Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траял вести от Испания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Gas Gas Ec 250 Racing 2008

    Ихаааа, аз по тея скали пеша не мога да се кача тея с мотори ми тръгнали! Много ме кефят триал изпълненията , но при еди гледах триалката бета 3 часа и просто някакси самия мотор не ме грабва. Друго си е да видиш висок мотор с яко окачване и тн, отколкото това колело. Ако имах възможност да имам 2 мотора с удоволстви бих карал такова чудо.
    [img]http://images26.snimka.bg/005951842.jpg[/img]

    Коментар


    • #17
      До: Gas Gas Ec 250 Racing 2008

      Браво Пепи, разказвай още и още от меката на мото траяла.И аз се точа на такава машинария ама ще почна сметките на есен уж.Дано до тогава да има вече внесени поне няколко (в темата за траяла пише повече по пъпроса, а всъшност не е ли точно там мястото и на тези постове)
      Иван Маринов
      Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
      ЕНДУРО ВАРНА

      Коментар


      • #18
        До: Траял вести от Испания

        С трияла се научаваш на тънкото каране и на еквилибристиката в мотоциклетизма той е и в основата на всеки един мотоспорт.
        право в десятката пепи ...между другото..с триал мотоциклети тренират в свободното си време всички по добри състезатели от всякакви мотоспортове включително и тези с шосейните мотори ..да не говорим за мотокросаджии...за ендуристите от световното ..си е задължителна част а за хора като найт и други и еле пък дето ще ходят на ерзберг..абсолютно задължително и е което най ни куца за да завърши някой българин там,иначе..от как се помня ми е мерак триала много приятен и безопасен спорт както си казал и ти ..а и евтин..е го карат с по 1 задна гума 2 години ..да не говорим че с триал..каране като изгориш 3 л бензин и..си толкова уморен вече че... ..не знам и някой до сега да има по сериозно контузил се на триал състезание ..това е и много екологичен спорт..триалките са слаби като мощтност и с тия гуми..никакви ерозии не могат да причинят нито пък отделят шум или вредни газове ..мотоциклети подобни на сегашните триал или т райд примерно ще видите че всъщтност ще са по масовите офф роуд мотоциклети на бъдещето

        -що се отнася до гумите за триал..много се кара вече с тях
        отдавана има една статия в дирт байк специално за това МОЛЯ СПЕЦИАЛНО КОЛЕГАТА -"ГОСПОДИН НИКОЙ" Който превежда много добре такива статии да я преведе../а може и някой друг който има желание разбира се/ и да я постне
        лично аз което си направих извод отн нея е че трябва да си взема една триал гума пирели ..сега с Жоро Хаджиев ще взимаме по 1 и ще им правим тест ..може да са 2 пъти по скъпи но от тази сегашната с която карам хем е втора употреба..стигам до извода че..ще карат поне 5 пъти повече от коя да е кросова ..при това без да ровят осигуряват супер сцепление /което е важно за мен защото съм направил пътеки по повечето места дето карам и е станало от дъждовете супер грозно и ерозирало / при нас е сухо и каменисто..тъй че в кал и без това не карам
        айде гн никой го моля да преведе статията /или който друг е решил/ сл малко ще пусна линк
        Последно редактирано от mitkov; 19-06-08, 12:06.

        Коментар


        • #19
          До: Траял вести от Испания

          ..браво бе..на полусъединител си вече..ха така ..е сега я пускам одеве компа ми се замота нещо

          Коментар


          • #20
            До: Траял вести от Испания

            ето линка
            http://www.dirtrider.com/features/14...son/index.html

            Коментар


            • #21
              До: Траял вести от Испания



              реших да пусна да видите какво се продава тук и за какви пари тази е 1600 евро и цената не е последна
              Последно редактирано от Краси; 20-06-08, 17:12.
              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

              Коментар


              • #22
                До: Траял вести от Испания

                тази 1500 евро
                Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                Коментар


                • #23
                  До: Траял вести от Испания

                  тази е 1000 евро
                  Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                  0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Траял вести от Испания

                    тази е тук в Мадрид и е 1500 евро, но знайте че винаги се сваля от ценатаособенно сега през лятото когато несе кара а пък е и забранено
                    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Траял вести от Испания

                      така горе долу са моделите за тези пари по новите са малко по скъпи ,ночовек ако потърси особенно тук винаги намира интересни неща.Само дето от ден на ден се кара все потурдно и по трудно.
                      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Траял вести от Испания

                        Аз ще се пробвам да го преведа.

                        Първо едно предупреждение:
                        Тези гуми са наистина добри за траял, още повече за карачи, които не въртят и суркат задната си гума много. За състезания може би не са най-добия избор, овсен ако не се състезавате много стабилно(не се сещам как да го преведа, но нещо от тоя род)! Другото за което са добри за трайълс, е това че имат добро сцепление, не хвърлят много камъни, почва и тн., просто захапват. Когато пробвахме гумите, ги бяхме напомпили на 12psi (12psi = 0.82bar според google ), тогава те предоставят идеално усещане за тях самите и за окачването.
                        Ето как се представят по различните терени:

                        Глинеста почва:
                        Най-лошото място за траялските гуми е където сцеплението е най-добро, следователно глинестите терени са далеч от подходящите.
                        (после хич не мога да го разбера , ама има ли смисъл, то в България карате ли по глина?)

                        Равни терени:
                        Траял гумите тук се представят много добре, заради по-меките си стени и захапват значително по-лесно заради мекия материал на гумата, между грайферите. Ако газите агресивно скали или обекти с остри ръбове, ще се разминете само със смачкана гума (нещо от сорта: цък)и най-много да се удари джантата.

                        Кал:
                        Траялските гуми може да ви изглежат така, все едно няма да имат сцепление в калта, но разстоянието между грайферите е доста малко и .... that they do not let the mud (тука не мога да хвана смисъла, въобще) .... намалява сцеплението на гумата значително..... (Тука следват някви термини непосилни за мен...)

                        Въртене и суркане:
                        Ако сте карач, който си пада по тези изпълнения, то траял гумата ще ви разочарова. Не се представят добре когато буксуват или когато са напълно блокирани.

                        Идеални са за трейл:
                        Едно от нещата което видяхме и ни направи впечатление, е това, че гумите са чудесни за трейл(тва като разходка ли се превежда?) Не разместват и разрушават много пътя/маршрута и имат добро сцепление на техничните очастъци, помагат за опазването на почвите.
                        Далеч съм от мисълта, че това е същинския превод, опитал съм се да го пресъздам до колкото мога, дано съм помогнал. Сигурно на места не са искали да кажат точно това както съм го превел, но има доста странни изрази, които не мога да разбера

                        @pepimotos:
                        Аз съм готов да си купя траялка, от почти 2 години го обмислям вече и сега остана само да измисля как да си я докарам до България. Бях се спрял на траялките от Англия, но виждам, че и в Испания има доста добри оферти... Знаеш ли някой който може да внесе мотор от там?
                        Последно редактирано от Gh0s7; 19-06-08, 22:37.
                        [URL="http://sbcycles.net"][FONT=Comic Sans MS][COLOR=Black][B][U]Fly with trials inspiration![/U][/B][/COLOR][/FONT]
                        [/URL]

                        Коментар


                        • #27
                          До: Траял вести от Испания

                          Колегата по-горе го е превел, но нейсе...

                          Trials Tires – Comparison
                          Трайл Гуми – Сравнение

                          Myth, Fairy Tale, Legend Or Fact?
                          Мит, Вълшебна приказка, Легенда или Факт?

                          writer: Jimmy Lewis
                          автор: Джими Люис
                          photographer: Jimmy Lewis
                          фотограф: Джими Люис

                          (понеже статията е във “Features” раздела, дата на излизане няма)

                          Някога, преди време единствената гума, която можеше да се намери за вашия така наречен офроуд мотор, беше трайл гумата и се караше с предна капла с големина на задната. Но това, че са антична история не бива напълно да дискфалифицира изпитаните от времето трайл гуми от това да работят дори и в наши дни, нали?

                          “Dirt Rider” тръгна да изпитва четири марки от трайл гуми и да види, кои ни грабват.

                          Първо предупреждението – тези гуми не са за околосветско пътешествие. Те са добри само за каране по пътеки, предимно за ездачи, които не превъртат или занасят много. За използване в състезания, те най-вероятно не са най-добрия избор, освен ако не се състезавате много меко (в смисъл без агресия)! Друг плюс е че не хвърлят твърде много почва, те просто се заклинват. Дори, когато ги карахме с по 12 psi (Наскоро открих, че IE 7 има някакъв проблем с сайта на DR и понякога не показва препинателните знаци – не мога да повярвам, че подобна гума би издържала 12 атмосфери, въпреки всичко мисля да оставя абзаца както е. Ако прецените коригирайте!), тези гуми имаха чудесна съвместимост с неравностите и всички те допълваха работата на окачването. Ето как те работиха:

                          Глина
                          Може би най-лошото място за трайлски гуми е там където сцеплението обикновенно е най-добро, така че глината е много далече от подходящото за тези гуми. Тук ще свикнете да получавате с пълна сила сцепление и да копаете, докато гумата задира и е доста по-лесно да превърти с повече мощност.

                          Спукванията
                          На пътеките лесно ще пукате гумите, заради по-меките бордове на гумите и понеже е по-лесно за клечките да се промушат между грайфера. Ако се халосате с по-висока скорост в остри камъни и ръбати издатини (дал господ в Кърджали по варовиковите възвишения), ще си платите със спукана гума и изкривени капли.

