Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някой да се е сблъсквал със следния генератор ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Някой да се е сблъсквал със следния генератор ?

    Първоначално публикуван от garokp Преглед на мнение
    А какво ще кажете за този:
    - още по-мощен - max. 3500W и nominal - 3200W... Твърде мощно, за да е истина...
    Продавача твърди че може да се пробва с духалка при получаване с Еконт... Твърди още че е по-хубав от китайската оригинална Хонда eu 2000, която има номинал под 2000W ...
    Все пак 150 куб. см. двигател си е друга работа ... Кефи ме но ... някак имам резерви...

    Ако някой знае нещо - да помага...
    Ползвам вече почти 1г. същият 3,5 kVa. Ако ще го получавате по някоя куриерска фирма, предварително се уговорете с търговеца да замери изходящото напрежение да отговаря на спецификацията от завода. Аз не го направих и се наложи да им го връщам - даваше 270V (за моя сметка) за да го оправят. Иначе животинката е жестока - ползвам я за резервно захранване в апартамента и се справя чудесно - издържа едновременно климатик 2 квт.+хладилник 390 вт.+осветление+телевизор. Пробвал съм и ел.нагревателите 2квт. на печката и кафемашина 1,5 квт. и няма проблем. Идеален е за ремонт с ел.инструменти, като електрожен не може да захрани, има инверторен и не става, трябва да е поне 5 kVa. Единствено се уговорете да замерят всеки параметър на машинката да отговаря на заводските показатели.

    Коментар


    • #47
      От: Някой да се е сблъсквал със следния генератор ?

      При мен дилемите не продължиха дълго, прецених че за мен сигурноста е по важна от някакви спестени пари и си купих Honda EU20i. Перфектна за къмпинг, за озвучаване на изнесен сватбен ритуал и др.
      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
      Skype: pach_bs

      Коментар


      • #48
        От: Някой да се е сблъсквал със следния генератор ?

        Я кажи на лично, на каква цена го намери. Че тука Киров е приготвил едни цифри, ...

        Коментар


        • #49
          От: Някой да се е сблъсквал със следния генератор ?



          Ето и кой ги произвежда.
          WG 2.7 CRD

          Коментар


          • #50
            От: Някой да се е сблъсквал със следния генератор ?

            Много добро менте. Кутията сигурно е правена на същите матрици. Само челният панел е различен и отразява съвсем друга и доста по-скромна функционалност.

            Коментар


            • #51
              От: Някой да се е сблъсквал със следния генератор ?

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Много добро менте. Кутията сигурно е правена на същите матрици. Само челният панел е различен и отразява съвсем друга и доста по-скромна функционалност.
              Не мисля, че въпросният генератор претендира за менте. Чисто и просто се възползва от вече наложилия се формат и цвят. В случая от Хонда. А ако стикера с цената на Хондата и въпросният генертор седи на челният панел, при директно сравнение по-скормната функционалност ще бъде едва доловима според мен.
              WG 2.7 CRD

              Коментар


              • #52
                От: Някой да се е сблъсквал със следния генератор ?

                Какъв ти формат и цвят, тия са купили същите панели от същия производител. Като се сложи и липсата на ярък голям етикет на оригиналната Хонда - кражба на имидж е отвсякъде.

                По-скромната му функционалност (механичен контрол на оборотите) рязко ще се долови при експлоатация - повишен шум и разход, лоша реакция при бързо растящ товар и липса на възможност за работа на два в паралел.

                Коментар


                • #53
                  От: Някой да се е сблъсквал със следния генератор ?

                  Не бях чел темата от лятото и виждам,че има раздвижване.При мен стоеше същата дилема - менте или оригинал.Заложих на оригинала.Купих го от Киров, за 2200 лв -EU 20i.Имаше опция при плащане по интернет да ползуваш отстъпка, та се договорихме с управителя на магазина да го платя с карта, но да си го взема на място.Супер доволен съм от покупката.За сезона е работил около 50 часа, предимно за осветление.А в режим на празен ход , с ползуване на зеге, шлайф и бормашина ми гори около 1,3 - 1,4 литра за около 8 часа.Това на 1300 метра надморска височина, на яз. Батак.Разходът е много под моите очаквания и под обявените от производителя 0,4 л/час на празен ход.
                  А сега един въпрос към знаещите - генераторът има опция за зареждане на акумулатор, с 8 Аh.След достигане на необходимото ниво на заряд дали изключва автоматично и как може да се предотврати презареждане?И мога ли да си направя сам кабела за зареждане, защото в Киров го няма в момента?
                  Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
                  Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

                  Коментар


                  • #54
                    От: Някой да се е сблъсквал със следния генератор ?

                    Кабелът можеш да си го направиш и няма нищо сложно, но контрол за презареждане поне аз не видях като разглобявах набързо един генератор (може и да има, не знам).

                    Коментар


                    • #55
                      От: Някой да се е сблъсквал със следния генератор ?

                      Здравейте, можете ли да споделите дали цена от 780лв. все пак си заслужава за 2200i. Няма да го ползвам професионално, а за каравана.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Някой да се е сблъсквал със следния генератор ?

                        Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
                        Здравейте колеги, днес попаднах на копие на добре познатата инверторна Хонда, която ми е мерак от доста време, ама все не стигат финанси за нея.Някой от вас отварял ли е този генератор и има ли наблюдения, как са се справили с изкопирането китайците ? В момента ползвам Geko, но ми се иска нещо по-леко и мобилно, а и да не забравяме че инвертора си е благинка при захранването на диджейската ми апаратура.

                        Зарибяващото инфо:

                        2200i е идеален за разнообразни развлечения на открито и вътрешни приложения. Вградената инвертерна технология от Honda предлага ненадмината мощност и стабилност в преносим генератор. Енергията се управлява от специален микропроцесор, което го прави отличен за захранване на компютри и други чувствителни към електрическо оборудване системи . 2200i е с функция EcoThrottle, която предлага отлична икономия на гориво чрез включването на товар, които определя скоростта на контрола за управление. Той автоматично регулира скоростта на двигателя до оптималното ниво. Нисък шум и отличен дизайн произвежда само 52 db от 7 метра, което е еквивалентно на нивото на шум в типичен бизнес офис.2200i има възможност за паралелна работа с друг 2200i и магат да бъдат свързани в паралел за да предоставят двойно по-голяма мощност. Технически данни Генератор Максимална мощност 2200 W Номинална мощност 1700 W Постоянна мощност 1700 W Постоянен ток 7 A Фази 1 Напрежение 230 V Фактор на мощност 1 Честота 50 Hz Напрежение на зареждане 12 V Ток на зареждане 8 А Външен тип Затворен Двигател Тип на двигателя HONDA 4 такта бензин Модел на двигателя GXH100 Брой цилиндри 1 Работен обем 98 cc/ 2.5 HP Стартиране ръчно Охлаждане въздушно Разход на гориво при 100% 0.4л / час Непр. работа с един рез. 10 часа Вместимост на резервоара 4,1 литра Вместимост на картера 0,6литра Ниво на шум при 7м 52 dB Габарити Д Х Ш Х В 510 Х 290 Х 425 мм Тегло 21 кг Допълнителна информация Паралелно свръзване – да, Авт.рег. на напрежението - да Защита от ниско ниво на масло – да.

                        и доста неясните снимки

                        [ATTACH=CONFIG]405838[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]405839[/ATTACH]
                        Днеска си купих такъв модел.Вътре е пълно копие на хонда.Първите ми впечатления са очарователни.Много е тихмалко гори и с включен ъглошлайф (под товар рязане) спарки 2100вата работи перфектно.Колко ще искара бог знае.Но за сега е перфектен препоръчвам ви го.Пробвах го и на:дрелка,малък ъглошлайф,касетофон,фризер и дори зареждах акумолатора.Абе много ме кефи.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Някой да се е сблъсквал със следния генератор ?

                          Днес си взех 2200i и е уникален поне за сега.Ъглошлайф Спарки 2100вата работи без проблем.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Някой да се е сблъсквал със следния генератор ?

                            Днес го тествах и със скара 1600вата и доста се натовари.Тествах го един час и е ок.Направи ми впечатление,че бута масло!Но според мен е възможно защото е нов и не са легнали сегментите по цилиндъра.Но и маслото което ми продадоха е боклук,брик енд стейшън sae 30.направих му 20мотото часа и му налях кастрол 15w50 синтетика.За сега не бута масло,а и свеща смених с ngk която дават на хонда eu20i.A разхода с 1600вата нее малък литър и нещо на час.За мен агрегата е перфектен,вземайте и се кефете.Съвета ми е да го ползвате с качествени масла!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Някой да се е сблъсквал със следния генератор ?

                              Мнение за следният генератор? Твърди се, че е инверторен, което мен малко ме съмнява?
                              - мнение на ползващите двутактови генератори относно обслужването им с гориво? Досадно бъркането на смески и т.н.?
                              - ако приемем, че този e 5 пъти по-евтин от хасковските "хонди", кой си струва повече според вас?
                              WG 2.7 CRD

                              Коментар


                              • #60
                                От: Някой да се е сблъсквал със следния генератор ?

                                Бъркането на смески е врла досада, особено за нещо което рядко ползваш. Едно че ако веднъж се объркаш кое е объркано с масло и кое не ще убиеш мотора. Друго че не можеш да си забъркаш предварително защото маслото се разваля и след 3 месеца адската смес не става за двутактови машини, а само за стари ужаски.

                                Това дето го гледаш нещо не ми вдъхва доверие: комбинацията capacitor system не се връзва с inverter, ама хич.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X