Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отиде и този красавец.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Отиде и този красавец.

    Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
    Комшийката няма -проверено
    Снимки или не се е случило
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #77
      От: Отиде и този красавец.

      Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
      Двигател - газотурбинов двигател ГТД-1250Д, мощността 1250 кс, скоростта по шосето до 70 км на час (механично ограничение), по пресечената местност до 60 км.
      ГТД тръгва от Т-64. Т-80 се явява дълбоко развитие на Т-64 и Т-72. Сам по себе си Т-80 също се дели на няколко подмодела, като ГТД не е единствения му силов агрегат. В модификацията Т-80УД се ползва обикновен двутактов дизел. ГТД има 2 основни предимства: голяма мощност и динамичност като силова установка, което за сравнително леките (~45т.) руски танкове е предостатъчно и ги прави "летящи"- достига се отдавана мощност от над 25-27 к.с./т. Но имат и доста недостатъци: доста трудоемки и трудно ремонтнопригодни, доста претенциозни относно климата и околната среда (запрашеност), харчат гориво като американски Шевролет от '56 година и не на последно място 1 ГТД е х10 по-скъп от дизеловия със подобни характеристики (същите к.с.).
      За самия танков двигател нещо ми се върти, че е дълбоко модифициран и преработен вертолетен двигател от някое Ми.
      Самите ГТД за Т-80 също се различават. Първите Т-80 са с ГТД-1000Т (1000 к.с.), после Т-80Б/БВ (въведена динамична защита, навесна или встроена) е с ГТД-1000ТФ (1100 к.с.), Т-80У с ГТД-1000ТФ/ГТД-1250 (това е климовския ГТД) (1100 или 1250 к.с.), Т-80УД е вече с дизел 6ТД и 1000 к.с.
      От серийните Т-80 лично за мен най-добрата модификация е Т-80У, а от несерийните Т-80У-М1 "Барс", който очевидно няма да доживее развитие. "Барс"-а. беше събрал в себеси всички екстри на руското танкостроенето в едно: най-силния двигател, най-модифицираното оръдие и СУО, най-добрите активна и пасивна защита, комуникация и т.н.
      Пак лично мнение, е че Т-80 е по-добрата основа за бъдещо развитие, а не Т-72 и в последствие Т-90 както стана на практика.
      Между другото именно Т-80 става основата, на която хохлите развиват тяхно си танкостроене в лицето на Т-84 и Т-84У "Оплот".
      Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

      Коментар


      • #78
        От: Отиде и този красавец.

        Не си прав за климат и за запрашеността, щото Т-80 служи и до Санкт-Петербург, и на Сахалин. Проблем с прахта бил е решен по интересен начин. Иначе танк бил и е останал за мен един от най-добрите.

        Коментар


        • #79
          От: Отиде и този красавец.

          Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
          Не си прав за климат и за запрашеността, щото Т-80 служи и до Санкт-Петербург, и на Сахалин. Проблем с прахта бил е решен по интересен начин. Иначе танк бил и е останал за мен един от най-добрите.
          Това е ясно, след като има проблем му се търси решение и премахване. Въпроса е, че той се съществува и трябва да му се мисли колая и на него. Всъщност ето как е станало:


          Една доста обемиста филтровентилационна система, която си е един допълнителен агрегат към танка. Прочее този проблем (с прахта) го имат всички машини пратени в пустинята и английски, и американски и немски и т.н. И за всичките е намерено решение по един или друг начин.
          Така или иначе поне за сега виждам, че при руснаците за в бъдещия танк е заложен класически дизел, а не ГТД. Немците остават верни на дизела с Леопард-2А6/7, американците си тътрят Абрамса с ГТД и засега не показват следващо поколение. Ми то това са "танковите нации". Ще видим в бъдеще какво ще измъдрят.
          А, че Т-80 е най-добрия руски до сега и аз съм на това мнение, за това и остава за мен загадка защо заложиха на по-слабия Т-90 (нищо повече от тунингован Т-72), а не развиха Т-80. "Барса" беше едно чудесно начало. Дано със следващото поколение (Армат или др.) това недоразумение се оправи.
          Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

          Коментар


          • #80
            От: Отиде и този красавец.

            Първо, на снимка е Т-80УМ1, а не Т-80У. Второ - това на снимка не е ФВУ, гарантирам ти със 100%. Защо ли! Чети долу:



            Объект 219АС-М1 — основной танк Т-80УМ1 «Барс». Модификация 1997 года. Вариант Т-80УМ с комплексом активной защиты «Арена-Э», установлен двигатель ГТД-1250Г, пушка 2А46М-4, оснащен дополнительно следующими системами и комплексами: «Штора-1», «Велиж», ТВН-5, Р-163-50У, Р-163УП, системой кондиционирования воздуха.

            Коментар


            • #81
              От: Отиде и този красавец.

              И виж му характеристиките на страница на производителя - http://www.klimov.ru/production/landmarine/GTD-1250/, обърни внимание на строка: " Двигатели невосприимчивы к пыли – до 500 кг твердых частиц проходит через тракт двигателя за время его службы." Как става тази работа - аз знам, а и в интернета има информация как и защо.

              Коментар


              • #82
                От: Отиде и този красавец.

                Някой може ли да даде данни колко е работният ресурс на ГТД на Абрамса в пустинни условия?
                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                Коментар


                • #83
                  От: Отиде и този красавец.

                  Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                  Някой може ли да даде данни колко е работният ресурс на ГТД на Абрамса в пустинни условия?
                  Значи по принцип един чисто нов (което вече е невъзможно) AGT1500 има ресурс около 2000 часа. В Ирак бяха отчели реален ресурс от 700 -850 часа - това на двигатели след основен ремонт. В момента ги ремонтират с частичен ъпглед по програмата TIGER и достигат до 1300-1400 часа. Тука отново играе логистиката- двигателя на М1 се сменя доста бързо , а още от самото начало американците са планирали (и са имали) по минимум 2 двигателя на танк.
                  Този, който заменя свободата за сигурност, не заслужава нито едно от тях.
                  No man left's behind !!!!

                  Коментар


                  • #84
                    От: Отиде и този красавец.

                    Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
                    ...Как става тази работа - аз знам, а и в интернета има информация как и защо.
                    Дай поне едно линкче. Плииииз!
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Отиде и този красавец.

                      "... Для ГТД танка Т-80 допустимый коэффициент пропуска пыли почти в 10 раз выше, чем у дизельных двигателей. Основой борьбы с пылью явился комплекс взаимосвязанных и в то же время самостоятельных инженерных решений: применение ВЗУ — воздухозаборного устройства, пылегасящих щитков, специального веерного выхлопа, инерционного воздухоочистителя и виброочистки с пылесдувом. Все эти ноу-хау позволили танку в любых, самых тяжелых условиях пустынь и бездорожья не бояться пыли, а, главное, не обслуживать за всю эксплуатацию танка воздухоочиститель. Испытания в жесточайших условиях пустыни Кара-Кум подтвердили это.
                      Оперативная готовность танка Т-80 при температуре минус 40 градусов составляет не более 3 минут. Быстрота и надежность пуска двигателя в любых климатических условиях, определяющая техническую готовность, является одним из важнейших требований боевой готовности танка. Надо сказать, что пуск дизельного двигателя при низких температурах представляет собой сложную и достаточно продолжительную операцию. Для облегчения пуска поршневых двигателей вынуждены применить целый набор средств для облегчения этого процесса: подогрев воздуха на впуске, предпусковой подогрев и т. п. Несмотря на это, готовность танков с дизельными двигателями при низких температурах доходит до 30-40 минут и более.
                      Двигатель не заглохнет, если даже танк упрётся в каменную стену, так как силовая турбина ГТД, передающая крутящий момент на трансмиссию, не имеет механической связи с турбокомпрессорами, точнее, имеет только через газовый тракт. Эта особенность танка Т-80 придаёт ему несравненные, отличные от собратьев свойства по проходимости, плавности хода при стрельбе, преодоления препятствий и, наконец, по незаглохаемости.
                      — Чего не боятся танки? Следует признать преимущества газотурбинного двигателя. В. И. Козишкурт, генеральный директор ОАО «Спецмаш», А. С. Ефремов, председатель совета директоров ОАО «Спецмаш». «Независимое военное обозрение»" (С)

                      Коментар


                      • #86
                        От: Отиде и този красавец.

                        http://btvt.narod.ru/4/t-80.html и http://topwar.ru/25686-na-puti-k-t-8...dvigateli.html

                        "... Точно так же доработкам подвергся и двигатель ГТД-1000Т и сопряженные с ним системы. Пожалуй, самым главным вопросом в это время было повышение степени очистки воздуха. В результате массы исследований выбрали воздухоочиститель с 28 циклонами, оснащенными вентиляторами с особой формой лопасти. Для уменьшения износа некоторые детали циклонов покрыли полиуретаном. Изменение воздухоочистительной системы сократило поступление пыли в двигатель примерно на один процент.

                        Еще во время испытаний в Средней Азии проявилась другая проблема газотурбинного двигателя. В тамошних грунтах и песках было повышенное содержание кремнезема. Такая пыль, попав в двигатель, спекалась на его агрегатах в виде стекловидной корки. Она мешала нормальному течению газов в тракте двигателя, а также увеличивала его износ. Эту проблему пытались решить при помощи специальных химических покрытий, впрыска в двигатель особого раствора, создания вокруг деталей воздушной прослойки и даже применения неких материалов, постепенно разрушавшихся и уносивших с собой пригоревшую пыль. Однако ни один из предложенных методов не помог. В 1973 году эту проблему решили. Группа специалистов Завода им. Климова предложила установить на наиболее подверженную загрязнению часть двигателя – сопловой аппарат – специальный пневмовибратор. При необходимости или через определенный промежуток времени в этот агрегат подавался воздух от компрессора и сопловой аппарат начинал вибрировать с частотой в 400 Гц. Налипшие частички пыли буквально стряхивались и выдувались выхлопными газами. Чуть позже вибратор заменили восемью пневмоударниками более простой конструкции." (С)

                        Коментар


                        • #87
                          От: Отиде и този красавец.

                          Благодаря.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Отиде и този красавец.

                            Първоначално публикуван от Dagobar
                            Между другото именно Т-80 става основата, на която хохлите развиват тяхно си танкостроене в лицето на Т-84 и Т-84У "Оплот".
                            Това не е ли защото производствените мощности останаха при тях?
                            За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                            0878 79 20 61 Борис

                            Коментар


                            • #89
                              От: Отиде и този красавец.

                              Горките украинци нищо не са направил, нищичко. Кел файда че са им останали огромните заводи с пълен комплект оборудване.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Отиде и този красавец.

                                Човек пише за нещата, с които се занимавал цял живот - http://otvaga2004.ru/tanki/tanki-con...e-t64-t80-t72/. Доста интересно и познавателно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X