Re: Спомени на танкистите.
Екстиим винаги е имало но си зависи от човека,
Аз обичах да карам, но имаше кемафи които не знам защо не искаха
Правеха страхотно поразии - полигона в Ямбол ако не се лъжа - когато объркаш пътя се излизаше точно на една кръчма


Имало е случай единия танк на задна да се качи върху другия и да му премаже всички външни резервоари.
3 пъти съм гледал как се обръща хода на двигателя


На сливница дърпаха една газка да запали с един танк - беше много весело газаката запали а танка не спира газ по калта и газката се ветрееше като парцал отзад,
шофьора крещи ама кой да го чуе


Най-мразех да сменям акумулатори - бяха завряни в една дупка в дасно зад водача и винаги се разливаше киселина, когато го вадиш през люка на механик водача.
Кемафските гащеризони от смазката ставаха непромукаеми
с дупки за проветрение от киселината 

(истински ГОРТЕКС)
Екстиим винаги е имало но си зависи от човека,
Аз обичах да карам, но имаше кемафи които не знам защо не искаха

Правеха страхотно поразии - полигона в Ямбол ако не се лъжа - когато объркаш пътя се излизаше точно на една кръчма



Имало е случай единия танк на задна да се качи върху другия и да му премаже всички външни резервоари.
3 пъти съм гледал как се обръща хода на двигателя



На сливница дърпаха една газка да запали с един танк - беше много весело газаката запали а танка не спира газ по калта и газката се ветрееше като парцал отзад,
шофьора крещи ама кой да го чуе



Най-мразех да сменям акумулатори - бяха завряни в една дупка в дасно зад водача и винаги се разливаше киселина, когато го вадиш през люка на механик водача.
Кемафските гащеризони от смазката ставаха непромукаеми
с дупки за проветрение от киселината 

(истински ГОРТЕКС)
от руски автор16 лева
Коментар