Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предателят летец!

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Предателят летец!

    Фолк, не разбирам терзанията ти. Пазил съм границата с Турция 27 месеца. 1976-78. Стреляше се на месо. За задържан нарушител даваха 3 дни отпуск. За гръмнат 10.

    Коментар


    • #92
      От: Предателят летец!

      Първоначално публикуван от Volk Преглед на мнение
      Така е... Наричаха ни "барутният погреб на Балканите", "чакалите на Хемус" и "зареденият шмайзер на югоизточна Европа"! Защо точно "шмайзер" не знам, но все пак термините са от политически западни статии по въпроса и все в сериозни техни издания..

      Сега какво сме вече незнам..
      В една друга тема обясних защо ;имали сме най високата раждаемост в Европа повече от албанците.

      Та имаме и критична маса млади мъже които вместо да се бунтуват като в Тунис ги пращаме да воюват за Родината а защо после политиците са “изпиздили всьо“ е друг въпрос.

      А сега с тази съвременна раждаемост ще си спомняме само с носталгия за хората с униформи.Ти как виждаш цигани като армия мене ми бега тойя детайл

      Та кой да управлява бойни самолети ай хавте това фърчи у въздуха да не стане мерав
      К мирной жизни не пригоден.
      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

      Коментар


      • #93
        От: Предателят летец!

        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        Фолк, не разбирам терзанията ти. Пазил съм границата с Турция 27 месеца. 1976-78. Стреляше се на месо. За задържан нарушител даваха 3 дни отпуск. За гръмнат 10.
        Ей бре Пенчо усещам нещо у тебе а то кой е бил на границата тя го променя завинагиДве години след тебе даваха 5 за уловен и пак 10 за ликвидиран нарушител.Поздрави
        К мирной жизни не пригоден.
        Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
        ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

        Коментар


        • #94
          От: Предателят летец!

          Първоначално публикуван от symphony Преглед на мнение
          Това налага и създаването на чрезвичайните команди. Ако имаш интерес ще ти пусна цялата заповед.
          След тази силна информация, която пусна, познай дали е интересно?

          Коментар


          • #95
            От: Предателят летец!

            Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
            В една друга тема обясних защо ;имали сме най високата раждаемост в Европа повече от албанците.

            Та имаме и критична маса млади мъже които вместо да се бунтуват като в Тунис ги пращаме да воюват за Родината а защо после политиците са “изпиздили всьо“ е друг въпрос.

            А сега с тази съвременна раждаемост ще си спомняме само с носталгия за хората с униформи.Ти как виждаш цигани като армия мене ми бега тойя детайл

            Та кой да управлява бойни самолети ай хавте това фърчи у въздуха да не стане мерав
            Бе не е само до раждаемост, ша знаеш. Явно си требе и нещо друго. Малък офтопик - Втората световна, малко подразделение гурки ще се обучават на парашутни скокове. Обясняват им "Абе ще скачате от самолети тука". Командира на подразделението след кратък размисъл "Ами щом трябва ще скачаме, ама може ли самолетите малко по ниско да летят, че ще се пребиеме всичките". Отговор "Не бе, ние ще ви даваме парашути". "Ааааа, така ли било, еми тогава може".

            В този ред на мисли някъде бях чел че българската Парашутна дружина е била една от първите части които са отработвали скокове от свръхмалка височина, даже германските им инструктори са ги смятали за шашави. Та ша знаеш - не е само до бройката. Требат и cojones.
            Синьо небе над златни жита. Ако някой се чуди - Добруджа е. Южна. Българска.

            Коментар


            • #96
              От: Предателят летец!

              Първоначално публикуван от windwarrior Преглед на мнение
              ...Сравненията с Георги Марков са неуместни, за разлика от него този човек е носил пагони.
              `Що си толкова сигурен, че Георги Марков е бил без пагони? Неговите май са били дори на два ката (ако не и на три) и съвсем определено са били със повече "болтове"

              Първоначално публикуван от Volk Преглед на мнение
              ...Не бях виждал паднал изстребител от такъв вид...
              Ти паднал изтребител от такъв вид, така и не си виждал! - Нашите бяха "РБТ"...
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • #97
                От: Предателят летец!

                Първоначално публикуван от windwarrior Преглед на мнение
                В този ред на мисли някъде бях чел че българската Парашутна дружина е била една от първите части които са отработвали скокове от свръхмалка височина, даже германските им инструктори са ги смятали за шашави. Та ша знаеш - не е само до бройката. Требат и cojones.
                УП 9 - десантен парашут с два купола, малкия беше между въжетата на големия..

                Неуправляем...

                Резервният парашут нямаше смисъл да го отваряме под 300 метра а за УП 9 се говореше за скокове от съвсем друга височина, за мен - невъзможна!
                Последно редактирано от Volk; 16-02-11, 22:20.

                Коментар


                • #98
                  От: Предателят летец!

                  Е стига де , УП-9 си е създаден доста по-късно от войната и си е управляем ,и не знам как го измисли този втори парашут между въжетата За изпитанията на парашута наистина е имало скокове от свръхмалка височина ,ако не се бъркам мисля ,че беше 60м ,обаче над водна повърхност и много други подготовки.
                  И все пак това мисля ,че няма връзка с темата.
                  За пилота аз си имам мнение и е като твоето.Така го възприемам аз - предател.
                  RAV 4
                  F650GS

                  Коментар


                  • #99
                    От: Предателят летец!

                    Вторият купол е едно парче между въжетата и точно то го превърна в парашут - убиец!

                    Моите спомени са от самолета и от скоковете, в уикипедия не съм търсил информация..

                    Коментар


                    • От: Предателят летец!

                      Първоначално публикуван от Volk Преглед на мнение
                      УП 9 - десантен парашут с два купола, малкия беше между въжетата на големия..

                      Неуправляем...

                      Резервният парашут нямаше смисъл да го отваряме под 300 метра а за УП 9 се говореше за скокове от съвсем друга височина, за мен - невъзможна!
                      Аз съм скачал с ПД-47, също ни бяха казали че под 300 метра няма смисъл да се напъваме, земното притегляне ще свърши каквото е необходимо. В статията която бях чел (за Парашутната дружина) се цитираха скокове от 120 метра. Не знам с какви парашути са скачали, но лично аз бих предпочел да ме гръмнат още в самолета, поне няма да се мъча.

                      То за това ние носим дънки, а нашите пра-дядовци са носели потури. Трябвало е място за горецитираните cojones, които явно при нашето поколение се вместват и в доста по лимитиран обем.

                      П.С. Сори за офтопика.
                      Синьо небе над златни жита. Ако някой се чуди - Добруджа е. Южна. Българска.

                      Коментар


                      • От: Предателят летец!

                        Второто парче е над главата - демфера , служи за стабилизиране на падането при отворен главен парашут.Не е виновен демфера за убитите парашутисти.По мое време си се скачаше на стабилизация и принидутелно отваряне .Бяха забранени скоковете със задръжка , само там бяха смъртните случаи.
                        Дай да не се изместваме от темата все пак.
                        Последно редактирано от FREEFLYER; 16-02-11, 22:36. Причина: допълнение
                        RAV 4
                        F650GS

                        Коментар


                        • От: Предателят летец!

                          Първоначално публикуван от windwarrior Преглед на мнение
                          Аз съм скачал с ПД-47, П.С. Сори за офтопика.
                          Това не е оффтопик!
                          Ти си скачал от Ан 2 , най вероятно на Божурище и с номер LZ 902..

                          Скок при 105 км/час, височина 800 метра, принудително отваряне на парашут - къса се въжето.. Знаеш за какво ти говоря...

                          При десанта скоростта е друга и при увеличаването й, купола се отваря по-интензивно.. Т.е. може да се отвори и на 50 метра, но динамичния удар ще те направи на кюфте..

                          П.С. Румен е прав, да спрем за да не изродим темата!

                          Коментар


                          • От: Предателят летец!

                            Темата беше, че при хората под пагон някои неща би трябвало да стоят над хляба с масълцето, стереуредбата и фригидната кучка в къщи. Поне аз така я разбирам. И факта (ако е факт) че българските парашутисти са правили неща, от които и в момента ми настръхват космите по едни места под пъпа, си е съвсем намясто макар и в друга плоскост.

                            П.С. Позна за Анушката и Божурище. Виж бордовия номер не го помня, макар че съм я лъскал до припадък.
                            Синьо небе над златни жита. Ако някой се чуди - Добруджа е. Южна. Българска.

                            Коментар


                            • От: Предателят летец!

                              Първоначално публикуван от Volk Преглед на мнение
                              Това не е оффтопик!
                              Ти си скачал от Ан 2 , най вероятно на Божурище и с номер LZ 902..

                              Скок при 105 км/час, височина 800 метра, принудително отваряне на парашут - къса се въжето.. Знаеш за какво ти говоря...

                              При десанта скоростта е друга и при увеличаването й, купола се отваря по-интензивно.. Т.е. може да се отвори и на 50 метра, но динамичния удар ще те направи на кюфте..

                              П.С. Румен е прав, да спрем за да не изродим темата!
                              Айде стига глупости.Бях на 16години и щях да правя четвъртият си скок(самолет Ан-2)когато едно момче преди мене получи частичен отказ с УП-9, умря две седмици и половина по-късно в болницата.Следващите години продължих да скачам.
                              Доколкото си спомням този парашут има голям процент откази.Не са му проблем самолетите.Пак по спомени приели са го на въоръжение заради възможността да се отваря на пределно малка височина.

                              Коментар


                              • От: Предателят летец!

                                Според мен не става въпрос дали си предал държавата ,Родината или дебелог.зите чиновници.Става въпрос за предателство спрямо твоите другари, защото сте едно цяло и те ти вярват , и ти нямаш право да постъпваш по този начин с тях , защото постъпката на този пилот си е чиста проба предателство спрямо неговите другари.Аз така ги разбирам нещата.
                                RAV 4
                                F650GS

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X