Здравейте!На 2 пъти вече клиенти ми носят такава машина.След тест на горивната система за пропуски по настояване на клиента се оказва че всичко е наред.Пак по настояване на клиента сменяме платна на карбуратора, въздушен, бензинов и пак безсмислено.Ремонта приключва до там.Клиента си взима машината и няма как дори и за себе си да установя каква е точната повреда.По мое мнение е от износване бутално цилиндрова група и пропуски на семеринги.Имате ли друга идея?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Хускварна 61 високи и нестабилни оборити затруднен старт.
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Хускварна 61 високи и нестабилни оборити затруднен старт.
По Ваше мнение? или след като сте направили тези замервания? Предполагам, че знаете, че състоянието на семерингите се тестват на пропускане и в двете посоки, както и че се тества компресията на машината. След като ги направите тези диагностични процедури, ще знаете какво да правите.Първоначално публикуван от motorbox Преглед на мнениеПо мое мнение е от износване бутално цилиндрова група и пропуски на семеринги.Имате ли друга идея?Павел Викторов - 0 осем 7817878 три
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Хускварна 61 високи и нестабилни оборити затруднен старт.
Аз залагам на проблем със семерингите на коляновия вал.Навлиза повече въздух и вдига оборотите а и от там са нестабилни.След като клиентите знаят къде е проблема вместо да диктуват какво да правиш да вземат и да си я оправят сами.0885719173-Красимир
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Хускварна 61 високи и нестабилни оборити затруднен старт.
От там е проблема, ама ...Първоначално публикуван от Красимир Канев Преглед на мнениеАз залагам на проблем със семерингите на коляновия вал.Навлиза повече въздух и вдига оборотите а и от там са нестабилни.След като клиентите знаят къде е проблема вместо да диктуват какво да правиш да вземат и да си я оправят сами.
Какво значи не стига до там? Ти за десет минути си го направил. Пък ако клиента иска да види, дали няма безболезнено да мине само с бензиново маркуче и филтри, лошо няма. Малко пари за смяна на консумативи, но и безполезно изхвърлени в 90% от случаите. И от такива клиенти има смисъл. Те са от типа, където с тази резачка са обиколили вече пет сервиза и гаражи, с надежда, че все пак ще мине само със смяна на филтъра и две три врътки на болта за сместа.Павел Викторов - 0 осем 7817878 три
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Хускварна 61 високи и нестабилни оборити затруднен старт.
Добър клиент, обичам такива, щом знае какво е за смяна - сменяй смело. После пак и на края бутало и нов карб. Супер.
Клиентът винаги има право !
Между другото, точно ли си изписал модела.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Хускварна 61 високи и нестабилни оборити затруднен старт.
Да за този модел става въпрос.Ами не е важно времето за теста,а дали клиента се съгласява в това което се мъчиш да го убедиш.От страна на печалба е добре да има такива клиенти.От страна на име на сервиза не мисля.Защото пак техника е виновен,дори и да ти се иска да помогнеш на клиента понякога и безплатно.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Хускварна 61 високи и нестабилни оборити затруднен старт.
в интерес на истината винаги "майстора"е виновен нищо ,че не му е дадена думата или не взета под внимание.Такива като ги усетя ,че са по "учени"от конструктора инженера и целия екип разработвал машината ,ги пращам в специализиран сервиз и им казвам в какво се съмнявам(90% от случаите "специалистите"-клиенти потвърждават диагнозата в последствие,но до последно казват :"абе не е това, ама забравих какво беше точно")
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар