Интересно коя от двете марки (закупени от тукашните представители) бихте препоръчали и защо? Гледам, че цените и параметрите са съизмерими, но ми се ще да чуя мнения от активно ползващи ги потребители.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор между Olight и Convoy
Свий
X
-
Fenix, Acebeam.
Най-вече търси с възможно най-новия модел диод. Останалото - с ква батерия, па как се зареждат (през USB или със зареждачка), според вкуса.
Не на последно място, ако ще седят някъде дълго време, или избирай такива с физическо изключване (прекъсване на връзката междъ батерия и фенер), или вади батерията. Acebeam-а си го взех по такива съображения, освен че беше с XHP70, което по него време беше последен писък. Сега има XHP70.3 вече, ама не мога да го разглобя да го сменя.
Не на последно място - купувам неутрално (4000К) или топло (3000К) бяло. Синеещите не ме кефят.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
- 1 like
-
Аз мога да кажа добри думи за само за олайт, понеже това ползвам. Сега ми предстои закупуване на малко по-специфична светеща джаджа и пак на тази марка ще заложа. Относно физическото прекъсване на захранването - ползвам с презареждаеми батерии от пакет за лаптоп (не им помня типа, иначе мисля панасоник и самсунг). Няма физическо прекъсване на захранването, а имам фенер който примерно си стои 1-2 години без да се ползва с батерията в него и не се разрежда докрай. До сега не съм имал случай като ми потрябва и го грабна за някой преход, за пушка или нещо да си светна вкъщи и да ми е паднала батерията. Явно не съм го ползвал с часове непрекъсната работа. Последно съм го ползвал по-дълго на слизане от планината, ама общо не е било повече от час.Всеки трети е шести
Коментар
-
Конвой не зная какво е но съм имал два олайт-а и два феникс-а.
Определено мога да кажа, че харесвам повече фенерите на феникс.
Към момента и двата феникс-а са при мен, единият олайт - разкарах.
Мога да кажа какво не харесвам точно в олайт-а но определено няма да пробвам трети.
Феникс - бих ако се наложи.Враг усраине
Коментар
-
Може би е до конкретен модел. Ако е модел, на който контрола е отзад, споменатия проблем би трябвало да го няма.
-
Acebeam-ът ми е със страничен контрол, но се изключва и включва отзад, механично отделяйки батерията. И може да виси в жабката неограничено време. Но се зарежда с махане на батерията в зарядно. На жената Fenix-а е само със страничен контрол и зареждане през usb. Носи си го в чантата и не е имало проблем със случайно пускане. Компактен, с широк сноп.
Просто преценявайте какво точно ви трябва. Има поне 5-6 читави фирми и доволно голямо разнообразие от модели. Може би към момента бих избрал нещо с 21700 батерия и usb c зареждане и диод xhp70.3.
-
И двата олайт-а са/бяха със страничен контрол, различни модели.
В един момент прочетох, че при следващите модели направили конструктивни промени около бутоните за да избегнат този проблем.
Доколко са успели не зная - не съм купувал нови модели от години, не съм и виждал на живо.
Иначе Спарки е прав, олайт функционално ся с една идея по-добри, някак пак с една идея по-иновативни, струва ми се.
Правят понякога и бутикови изпълнения като лимитирани серии, у-а!
Освен това сега си спомням, че при единият олайт се появи проблем.
Не помня какъв точно беше проблема но със сигурност не е бил тип "драскотина" или "не оправда очакванията ми"
Смениха го разбира се без никакви обяснения с чисто нов и точно него после разкарах.
Даже сега май се сещам, че Ясен от отвлече.
-
-
Човекът, който е вносител на Олайт за татковИната е много коректен и свестен тип.
Такива хора подържат баланса ми между търговията, която за мен е МРЪСНА дума и нормалните човешки отношения.
Та накратко ако не харесвам особено олайт - представителят им на регионално ниво успешно балансира техническите им негативи.Враг усраине
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнениеЧовекът, който е вносител на Олайт за татковИната е много коректен и свестен тип.
Такива хора подържат баланса ми между търговията, която за мен е МРЪСНА дума и нормалните човешки отношения.
Та накратко ако не харесвам особено олайт - представителят им на регионално ниво успешно балансира техническите им негативи.
И по темата - доколкото изобщо не мога да намеря сайт, може и да бъркам, но Convoy ми мяза на китайска ширпотреба, просто с една идея над морето от останалите боклуци. В което няма нищо лошо - просто сравнението с Olight ми се струва неуместно. Докато например Fenix са си съвсем равностойни по всичко. Имам челник и фенер Fenix - нула оплаквания. И двата ги избрах при пряко сравнвние с Olight - просто функционално повече ми харесаха.Последно редактирано от sparkybg; 06-02-22, 18:03.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
- 2 likes
Коментар
-
Имам поне 7-8 фенера на Olight, ползвам ги от години по лодките, абсолютно никакви проблеми. Даже и не гледам други марки.
Коментар
-
Fenix можеш да понаглеждаш с чиста съвест. По абсолютно нищо ме отстъпват. За съжаление и по цена не отстъпват.
Ако някой модел ти хване окото със сигурност няма да имаш проблеми. Няколко пъти избирам Fenix след прако ставнение, не заради качество а заради функционалност, размери и вид на снопа.
Само Аcebeam-а си го взех заради цената, но пък и той се оказа ОК.
-
Заради шантавата ми работа, се налага да ползвам фенери постоянно. И на тия фенери им се налага да бачкат в солена вода, да ги тръшкам постоянно, да ги ползвам за чук /тъпо, ама като си на зор и бързаш/... И като свикна с един фенер, много трудно минавам на друг. Не искам да свиквам с друг фенер- редовно ми се налага от дълбоко заспал да съм с фенер в ръка търчейки по стълбите нагоре само за няколко секунди.
Толкова съм свикнал с тия фенери, че много трудно ще мина на други.
Имам челник зебра, и Олайт, и още няколко. Свикнал съм на Зебрата, нощо против Олайта, ама ... навик.Последно редактирано от NIKSD; 07-02-22, 01:52.
-
-
Погледнете и на лайтмастър - Д. Петров светулките, не са лоши. Човека е много точен и откликва на нестандартни поръчки.
Коментар
-
Един глас с двете ръце за Олайт
Работниците се зареждат,това се носи в раницата постоянно и се работи с него постоянно,у нас, по пушки и пищови,в колите,на единия мотор……….имам още малко и от всичките само на един му отказа задния бутон,за 15 кинта проблема се реши.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Четох, четох, изчетох цялята тема и се замислих: всички ние, които си купуваме евтинджос китаец но нейм дали стоим на тъмно.
Има из къщи, в кемпера и в раницата с хидратор с която карам мотоциклет няколко но нейм китайски фенери. И Сички светят и Не ми създават проблеми. Със сигурност не са най-добрите, със сигурност не са икономични, но и батериите, които ползвам не са са стока, но когато изгубих скъп, но за мене челник за 8-9 гущера и две батерии за още по 5 зелени на един панаир и след като се прибрах в къщи от алиекспрес си поръчах същия със 7 дни доставка от европа и си купих 2 бр. уж истински батерии самсунг и всичко е цветя и рози-имам си евтина вещ и ми върши работа и съм щастлив.
В къщи има на 3 места светещи играчки, в кемпера-на 2 и в раницата си нося челник. Знам, че не са най-доброто, но вършат работа и не ми се налага да си светя с телефона... а някога палехме свещи, да не забравяме.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
Като каза за едно време и свещите - попадал ли си на калпави свещи? Щото аз съм. Ако имаш време, битката да ги подкараш е добро занимание, но иначе е просто досада. После пращене, трептене и т.н., може да се броят и част от уюта, който създават, но ако разчиташ на тях за някаква дейност, са просто досадности.
