите и моторите по нашите пътища не хвърчаха с 260 км/ч, а камионите - със 140 км/ч, и когато имаше теоретично обучение на любителите-шофьори за матчаст на ЛК (а сегашните си мислят че да караш кола е като на симулатора), и когато наистина вземаха книжката при по-сериозни нарушения... айде да не изброявам повече
                    Скоростта както и машината не могът да те убият стига да усещаш и владееш и двете на нужното ниво.Само ще вметна.Учих за Шофьор 1986г във Видин в преднаборната школа 105(сто и пет) дни курс.Почнал съм да карам на Москвич 412 73-ти набор.От тогава Съм сменил много коли и камиони.Колите и камионите от онова време нямат нищо общо с тия сега.100км/ч с Москвич Лада или нещо от тоя род се равнява на над 250км/ч с едно BMW5 серия 2000година или Mitsubishi Galant 2.5 V6.Няма нищо лошо да се движим бързо и комфортно но само и единствено от Нас зависи това да става и безопастно.Само и единствено Съзнанието в главите на хората ще намали ПТП-тата и кръстовете със снимки покрай пътищата.Не Съм против даже Съм силно ЗА всички мерки за обезопасяване на МПС-тата. Но никакви брони железа и мантинели не магат да направят това което може да направи водача на един автомобил за да бъде Той безопасен на пътя.
                    0887284106-Митко
                    http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
                    http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

                    Коментар


                    • #11
                      От: Краш тест - автомобил срещу прицеп

                      БМВ 5ца 2000та за да вдигне над 250 трябва да е М версия, останалите са до 250 и то не всичките. Освен това съм карал лада със 120 и макар и тегаво не може да се сравнява със скорости над 200 км/ч! Може би с нещо по-спортно и да става, пак е пълно безумие и то за страна с кратери по "пътищата". С 250 не ти трябва прицеп за да се утепаш, с каквато и да е кола, а и времето за реакция е не сравнимо по-малко спрямо скорости до 125 / или една втора на 250/. Та като ти се появи един прицеп с 90 да изпреварва друг с 80 и ти караш с 250, щото до тоя завой не е имало движение, но и видимост, просто се забиваш или завърташ и става мазало. Пък ладата като отпуснеш газта и спира от челното съпротивление само . Също така в Бг не съм имал проблем да карам с 90-100 по магистрала, а в Европа и при 130 е не приятно, щото те изпреварва всичко без прицепите, та трябва да караш в тяхната лента. В Германия под 170 на магистрала също е особено. Говоря за магистрали щото тея скорости от 250 по другите пътища изобщо не ми се коментират, то в БГ повечето завои са с обратен вираж и те мятат в банкета, но при доста по ниска скорост.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Краш тест - автомобил срещу прицеп

                        Колега това което съм писал е образно сравнение.Знам че са ограничени електронно до 250км/ч.А да Ти кажа само.Има доста места в България на който добър и мощен автомобил без ограничител може да развие и над 250км/ч и то не за кратко време.Личен опит.А също и за изпреварващите се тирове по-нагоре писах за това че трябва да мислим поне три секунди напред във времето. А три секунди са адски много време особено преди завой без видимост.
                        0887284106-Митко
                        http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
                        http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

                        Коментар


                        • #13
                          От: Краш тест - автомобил срещу прицеп

                          Аз не споря с теб изобщо, съгласен съм си. Само вметнах. Все пак шофирането с над 100 и над 200 и над 300 и над 400 става все по рисково и трудно и т.н. в прогресия. А най-лесно е да се кара по-бавно .

                          Коментар


                          • #14
                            От: Краш тест - автомобил срещу прицеп

                            Не Съм го възприел въобще като спор.Явно и двамата сме на едно мнение но го обясняваме по различен начин.
                            0887284106-Митко
                            http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
                            http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

                            Коментар


                            • #15
                              От: Краш тест - автомобил срещу прицеп

                              Явно. Пък и ти ако имаш повечко опит, особено над 200... Аз над 180 почвам да се чувствам странно, а над 200 нямам много качвания, почва да ми се струва, че колата става неуправляема. А и някои хора не им пука ли, не го мислят или и аз не знам, но карат страшни трошки с галоши вместо гуми с много високи скорости. Аз не мога така сякаш. Пък и не ми се е случвало да имам кола с нископрофилни гуми, че много ми друса , а балонестите дето не друсат доста се клатушкат.

                              Все пак е добре да са така направени задниците на камьоните, че да не можеш да се пъхнеш под тях и да ти махнат главата...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X