Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моторен трион

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Моторен трион

    Здравейте колеги.
    От няколко дни се чудя как функционира магнета на тези машинки. Доста модели които видях са с едно и също на глед устроиство.
    Може ли накой да обясни как функционира това нещо. Как се получава намагнитването и кое играе ролята на прекъсвач.

  • #2
    От: Моторен трион

    Няма намагнитване. Роторът е постоянен магнит и индуцира напрежение в датчика на запалването. Импулса, който се получава в момента на запалването се трансформира от високоволтовата бобина и се подава към свеща за да възпроизведе искра
    Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
    0894328706

    Коментар


    • #3
      От: Моторен трион

      Принципно е така. Интересува ме някои ако може да го обясни по подробно. Предполагам че има някакъв датчик на хол които играе ролята на чукче? Има ли регулиране на момента на запалване? Ще се радвам на колкото може повече подробности.

      Коментар


      • #4
        От: Моторен трион

        Датчик на хол- не, просто няма захранване, а той без външно захранхване не работи.Според мен е индукционен (индуктивен) датчик с интегрирана в него бубина както каза колегата,защото в една част на вентилаторното колело на резачката има силен магнит а на магнета с високоволтовият кабел се виждат се виждат силициеви пластини,Но може и да е друго решението, ще разпитам и ще пиша.а за регулиране на ъгъл на запалване няма,макар че при 12000 об незнам как няма изместване на ъгъла...
        Последно редактирано от Sofeto; 01-09-10, 17:01.
        S10 & Frontera

        Коментар


        • #5
          От: Моторен трион

          Мисля,че на алуминиевата турбина само на едно място има стоманена пластина.Само когато преминава тази пластина се получава искра,регулирането на предварението става с преместване на електронното.
          0885719173-Красимир

          Коментар


          • #6
            От: Моторен трион

            До колкото си спомням има 3 полюса на алуминиевото колело, сърцевината около която е бобината също има 3 извода на пластините, двата са към бобината и един стърчи настрана. Предполагам, че третия по някакъв начин служи за разряда. Ама всичко това са догадки.

            Коментар


            • #7
              От: Моторен трион

              много просто :магнит и бобина.Когато магнита мине покрай ламелите на бобината се индуцира магнитен импулс в ламелите ,от там на принципа на трансформатора чрез намотка въпросния импулс се трансформира от магнитен в електрически и по високоволтовия кабел отива до запалителната свещ където между електродите на свещта се разрежда(разтоварва)като искра и запалва гориво-въздушната смес,и така при всеки оборот на двигателя,докато не прекъснем ел.веригата в бобината и мотора угасне.
              По ясно и просто май немога да го обясня,ма ако някой иска и по просто, да ме опие с бира или домашна пърцуцка може и по прости думи да намеря ,пък и нагледен материал може да се изнамери.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X