Ей-такава е разликате между фенер за 5 долара и такъв за 55. При батериите нещата са още по-цветущи - купуваш китайско "нещо" със смелия надпис "8000mAh", а после се оказва че вътре има 100-200. И при съседа ти по кемпер е доста по-светло за доста по-дълго време само с един смешен фенер, дето не е за 5 долара.
Хубав диод започва от 2-3 долара, хубава батерия 20, хубав драйвер - 10-ина, само като части. А после имаш тяло, рефлектор, платки и т.н. Няма как да се получи. Естествено при съвсем скъпите има и не малък данък марка, но така стоят нещата - на пазара има всякакви. Въпросния Acebeam, за който споменах по-горе, беше наполовина на горе-долу аналогичния му Olight Seeker и беше с хардуерен бутон отзад. Решението не беше твърде трудно, но риска да купя нещо доста по-боклучаво си беше на дневен ред.
-
Всеки си решава за себе си. Аз спрях да купувам евтини неща, които може да са важни. За мене фенера е важно нещо, еле като го ползвам по време на работа. До сега не съм срещнал евтин фенер дето да издържи на напъна за повече от седмица- солената вода им разказва играта. Олайт съм слагал на пушка помпа, и като ми посиня рамото от откати, го пробвах дали свети. Нещо не светеше като хората, извадих батерията а тя горката се беше посмачкала от отката на пушката. С нова батерия фенера си свети и до сега,
Ако някой ми покаже ефтино китайче дето да ги може тия неща, с удоволствие ше си купя една кощница.
И аз като ходя на палатка давам на децата по един китайски челни, светят си а аз не се притеснявам дали ше ги изгубят. Ама пак си нося истинските фенери, ей тъй, за всеки случай.
-
Благодаря Ви за мненията, но светят и ми вършат работа. Никога не ми се е налагало да ползвам пушка с осветление. Да спомням си, че ми се е налагало на "голямата луна" на пушката беше по спомеи с мощност 2 киловата. И не се виждаше добре. При мен нуждата не е на живот и смърт, няма да спасявам света, само си светя да не се спъна.
Челника ми достатъчно добре осветява за да си карам мотоциклета ако пътя го позволява с 40-50 кмч., а стоковия фар е като ламБено шише. Може би ако бях на някой от полюсите и трябваше да си зареждам батерията със сгъваем фотоволаичен панел щях да инвестирам в диоди, "драйвери" и качествени батерии, но за мое щастие имам мрежово захранване.
Данък марка не плащам. Всичко е компромис и трябва разумно да се избира между качество и цена.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
Имам Convoy .....не съм имал от другите...НО!
До колкото знам convoy е DAY кит за сглобяване
В моя случай всичко е тунинг...диода,драйвера,батерията беше некакъв скъп самсунг.
Човека който ги сглобява,ги праща със измерени реални стойности на всеки индивидуален фенер.Незнам за другите и не мога да кажа нищо,но категорично мога да кажа,че не си представям колко повече може да свети един фенер от тоя Convoy.....
Като недостатък може би малък...след продължително използване,корпуса загрява ....не съм го мерил...но може би 40 градуса...а пък той е солиден и тежък.
Ааааа...сега се сещам че го пращах на Спарки за тест ,проба.
Ако той се сеща нещо.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Това от един метър напича от светлината.На плота температурата е видна.След около 1 минута,температурата стана 29 градуса.Фенера светеше от разстояние около 30 см.
И за последно ,сега разгледах цените на тези Convoy,виждам цени 88 лв.В моя случай ,тунингован сбирщайн ми излезе около 220 лв.Само батерията беше 35 лв .Драйвера е поръчков със всички функции които исках да има.Единствено нямам засега,удължение за втора батерия ,не че ми е трябвало....но така...да си има.Последно редактирано от Roninn; 10-02-22, 07:32.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар