Историята е от типа : "на мен няма ми се случи"
(за първи път закъсвам с пращане на координати, поради перспектива за липса на връзка след часове)
ноо, като е писано да те ритне Кон няма да е Магаре
1. С не тествана карта в планински терени - само на асфалт ! каквото и да показва Чипо!
2. Гориво имах за през ноща, ама си е късмет, че двигателя можеше да бачка след като заседнах.
3. Огъня е супер важен, като трябва да нощуваш в гората
(магнезиевата запалка се доказа) (докато е светло, съберете колкото може повече дърва,като почвате от по-далечните)
4. Качвайки се в кола която не подържате вие - винаги вземайте Фенерче ! , вода и храна, дори да са дреболии.
5. За кратко: 12-40 часа фенерчето може да е по-важно, защото в тъмното всичко можеш да загубиш , и остава спомена, че си го и имал, и нервите, че е нейде около тебе например храната ! А нерви в такъв момент са наистина Проблем.
И така... веселбата на кратко
Тръгвам към Забърдо, пътя го знам , но да тествам как се кара по ГПС-соо
и хоп предлага ми път по който не съм минавал.... супер!
И в един момент ГПС-о зацикли (иска през 500м. обратен завой да правя) , свърши асфалта , на картата път има, а пред колата ... нямаа
Селото се оказа Бяла Черква, по реакцията да хората там - не съм първия високотехнологичен заблуден охлюв казват: аа, да има път през Косово дотам 10-на км. през гората пътя е тежък.
около 1-1/2ч. до начало на свечеряване..
няма ми е за пръв път тежък път и решавам да се пробвам...
Втората ми грешка е, че не се отказах, като видях колко е зле единия от пътищата, нищо че не беше моя...или пък беше накратко, загубих се високотехнологично.
А после беше спорната злоба един кантар минах с крик, но втория кантар вече в кален коловоз и след 15мин. беше тъмно
Пратих кооординати (се нещо свърши ГПС-о) на 3 телефона малко преди първото "батери капут"
иии Ясен и Друкмановия екип да са живи и здрави, и да знаят, че имат бирен абонамент при среща, па само и да кажат че са жадни де !
(за първи път закъсвам с пращане на координати, поради перспектива за липса на връзка след часове)
ноо, като е писано да те ритне Кон няма да е Магаре
1. С не тествана карта в планински терени - само на асфалт ! каквото и да показва Чипо!
2. Гориво имах за през ноща, ама си е късмет, че двигателя можеше да бачка след като заседнах.
3. Огъня е супер важен, като трябва да нощуваш в гората
(магнезиевата запалка се доказа) (докато е светло, съберете колкото може повече дърва,като почвате от по-далечните)
4. Качвайки се в кола която не подържате вие - винаги вземайте Фенерче ! , вода и храна, дори да са дреболии.
5. За кратко: 12-40 часа фенерчето може да е по-важно, защото в тъмното всичко можеш да загубиш , и остава спомена, че си го и имал, и нервите, че е нейде около тебе например храната ! А нерви в такъв момент са наистина Проблем.
И така... веселбата на кратко
Тръгвам към Забърдо, пътя го знам , но да тествам как се кара по ГПС-соо
и хоп предлага ми път по който не съм минавал.... супер!
И в един момент ГПС-о зацикли (иска през 500м. обратен завой да правя) , свърши асфалта , на картата път има, а пред колата ... нямаа
Селото се оказа Бяла Черква, по реакцията да хората там - не съм първия високотехнологичен заблуден охлюв казват: аа, да има път през Косово дотам 10-на км. през гората пътя е тежък.
около 1-1/2ч. до начало на свечеряване..
няма ми е за пръв път тежък път и решавам да се пробвам...
Втората ми грешка е, че не се отказах, като видях колко е зле единия от пътищата, нищо че не беше моя...или пък беше накратко, загубих се високотехнологично.
А после беше спорната злоба един кантар минах с крик, но втория кантар вече в кален коловоз и след 15мин. беше тъмно
Пратих кооординати (се нещо свърши ГПС-о) на 3 телефона малко преди първото "батери капут"
иии Ясен и Друкмановия екип да са живи и здрави, и да знаят, че имат бирен абонамент при среща, па само и да кажат че са жадни де !
Коментар