Обява

Свий
Няма добавени обяви.

История за една катастрофа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: История за една катастрофа

    Безспорно е по добре да се отцепва!


    Всичко обаче е някакъв баланс. Ако таксата за участие е 1000 евро съм сигурен че организаторите ще могат да направят много повече от колкото сега. И райони ще отцепват и линейки ще има на много места и пожарни и и всичко .... ама няма да има толкова състезатели.

    Коментар


    • #17
      До: История за една катастрофа

      Помня този руско - японски титаничен сблъсък над Котел. Имам и видео. Валеше дъжд. А самураят беше като че ли го е карал камикадзе (да не дава Господ!).
      Не знам какво трябва да се предриеме като мерки за безопасност: виждате че и на ралитата стават страшни неща (на шуменското рали загина дете...) Мисля, че по дефиниция в офроуда е невъзможно да се направи 100 % отцепване на трасетата... Просто не може да оградиш територия на черни пътища в продължение на 100-200 км. Сигурно мерките са комплексни: каски, колани, ролбари. Ограничения на скоростта, които са вписани в роудбука и ако не се пазват - дисквалификация. Друг е въпросът с какви средства ще се следи дали се спазват ограниченията (ГПС?) И пак няма 100 % сигурност.
      А що се отнася до срещата с уазките - това по-страшно, отколкото двама състезатели да катастрофират на черен път. Щото екипажите и на двете коли там са по собствено желание. А какво да кажем за дечицата в уазките дето бяха???!!! Направо ми се дръпна л..то. Да не говирим за паниката на Рафаилов.

      Коментар


      • #18
        До: История за една катастрофа

        Първоначално публикуван от D_Smile Преглед на мнение
        Помня този руско - японски титаничен сблъсък над Котел. Имам и видео. Валеше дъжд. А самураят беше като че ли го е карал камикадзе (да не дава Господ!).
        Не знам какво трябва да се предриеме като мерки за безопасност: виждате че и на ралитата стават страшни неща (на шуменското рали загина дете...) Мисля, че по дефиниция в офроуда е невъзможно да се направи 100 % отцепване на трасетата... Просто не може да оградиш територия на черни пътища в продължение на 100-200 км. Сигурно мерките са комплексни: каски, колани, ролбари. Ограничения на скоростта, които са вписани в роудбука и ако не се пазват - дисквалификация. Друг е въпросът с какви средства ще се следи дали се спазват ограниченията (ГПС?) И пак няма 100 % сигурност.
        А що се отнася до срещата с уазките - това по-страшно, отколкото двама състезатели да катастрофират на черен път. Щото екипажите и на двете коли там са по собствено желание. А какво да кажем за дечицата в уазките дето бяха???!!! Направо ми се дръпна л..то. Да не говирим за паниката на Рафаилов.
        Ихааааааа има и запис,ще има ли вариант да го видим?
        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
        Дий Снайдер

        Коментар


        • #19
          До: История за една катастрофа

          затова трябва се смени формата на састезаниата !
          Траяли кадето няма публика в тарсето и састезаня с GPS-и каквото беше в София !
          Затова повечето скоростни састезаня са в Африка или безкрайните степи на СССР кадето почети няма население и риска е сведен до минимум колкото е вазможно разбира се !
          Но все пак е невазможно и агнето да е цяло и въка сит
          Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X