Виждал съм ги на живо как излитат и кацат . Невероятна гледка е ! Имахме три от общо четири в 26 РАБ Толбухин (Добрич). Зарядката му беше 18 000 литра специален височинен керосин .
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Виждал съм ги на живо как излитат и кацат . Невероятна гледка е ! Имахме три от общо четири в 26 РАБ Толбухин (Добрич). Зарядката му беше 18 000 литра специален височинен керосин .
Късметлия!
А са три от четири, защото единия е загубен при инцидент.Некъде деветдесетте години им ги връщаме.
Су-22.щурмовик-бомбардировач като Су-17, в по-късните модификации вече като Су-22 се води многоцелеви.Официално се води единствения самолет без авария в родните ВВС.Имало и някаква френско-руска версия.
Май твърде бърз самолет беше за малката България, все нещо успявал да влязе в чуждо въздушното пространство... безнаказано... и се връщал.
Ако да е твърде бърз, нека да си беше при нас, ей така - да си го имаме.А иначе у нас това му е била отредената роля - на разузнавач, а не на прехващач.Всъщност то тогава всичките от този тип са използвани точно за разузнаване, а не за прехват.
- МиГ-25РБ был пеpвым в сеpии pазведчиков, котоpые несли бомбовое вооpyжение, в том числе ядеpное. Максимальная масса бомб. нагpyзки составляла 4000 кг. Hа 4-х балках-деpжателях МБДЗ-У2 с замками ДЗУ-1 (2 под фюзеляжем и по 1 под консолями) самолет может нести бомбы в следyющих ваpиантах: 4-8 ФОТАБ-100-80, 8 ФАБ-500М-62 (или "Т" (теpмостойкая)) как ваpиант для полетов со свеpхзвyковой скоpостью или 1 ядеpная бомба под фюзеляжем. Далее, с pазвитием самолета, его максимальная бомбовая нагpyзка возpосла до 5000 кг. В 4-х точках можно было подвесить 10 бомб ФАБ-500М-62 (6 под фюзеляжем, 4 под кpыльями - одна за дpyгой). (С)
Коментар