Темата произлиза от тук Понеже там не е място за дискусии пускам темата тук.Хронологията на събитията е доста обучителна особено за 4x4 новобранци и кандидат спасители към МСС
Нашият съотборник Светльо Деведжиев познат на повечето от нас от участията си в РШЕ закъса в дълбок коловоз и използва жокера обади се на приятел.
Обаче аз със моя паркетник и скромен 4x4 опит не можах да направя нищо друго освен да запиша кординатите и да потърся помощ от МСС.
На сутринта телефона ми звънна и после пак и пак...
Не е истина как форума се е превърнал в толкова ефективна,полезна,необходима част от нашето общесво ...
и Така
в 9,30 в хотела на Еди се събрахме Жоро Танев,Стефан,Павката и Андрей Боянов - пихме по кафе и в 10,30 бяхме при Паджерото
Пристигнахме на ход до закъсалото Паджеро .
Позиционирахме се. Ферозата мина отгоре,и се намести зад две дървета -нейната лебедка бе основния играч.
Нисана бе натоварен с Хай Джака и аксесоарите към него,кирка,въжета,полиспаси....
Тойотата беше неотлъчно зад нас ,оборудвана с лебедка и един куп други инструменти
Второто нещо което направихе след като се позиционирахме е да повдигнем Паджерото с Джака и да запълним коловоза с камъни и дървета. (няколко кубика)
Важно е Джака да се укрепи добре за да не изплесне,трябва да се пазиш от дръжката защото може да прескочи и да те нарани.
Захващането за джантата за джантата е доста удобно,но може да прични леки щети по калниците например.
Сами ще видите че без този крик нямаше да се оправим, 100% е задължителен за всеки оффроудажия и то само най-дългия.
Вече сме на трета фаза - издърпване с лебедката от коловоза.
Изтеглихе го успешно, но след това подценихме ситуацията и без допълнително осигуряване решихме да го пуснем на долу.
Последва около два метра безконтролно пързаляне, господ го спря 30-40 см преди голямата дупка,а от там можеше да го извадим само на части с флекса.
Жив и здрав да е Стефан. Даде идея да направим топло под думите с клечки и борови иглички. Вижте ефекта.
Важно беше и задното подсигуряване
И естествено след намесата на МСС тази история нямаше как да не е със щастлив край. Хапнахме и шкембе чорба,раздувки...
Благодарности и адмирации към всички отзовали се членове на offroad-bulgaria.com
Нашият съотборник Светльо Деведжиев познат на повечето от нас от участията си в РШЕ закъса в дълбок коловоз и използва жокера обади се на приятел.

Обаче аз със моя паркетник и скромен 4x4 опит не можах да направя нищо друго освен да запиша кординатите и да потърся помощ от МСС.
На сутринта телефона ми звънна и после пак и пак...
Не е истина как форума се е превърнал в толкова ефективна,полезна,необходима част от нашето общесво ...
и Така
в 9,30 в хотела на Еди се събрахме Жоро Танев,Стефан,Павката и Андрей Боянов - пихме по кафе и в 10,30 бяхме при Паджерото
Пристигнахме на ход до закъсалото Паджеро .
Позиционирахме се. Ферозата мина отгоре,и се намести зад две дървета -нейната лебедка бе основния играч.
Нисана бе натоварен с Хай Джака и аксесоарите към него,кирка,въжета,полиспаси....
Тойотата беше неотлъчно зад нас ,оборудвана с лебедка и един куп други инструменти
Второто нещо което направихе след като се позиционирахме е да повдигнем Паджерото с Джака и да запълним коловоза с камъни и дървета. (няколко кубика)
Важно е Джака да се укрепи добре за да не изплесне,трябва да се пазиш от дръжката защото може да прескочи и да те нарани.
Захващането за джантата за джантата е доста удобно,но може да прични леки щети по калниците например.
Сами ще видите че без този крик нямаше да се оправим, 100% е задължителен за всеки оффроудажия и то само най-дългия.
Вече сме на трета фаза - издърпване с лебедката от коловоза.
Изтеглихе го успешно, но след това подценихме ситуацията и без допълнително осигуряване решихме да го пуснем на долу.
Последва около два метра безконтролно пързаляне, господ го спря 30-40 см преди голямата дупка,а от там можеше да го извадим само на части с флекса.
Жив и здрав да е Стефан. Даде идея да направим топло под думите с клечки и борови иглички. Вижте ефекта.
Важно беше и задното подсигуряване
И естествено след намесата на МСС тази история нямаше как да не е със щастлив край. Хапнахме и шкембе чорба,раздувки...
Благодарности и адмирации към всички отзовали се членове на offroad-bulgaria.com
Коментар