Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт при минусови температури

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт при минусови температури

    Като се ровичках из нета попаднах на тава http://www.sever66.ru/photo/159.jpg и в спомените ми изплува една такава случка.
    В една от малкото снежни зими във гр.Варна имахме нещастието на УАЗ-а да се повреди една от предните полуоски (излязоха съчмите на карето) и то в най-неподходящия момент.Бяхме далеко от дома ,силна виелица,22,00ч на 30.12.199-г.(един ден преди нова година),пътищата непроходими за леки автомобили,абе гърч от всякаде.То че моста спря да работи едно на ръка движеше се криво ляво но една от съчмите защо да не застане на гадно място в чашата на шенкела и да ограничава завиването(завиваше само надясно).Можете да си представите каква картинка сме били.Та в това състояние успяхме да се придвижим около 10км. и по точно на 2км от дома до една автомивка,под навеса и решаваме да предприемем неотложен ремонт.Разглобаваме предното колело и всичките там карантии а виелицата ни засипва със сняг,след като установихме какви са щетите аз решавам да се прибера до дома където има почудо резервен мост от такова возило.Пътуването както споменах бе 2км но пеша това ми отне около час и половина през преспите които бяха до коляното ми.В къщи разбира се трябваше пак да разглобявам резервния мост за заветната полуоска и след кратко сгряване поемам по обратния път който вече беше заринат със 70см сняг.Обратния път вече с полуоска в ръце и каталог за ремонт под мишница беше около 2часа.При пристигането ми при УАЗ-а вечерта беше вече минала половината а трябваше да сглобяваме,не си мислете че е лесна работа за двама премръзнали от студ.Сглобаването все пак беше извършено качествено а не временно както предполага ситуацията(все пак автомобила е работен и престоя за ремонт не е желателен).Ремонта приключи в 6,30ч на разсъмване и вече с изправен автомобил се прибрахме у дома,от тогава съм се зарекъл да не предприемам да правя ремонти в такова време.Най важното е че през въпросната нощ не настинахме или нещо подобно,явно адреналина ни е крепял до последно.Това бе моят разказ за ремонт в екстремни условия
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

  • #2
    До: Ремонт при минусови температури

    Ужас!!
    Аз знам какво е във Варна, защото там служих. Когато заваля , валя 3-4 дни а в града движението беше почти мъртво. Имаше само няколко смели таксита, които бръснеха клиентите си без всякакви притеснения.
    Тогава Ofrod превозни средства имаха само " Мутрите", които се брояха на пръсти и военните.
    Та в това време аз се загубих в квартал " Кайсиева градина" за около 2 часа се лутах да намеря блока, който търсих. Бях облечен с шинел и барета , а това е само за красота. Когато след дълго лутане го намерих се почувствах спасен. Радиатора в стаята ми се стори като Памела Андерсън.

    Малко се отнесох.
    Но какво е преживяното.
    [U][I]Land Rover Freelander 2.0 D [/I][/U]

    Коментар


    • #3
      До: Ремонт при минусови температури

      Аз имах подабни преживявяния.На минус 18 -20 през нощта сменям жило на съединител на транзит на пътя и понеже няма оригинално приспособявам от газ на запорожец;Така се прибрах до България- емоции.На - 20 ушите замръзват за 2 минути.добре че имах шапка.

      Коментар


      • #4
        До: Ремонт при минусови температури

        ........ тия транзити аз. Два пъти съм се прибирал беза съединител.
        Добре че се отървах от него.

        ...и водни помпи, вискомуфи... и буксува като за световно.

        .........!
        Последно редактирано от vladi333; 29-10-07, 15:00. Причина: не подходящ език!
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          До: Ремонт при минусови температури

          Нормалните хора си носят бензинови лампи за такива случаи.
          Това е единствената причина да ме е яд че съм дизелов.

          Коментар


          • #6
            До: Ремонт при минусови температури

            брей пък аз и до ден днешен се чудя какви са тия герои на Джек Лондон дето пият по едно виски, хвърлят картите на масата и тръгват да проправят пъртина , щом се е стоплило до -48 по целзий

            Коментар


            • #7
              До: Ремонт при минусови температури

              За съжаление ми се е налагало няколко пъти да правя ремонт при минусови температури . Освен всичко описано съм забелязал нещо интересно. Тогава инструмента става чуплив. На мен ми е много странно, чупил съм лесно инструмент който при други температури съм напъвал по здраво. Чудно ми е защото разлика от -10 например не би трябвало да влияе толкова на метала, още повече пък на инструментите

              Коментар


              • #8
                До: Ремонт при минусови температури

                Явно като ти е студено неможеш да прецениш силата си ,на мен не ми се е случвало такова нещо но кой знае.
                Например като съм премръзнал неусещам горещата вода ,все едно е студена но ако съм в нормална ситуация сигурно няма да мога да издържа.Човешкия организъм е странно нещо.
                Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                Дий Снайдер

                Коментар


                • #9
                  До: Ремонт при минусови температури

                  ) Термоустойчивите стомани са в другото БДС. И студо- и топло-.
                  За кво мислиш че при -30 забраняват работата на открито? На толкова деянат само хората, кучетата, елените, дървото и китовите кости.
                  И разни мечки, пингвини и лисици.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ремонт при минусови температури

                    преди май 3 години когато беше големия студ.имах самурай на газ.на излизане от работа през 23часа самурайчето нъц нема акомулация.
                    дърпахме го с една кола два килметра само пали и гасне.по едно време запали и почти да блъсна колата дет ма тегли.щото рязко спря и аз в една канафка.вече стана към 24 часа .температура минус 29градуса.
                    наливам бензин в карбуратора и брамчи .гасне бръмчи.и перката през това време си се върти и бензина естествено ми облива ръцете.познайте колко беше студен. и понеже няма къде да се стоплиш ръцете си ги пъхам от време на време в анцуга на голо.
                    направо бях откачил от студ.
                    накрая се наложи да откача маркуча на испарителя и се оказа че антифриза е замръзнал. е запали по едно време и на газ ама голям студ ви казвам.
                    тогава нея нощ в севлиево беше минус 30 под нулата.и вятър .
                    ама не че не можех да го оставя самураеца на пътя ама колегата ма дразни че било кошница и тем подобни.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Ремонт при минусови температури

                      Абе като се сетя покрай тея 4х4 що студ съм брал,по добре щеше ако ги е нямало.Стой си в къщи на топло,муай пържоли с Кока-кола, гледай си Телевизия.
                      Ето още една история за голям студ.
                      В една такава зимна вечер към 21,00 нашия CJ от форума решил да се повози извън града по затворените и неизчистени пътища ама да вземе да влезе в канавката,та кой ще помага разбирасе аз.Напускам аз топлата стая и ще ходя да го извличам,да ама кой да се сети че аз съм със Самурай а той със Чероке.След първите опити за теглене разбираме че нашата работа няма да стане и по моя идея решаваме да прекосим полето по наклона до първите къщи на вилната зона.То идеята добра ама кой да знае че там има преспи от 2м. , вече и с двата всъдехода сме в ситуация ни напред, ни назад. При проучването на терена се озоваваме на тавана на едно изоставено от собствениците возило,тогава вече разбрахме че гърча ще е голям и се заехме с връщане в първоначалната позиция до главния път.Ситуацията хем трагична, хем кумична,към 3,00ч на Самурая взе че му свърши бензина от боксуването по преспите а Черокето още беше до двуметровите преспи.Срам несрам се обадихме на наш общ познат със БМВ(лека кола) да ми донесе гориво а той съобразителен донесе и бутилки с вряла вода като грейки да ги ползваме.Приведохме въшката в движение и я добутахме до гравния път,с американското возило сторихме същото и след половин часово разчистване на канавката от сняг ги измъкнахме от там.Прибрахме се на разсъмване пак примрели от студ а дрехите ни замръзнали до степен че като събуеш панталона после той стои прав.
                      Ако несъм досадил мога да разказвам и други студени случки за сега толкова.
                      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                      Дий Снайдер

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ремонт при минусови температури

                        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                        Абе като се сетя покрай тея 4х4 що студ съм брал,по добре щеше ако ги е нямало.Стой си в къщи на топло,муай пържоли с Кока-кола, гледай си Телевизия.
                        Ето още една история за голям студ.
                        В една такава зимна вечер към 21,00 нашия CJ от форума решил да се повози извън града по затворените и неизчистени пътища ама да вземе да влезе в канавката,та кой ще помага разбирасе аз.Напускам аз топлата стая и ще ходя да го извличам,да ама кой да се сети че аз съм със Самурай а той със Чероке.След първите опити за теглене разбираме че нашата работа няма да стане и по моя идея решаваме да прекосим полето по наклона до първите къщи на вилната зона.То идеята добра ама кой да знае че там има преспи от 2м. , вече и с двата всъдехода сме в ситуация ни напред, ни назад. При проучването на терена се озоваваме на тавана на едно изоставено от собствениците возило,тогава вече разбрахме че гърча ще е голям и се заехме с връщане в първоначалната позиция до главния път.Ситуацията хем трагична, хем кумична,към 3,00ч на Самурая взе че му свърши бензина от боксуването по преспите а Черокето още беше до двуметровите преспи.Срам несрам се обадихме на наш общ познат със БМВ(лека кола) да ми донесе гориво а той съобразителен донесе и бутилки с вряла вода като грейки да ги ползваме.Приведохме въшката в движение и я добутахме до гравния път,с американското возило сторихме същото и след половин часово разчистване на канавката от сняг ги измъкнахме от там.Прибрахме се на разсъмване пак примрели от студ а дрехите ни замръзнали до степен че като събуеш панталона после той стои прав.
                        Ако несъм досадил мога да разказвам и други студени случки за сега толкова.
                        Страхотни истории, давай още !!!
                        Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                        Коментар


                        • #13
                          До: Ремонт при минусови температури

                          Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                          Абе като се сетя покрай тея 4х4 що студ съм брал,по добре щеше ако ги е нямало.Стой си в къщи на топло,муай пържоли с Кока-кола, гледай си Телевизия.

                          Ааа сега де открийте грешното в изречението.
                          Land Rover Discovery:
                          - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                          Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Ремонт при минусови температури

                            Първоначално публикуван от 5-ракиев Преглед на мнение
                            Ааа сега де открийте грешното в изречението.
                            Няма грешка,аз неупотребявам алкохол а Кока-колата върви със всичко.
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар


                            • #15
                              До: Ремонт при минусови температури

                              Мога да кажа че кофти тръпка да сменяш ябълковидния болт на долния носач на Жигули при -25С в сняг до прасци на самия път, и по метър преспи от страни.... Ама това беше нищо по сравнение с това че приятела ми дваж прекоси тоя метров сняг през голото поле до съседното село, близо два километра и половина от пътя до селото, в опити да намери въпросния болт в въпросното село, или поне да се опита да го преведе в годно към експлоатация състояние. И после измина близо 15 километра пеш преди да хване попътна кола за да се прибере в града......С дъщеря на година и половина на ръце.....Като се сетя тръпки ме побиват. Тръгна от тях в 9 сутринта, прибра се в града някъде към 10 вечерта. Колата я прибрахме някъде към 3 сутринта...
                              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X