Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси около поддръжката на триал мотоциклет

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпроси около поддръжката на триал мотоциклет

    според мен лично смятан, триал е най - добре да се купи нов.Трудно се поддържат и почти никои не го прави на тзи мотори на около 50 мото 4аса се сменя цялото окачване и струва на половината от целия мотор ако се купува на старо и в повечето случаи след закупуването втора ръка ще се наложи да се сменя

  • #2
    До: Триал байк

    Айдее развали съня на няколко мераклий.
    От къде е тази информация (вярно, че не съм поглеждал по-обстойно какво пише по менуалите)?Кое по точно е трудното в подръжката на един траял мотор?На окачването какъв му е проблема ... пружините ли или хидравликата?
    А при положение, че мотора струва около 1000 евро втора ръка ... поне според мен е по-добре първия мотор да е втора ръка докато се научи човека на него.После ако реши, че му харесва да му мисли.Пружините се сменят ... не мисля, че е проблем.
    Иван Маринов
    Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
    ЕНДУРО ВАРНА

    Коментар


    • #3
      До: Триал байк

      ..какъвто и мотор да е или каквото и да е ..ново си е най добре
      ..чак за 50 часа да се издуха окачването на триалка не ми се вярва освен ако не правите с нея.. ..и аз не знам какво..скоци фристайл..може би-наскоро гледах състезание по фреестайл ама нормално си с кросови мотори а един пич се пусна и участваше с триалка..и май стана от първите или първи..не помня точно..понеже направо страхотен трик -странично завъртане ..а и много други де
      иначе нова триалка..не само че е най здрава но и с всяка година новите модели са все по хубави и по добре вървят и окачване и геометрия са им по добре
      аз лично..по дърта от 3 годишна..не ми се взема
      но има хора на запад които с триалките въобще не карат никакъв спортен триал или кой знае какво а просто си се разхождат с тях насам на там из горите..понеже не ровят не оставят следи и не се и чуват а това на запад е много важно че..иначе те хващат и..става страшно ..та от е такъв пич едно триалче..предполагам ще е почти като ново..иначе..наистина никаква подръжка не им правят повечето пъти..виждал съм 96 та триалки..с не пипнати по тях и болтче..даже ме съмнява че и..с оригиналните гуми може да си беше ..едно такова нещо с малко труд и части..може да се възстанови ..но..части за триалки..нещо май ги няма по железариите у нас ..

      Коментар


      • #4
        До: Триал байк

        Това за 50 чса ми се струива поредната глупост ,пак от изказване без грам практика .Стига сте писали такива неща без да видите реалноста .Тук има даже модели от по 20 години и си ги карат без проблем,незнам това от къде излезе но е крайно не ориентирано.Въпроса ми е кажетеми тогава какво се чупи и какво се сменя може и аз да се науча на нещо.ТОВА СА МОТОРИТЕ С НАЙ МАЛКА ПОТДРЪЖКА КОИТО СЪЩЕСТВУВАТ В СВЕТА НА ОФФ РОУДА
        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

        Коментар


        • #5
          До: въпроси около поддръжката на триал мотоциклет

          Някой знае ли какво масло(като вискозитет) се налива в предните амортисьори?
          Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


          "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
          Джон Кенеди

          Коментар


          • #6
            До: Въпроси около поддръжката на триал мотоциклет

            SAE 5 но най добрия начин да разбереш количеството е като ,премериш това което има в самата предница.Направи го по отделно защото почти всички триалки са с различно количество масло в лявата и дясна бутилка на амортисиора
            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

            Коментар


            • #7
              До: Въпроси около поддръжката на триал мотоциклет

              Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
              SAE 5 но най добрия начин да разбереш количеството е като ,премериш това което има в самата предница.Направи го по отделно защото почти всички триалки са с различно количество масло в лявата и дясна бутилка на амортисиора
              Вискозитета съм го уцелил,но количеството......и двата амортисьора бяха почти празни-беше останало масло колкото да не ръждясат.
              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
              Джон Кенеди

              Коментар


              • #8
                До: Въпроси около поддръжката на триал мотоциклет

                Какъв мотор е ,кажими марката или само предницата каква марка е.
                Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                Коментар


                • #9
                  До: Въпроси около поддръжката на триал мотоциклет

                  Fantic FM250
                  Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                  "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                  Джон Кенеди

                  Коментар


                  • #10
                    От: До: Въпроси около поддръжката на триал мотоциклет

                    MOTUL Transoil 10W30 - търся този продукт за скоростната кутия на BETA REV3 2006.
                    Алтернатива би могъл да бъде и BARDHAL GEAR BOX 10W30.
                    Моля, ако някой знае доставчик, който има в наличност едно от тези масла да подаде ръка.
                    MOTUL Transoil Expert 10W40 е неподходящо, при студен двигател съединителят влачи и не отлепя, след като мотора загрее проблема изчезва - това е полезна информация за колеги, които имат подобни машинки

                    Коментар


                    • #11
                      От: До: Въпроси около поддръжката на триал мотоциклет

                      Първоначално публикуван от hadji13 Преглед на мнение
                      MOTUL Transoil 10W30 - търся този продукт за скоростната кутия на BETA REV3 2006.
                      Алтернатива би могъл да бъде и BARDHAL GEAR BOX 10W30.
                      Моля, ако някой знае доставчик, който има в наличност едно от тези масла да подаде ръка.
                      MOTUL Transoil Expert 10W40 е неподходящо, при студен двигател съединителят влачи и не отлепя, след като мотора загрее проблема изчезва - това е полезна информация за колеги, които имат подобни машинки
                      Колега този Мотул е пълен боклук извинявам се за израза .По добре пробвай с Elf HTX SAE 75 или GRO Extrim Gear.Аз ползвам тези масла и са номер едно малко са скъпи но си заслужава.


                      п,п Добър избор си направил с мотора.
                      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X