Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Спомени на танкистите.
Свий
X
-
От: Спомени на танкистите.
С Т 90 няма сравнение но танкистите по мое време казваха че Т 34 е и по бърз и по точен от Т 55 вярно с "кратка" но все пак разликата в производството е едни 20 години . Т 34 се представя повече от добре предвид годините си и пробега до БерлинПървоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
Къде на майтап, къде на сериозно сравняват Т-34 и Т-90.
Давай втората серия . Намерих я ! http://www.youtube.com/watch?v=VPIY5EQT6h8
Последно редактирано от sek.1; 23-12-12, 07:21.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Спомени на танкистите.
Защото реглажа на ГНПтата е малко относителен . Най важното е да пали леко и да върви пушека е по скоро екстра . Не знам какъв е двигателя на Т 90 но на Т 34 двигателя В2 е с така наречения сух картер и харчи доста масло .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Спомени на танкистите.
Когато аз бях войник 72-те не пушеха въобще. Много пъти сме стояли до ауспуха да се топлим на газовете. Нямаше и помен от пушек.
Но веднъж единия кемаф се избъзика, и докато се топля на ауспуха пусна ТДА. Голям шок, не знаех накъде да тръгна за да изляза от облака дим.
Та не пушеха де, не знам защо този Т-90 пуши. За 34-та е ясно-стар двгател, може да е със запекли от седене сегменти да гори здраво масло и т.н. Ама танк който се ползва редовно?.. Всъщност може и той да не е в ред с двигателя, няма нищо чудно. Важното е да пали и да върви.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Спомени на танкистите.
Ами могът да пушат ако двигателят не е "разагонен"/ руски термин , означаващ двигателят да работи на оптималната си температура-85-95 градуса/ При работа на двигателя под 80 градуса се получава така нареченото "осмоляване" на двигателя, следствие от което се получава пушенето.
А няма по подходящо място за топлене през зимата ,от това да седнеш на варелите отзад и топлия въздух излизащ от двигателния отсек те стопля моментално.Там беше запазена територия за старите кучета, за новобранците местото за стопляне беше около аспуха на двигателя.Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва!!!
Пламен Златарев 0888 66 03 18
Коментар
-
От: Спомени на танкистите.
Разогрет или разогрен е термина което преведено е подгрян и подгрят . При нас имаше четири 300 киловатови дизелови генератори с разновидност на двигателя на Т 55 В 54 в постоянна бойна готовност. Два бяха работни два резервни . Имаха система от ел. нагреватели за така наречен сух подгрев зимата маслото и водата държаха 30 - 40 градуса . Лошото в режима на работа на всеки двигател на генератор е че от момента на паленето автоматиката го праща на 1500 оборота без предварително подгряване на ниски обороти . Системата беше автоматизирана и както спреше тока два генератора стартираха веднага . От ауспусите които бяха едни тръби над 200 мм се понасяше един такъв бяло син пушек който за 2-3 минути качествено одимяваше цялото поделение . Обикновено трябваха десетина минути двигателите да загреят до към 90 градуса и да влязат в нормален режим на работа почти без дим .Първоначално публикуван от optisprint teteven/Пламен/ Преглед на мнениеАми могът да пушат ако двигателят не е "разагонен"/ руски термин , означаващ двигателят да работи на оптималната си температура-85-95 градуса/ При работа на двигателя под 80 градуса се получава така нареченото "осмоляване" на двигателя, следствие от което се получава пушенето.
А няма по подходящо място за топлене през зимата ,от това да седнеш на варелите отзад и топлия въздух излизащ от двигателния отсек те стопля моментално.Там беше запазена територия за старите кучета, за новобранците местото за стопляне беше около аспуха на двигателя.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Спомени на танкистите.
Интересно клипче,и особенно коментарите под него:
http://www.youtube.com/watch?v=nNayl2A5qQ8
поздрави
Коментар
-
От: Спомени на танкистите.
Преди години и нашият танкоремонтен завод в Търговище представляваше подобна гледка , само че в мнократно по-малки мащаби.
Когато бях учебен кемаф на “72-ка” не се е налагало да ги караме на ремонт в Търговище, даже имаше една която престоя две години на Сливница , заради повредена дясна скоростна кутия.
Обаче имам впечатления от ремонта , който извършваха на 34-ките.Не знам какъв ремонт им правеха там , но често се случваше машина от основен ремонт да не може да стигне от гарата на село Петърч до полигона на Сливница-разстояние около десетина километра.А по какви критерии ги изпращаха там на ремонт –един господ знае.Нито имаха работещ километраж , нито моточасовник за отработените часове на двигателя.
Там се изписваше нафта и масло като за световно.Учебните кемафи на 34-ките много се натискаха да карат машина за основен ремонт там- два месеца с цивилни дрехи, всяка вечер кръчми , момичета.Карането на основен ремонт беше запазена територия за старите кучета на 34-ките....
А нашите 72-ки като не се трошеха –кръстосвахме денонощно Сливнишкия полигон.А пък дори да се повредеше нещо – нямаше кой да ти го прави.Отваряш чертежите и схемите и ако можеш си го правиш , при нас поне не оставихме някоя машина стане “гробница” и донор на части за другите....Вярно , бяха нови –оставихме ги на по около 6000 км,наборът след нас сигурно е закарал някоя в Търговище да се “учат” на нея.Ама бяха руски сглобки “УРАЛ”-дуракоустойчиви и ремонтопригодни в полеви условия с наличния “ЗИП”Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва!!!
Пламен Златарев 0888 66 03 18
Коментар
-
От: Спомени на танкистите.
Така е като си нямат братя роми. Танковете няма кой да им нареже за скрапПървоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнениеИнтересно клипче,и особенно коментарите под него:
http://www.youtube.com/watch?v=nNayl2A5qQ8
поздрави
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар