Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2T генератор на(с) газ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 2T генератор на(с) газ?

    В общи линии заглавието е темата - дали има практичен начин да се подкара двутактов генератор на газ? Като цяло основната идея не е да се търси по-нисък финансов разход, а по-скоро газта да е алтернативно гориво.

  • #2
    Мазането на двигателя ще е проблем.
    Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

    Коментар


    • #3
      Ако се търси по-нисък финансов разход е генератора да е с 4 тактов двг., 2т. е по-лек, но с по-голям относителен разход. "т. на газ с инверторен генератор е най-икономичния вариант.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #4
        Щом Варбуга ми беше на газ и генератора може да се направи , въпроса е има ли смисъл
        Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
        За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

        A1+

        Коментар


        • #5
          маслото през "система за вливане" с бутилката на кука над генератора, горивото през мъничък смесител (щутцер), редукторът на налягане трябва леко да се "хакне" - да се регулира да не пуска газ без засмукване - и нещата ще станат.

          Всъщност има готови редуктори и смесители за генератори, така че само мазането трябва да се уреди.

          И после ще мирише яко на газ. Просто 2т двигателите по идея пропускат да изгорят 10-20% от горивото.


          Но и според мен трябва да се почне от избора на 4-тактов генератор. Това силно ще опрости и газификацията.

          Коментар


          • #6
            А този генератор с каква макс мощност е, в какъв режим работи, и при колко киловата мин. и макс. трябва да покрива? Какви устройства захранва?
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • _kalata_
              _kalata_ коментира
              Редактиране на коментар
              650в на хартия, 2хп мотор. Ще захранва каквото има и каквото може, но основно електроника - ТВ, компютри и т.н.. Целта е да седи за бекъп захранване на вилата.

          • #7
            За под хиляда лева има чисто и нови, сделани в Англия само бензинови, или бензин и газ генератори на прав ток 12В, с 50 и 90 ампера съответно, тежат 12-13 кг и най-важното четиритактови са.
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              https://www.thesupercharger.co.uk/specifications/

            • _kalata_
              _kalata_ коментира
              Редактиране на коментар
              Ясен моят евтин китаец има изход и за 12в ( грец закачен към генератора ). Много му се чудя дали не мога да му закача и един инвертор.

            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              На масовите променливотокови генератори, изхода на 12В постоянен е некви 5-6 до към 8 Ампера.

          • #8
            За 4т има готови карбуратори за газ с каквото трябва
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #9
              Може да монтираш помпа от скутер с разделно мазане, но идеята за 2Т генератор си е исконно перверзна. Вземи си 4Т - достатъчно евтини са и работят на газ, само с редуцир вентила на бутилката и кранче за регулиране. Изпарител не е необходим. Има и газови карбуратори, но спокойно може и без тях. Моят генератор си работи безгрижно само на газ.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #10
                За 4Т двигател нещата са ясни, там не е интерено.

                Наличният генератор е обикновен евтин китаец 650в. Какво ще храни - каквото има под ръка - лаптопи, усилватели, лампи, телевизори или на кратко казано - основно техника на импулни захранвания. Идеята е да се мъкне на вилата и да се ползва за бекъп захранване при спиране на тока. Всичко започна от това, че са замислих, че е много по-лесно, удобно и чисто да грабна една пълна бутилка газ от някой шел/омв вместо да мъкна туби с бензин ( резервоарът на машината е 4 литра, което по спецификации го дават около 6 часа работа ). На страна и че газта (предполагам?) подлежи на доста по-дъло съхранение от бензина, което е огромен плюс при едно доста спорадично използване на машината.

                Пак казвам - понижаване на финансовия разход не е цел, но би било положителен страничен ефект.
                Просто се чудех дали няма някакво готово решение, което да може да се приложи без да трябва да се правят къстъм изпълнения.

                М/у другото - мощността във ватове дали е лимит на мотора (дават го 2hp) или на електрониката?

                Коментар


                • #11

                  Ако на това животно преди дроселовата клапа както скутерите теглят масло за смазване няма ли да работи ?

                  Коментар


                  • _kalata_
                    _kalata_ коментира
                    Редактиране на коментар
                    Би трябвало... а някаква идея как се водят въпросните у-ва за впръскване на масло, че нещо не мога да ги намеря в нета?

                  • BatGeorgeone
                    BatGeorgeone коментира
                    Редактиране на коментар
                    Сигурно като на мотоциклетите, вземат вакуум и капят в карбуратора, погледни т.н. скутери , моторетки.

                • #12
                  Просто има щуцер с определен диаметър към 1 мм и маркуче към резервоара с масло. Колкото повече вакуум има толкова повече масълце засмуква през отвора на щуцера.

                  Коментар


                  • #13
                    Е добре де, само с капане ще стане ли? Не трябва ли това масло да се пулверизира във въздушно-горивната смес, така че да маже там каквото има да маже. Ако само капчоти, няма ли да се стича където го отнесе гравитацията и въздушния поток?
                    Опитвам се да намеря какво се ползва при миксерите (скутерите) ама без конкретно име трудна работа.

                    Коментар


                    • #14
                      Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
                      Е добре де, само с капане ще стане ли? Не трябва ли това масло да се пулверизира във въздушно-горивната смес, така че да маже там каквото има да маже. Ако само капчоти, няма ли да се стича където го отнесе гравитацията и въздушния поток?
                      Опитвам се да намеря какво се ползва при миксерите (скутерите) ама без конкретно име трудна работа.
                      two stroke oil injection / lubrication / pump

                      https://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_lubrication
                      https://www.fixyourdirtbike.com/tips...stem-problems/
                      https://www.thejunkmanadv.com/2-stro...n-systems.html
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • #15
                        Това недоразумение - генератор е смотан китаец, който на почти празен ход харчи по близо 1 литър на час. Мой приятел си го купи, за резервно захранване в селото където живеем. Преди 3-4 години заваля дълбок сняг и близо 2 денонощия останахме без електрозахранване. Вечерта отидохме на гости. генератора захранваше помпата на парното - около 50 вата включена постоянно и 2 диодни лампи + радио, което може да работи и на батерии. Харчеше смело литър на час и даже при включване лампата в тоалетната сменяше звука. На следващия ден вече тубата 20 литра беше свършила и ме викнаха по тревога да ходим до бензиностанцията, че техния джип закъса в преспите.

                        П.П. Бензин се съхранява, прелива и пренася по-лесно отколкото пропан-бутан.
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • _kalata_
                          _kalata_ коментира
                          Редактиране на коментар
                          " П.П. Бензин се съхранява, прелива и пренася по-лесно отколкото пропан-бутан. " аа тука не съм съгласен с частта за съхранението. Знам какво е да се опитваш да запалиш карбураторен мотор с миналогодишен бензин. Даже помня, че на времето поръчвах някакви таблетки от чужбина за стабилизиране на бензина, ама после просто започнах на пролет да източвам старата тунджа и да наливам прясна. Дългото съхранение на *бензина е трън в задника и дето се вика съм го научил от челен опит както с моторите, така и с разна двутактова техника - резачки, духалки, косачки...




                          *използваем след съхранението бензин.

                        • turtey
                          turtey коментира
                          Редактиране на коментар
                          https://www.motopoint.bg/stabilizato...ke-250-ml.html

                          Не е скъп стабилизатора, това е първият който хванах

                        • Ilia801
                          Ilia801 коментира
                          Редактиране на коментар
                          Подкрепям идеята за стабилизатор. Решава проблема трайно и почти без пари, така да се каже

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X