Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PARTNER P4-18TX - не ГАСНЕ!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • PARTNER P4-18TX - не ГАСНЕ!

    Ами,...това е проблемът-щракам прекъсвача надоло,той си се движи правилно,но не гасне!/карам до гориво/.Отворих я-конструкцията е елементарна-метална пластинка се допира до нещо като кабелна обувка-и работи;обръщаш ключа и до металната пластинка се допира плактмаса-да ,ама при мен си работи???
    VENI-VIDI-VICI!

  • #2
    Провери кабела до ключето дали не е прекъснат
    "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
    Кольо.

    Коментар


    • #3
      Доста е дебел,но ще проверя,благодаря
      VENI-VIDI-VICI!

      Коментар


      • #4
        Ключето трябва да замасява за да спре Натиснете снимката за да я уголемите

Име:хуск.jpg
Прегледи:237
Размер:182.7 КБ
ID:6577234
        На нас клиренс ни трябва , не скорост

        Коментар


        • #5
          Именно,но явно не го прави.Ще си поиграя
          VENI-VIDI-VICI!

          Коментар


          • #6
            От години гася една Хускварна със смукача.точно щото се откачва кабелната обувка на това кабелче.
            Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
            Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
            Враца

            Коментар


            • #7
              VENI-VIDI-VICI!

              Коментар


              • #8
                Проверих!И...намерих-откъснато кабелче,но откъм бобината.Готово и много благодаря!
                Това ме навежда на философски размисли/сигурно остарявам/.Поставих въпроса в други форуми.Къде открито,къде прикрито,ми показаха КОЛКО СЪМ ТЪП!,но не ми дадоха отговор.За сетен път се убеждавам,че нашият/щото съм вече вътре 15 години И ГО ИМАМ ЗА "СВОЙ"/форум е най-добър.И като компетентност и като отношение-нали за това са форумите-да споделяме и си помагаме.Още веднъж БЛАГОДАРЯ!
                VENI-VIDI-VICI!

                Коментар


                • #9
                  Явно през последните десет години здраво съм озорил "детето"/резачката де!/-намерих "тежък дефект"-счупена основа на карбуратора.А аз се чудех защо не ще да се регулира.Това -след ремон от "майстор"де!.Както и да е-поръчах основа и ще оправя нещата.Но имам въпрос,на който моля да не ми се смеете.Искам да я регулирам "научно" и си купих дистанционен лазерен тахометър.Само че не знам за какво и къде се лепят лентичките,които са в комплекта.Няма инструкция на български.Моля,просветете ме!Благодаря предварително!
                  VENI-VIDI-VICI!

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от dit_dh Преглед на мнение
                    Явно през последните десет години здраво съм озорил "детето"/резачката де!/-намерих "тежък дефект"-счупена основа на карбуратора.А аз се чудех защо не ще да се регулира.Това -след ремон от "майстор"де!.Както и да е-поръчах основа и ще оправя нещата.Но имам въпрос,на който моля да не ми се смеете.Искам да я регулирам "научно" и си купих дистанционен лазерен тахометър.Само че не знам за какво и къде се лепят лентичките,които са в комплекта.Няма инструкция на български.Моля,просветете ме!Благодаря предварително!
                    Лепят се на нещото дето се върти.
                    Отразяват светлината излъчвана от уреда и така броят оборотите. Помага при автомобили основно.
                    Точно за резачка не мога да си представя как ще ти свърши работа!
                    Поздрави!

                    Коментар


                    • #11
                      Значи ще го подаря на приятел автомонтоьор
                      VENI-VIDI-VICI!

                      Коментар


                      • #12
                        Здравей колега.
                        Регулирането се извършва с дигитален тахометър.Малко е скъпичък,ама...
                         

                        Коментар


                        • #13
                          Скъп е защото е инструмент за сервизи. По-евтино е да го регулира в сервиз или да си купи нов карбуратор ако не става.

                          Коментар


                          • #14
                            Дори и нов,карбуратора трябва да се настрои индивидуално за самата машина.
                            Според мен,решението е читав сервиз.

                            Коментар


                            • #15
                              Абе той е дигиталени е читав,но е дистанционен/няма кабел/ и на практика не знам как се работи с него?!
                              VENI-VIDI-VICI!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X