                          Кал
                          Може и да изгледат, сякаш ще се пълнят с кал и че няма да запазват сцепление, но мястото между грайфера е толкова тясно, че гумите не оставят калтата да намали сцеплението твърде много. И както изглежда те се вкопават по-дълбоко в мек терен и се носят по-гладко на малко по-рохка кал от нормалните грайфери.

                          Превъртане / Плъзгане
                          Ако сте карач, който си пада по тези изпълнения, то траял гумата ще ви разочарова. Не се представят добре когато буксуват или когато са напълно блокирани.(full-lock skid). (Благодаря на колегата по-горе и татко барба!)


                          Чудесни за пътеките (в смисъл, че не разрушават самите пътеки)
                          Едно от нещата, които видяхме бе, че трайл гумите са добри и за пътеките. Те не изместват много пръст и понеже се закрепват добре в техничните места (местата, които го отнасят най-много), те спомагат да се запазят свойствата на почвата. И ако се чудите, как противниците на трайла ще минат след нас, след като и ние покорим звука, имам само едно нещо да кажа: ерозия. Нещо, което се ще опази и за бъдните поколения. (Съжелявам за това, че превода е по-свободен, но е много трудно да се превеждат обратите в мисълта на г-н Люис)

                          -- бележка под линия --
                          Ако желаете махнете този коментар...
                          Та защо това, което г-н Люис казва е важно? В „Разходки”-те имам описана една пътека, която много обичам – това ми е любимото място да подгрявам с мотора. По голямата част е кал/асвалт, но точно частта, която харесвам е главно варовик. Материала, както и друг път съм казвал е много коварен – ако е сух е твърд и ронлив, ако е мокър е пластичен и мазен. Понякога формира такива странни коловози и ръбове, че направо приличат на създадени от хората... Защо не карам кросово на тази пътека... защото има дни в които я минавам по десетина пъти а това би я съсипало само за ден-два. Един познат ме заведе при един пич, който разбира от мотори и той ме посъветва да карам с твърди гуми (ендуро). Предполагам просто не е мислил, че ще стигна до там, че да си потърся трейл.
                          -- бележка под линия --



                          Какво „да и не” правим с трайл гумите – твърдите части (от повърхностите)

                          На скали, тези гуми се сплескват и лепнат, там където другите се плъгат. Това е мястото, на което те получават много сцепление, но и се усеща как се огъват и търкалят.

                          Какво „да и не” правим с трайл гумите или как се държат на пясък

                          Бихте си помислили, че (извинявам се, но това е превода) трайл гумите направо ще го духат в пясъка, но не. Всъщност те може би са дори по-добри от гума за пясък в меките места. Старират с превъртане и продължават с много равномерен захват, но не и с грубо заравяне при сцеплението (т.е. явно са златната среда – сцепление без много заравяне в пясъка). Пясъка със сигурност бе най-неочакваната „не може да бъде” изненада при тези гуми.

                          Какво „да и не” правим с трайл гумите – скали

                          Чисто и просто, те се гънат, опират повече гума и оставят гумата да заеме формата, която е необходима за да се захване. Направо къртят (мивки и лепят теракот ) на скалите!

                          Извинявам се, но ще ми се наложи да я преведа на два пъти – втората част е точно сравнението между марките.
                          Последно редактирано от господин никой; 20-06-08, 14:06. Причина: typo...

                          Коментар


                          • #28
                            До: Траял вести от Испания

                            ето и изводите от моите тестове до сега :
                            /комбинирайте ги и допълнете мнението си след прочетеното до тук/:

                            ТА- триал гумата си е супер пичове
                            това е просто гума която на всякъде държи..на места много на места по малко..но навсякъде ИМА сцепление
                            освен това мотора вози по меко
                            и освен това като минавате по пътечки които сте си харесали по често не ги изравяте..аз където карам редовно -за повече от 2 години..след това вече така почва да ерозира че тр да сменям местата..а хем не ровя и не спирам а минавам технично..иначе съм водил по неопитни хора по тези пътечки..като спрат един два пъти и мъчат да тръгнат и правят огромни дупки и после ходя да ги запълвам..не ги ли запълня след два дъжда разстояние ще стане изровено от водата защото са по наклони

                            за държането на напълно блокирани спирачки..там наистина има лека разлика
                            значи ако се пускате по много стръмно ама много/почти вертикално/ то тази гума и да я блокирате се държи все едно не ви държи задната спирачка..и не намаля скороста както кросова например НО има и предимство-не се криви на никъде мотора с блокирана спирачка и държи много точно зададената траектория
                            оня ден я пробвах на скоростно каране-90 и нагоре км в час по черен път както и по асвалт с подобни скорости-държи си в завои по асвалт..имате едни леки клатушкания особенно при по рязка смяна на посоката..но не и загуба на сцепление
                            ..за буксуване и тн.. поднасяне..трудно се поднася наистина НО като я поднесеш нещата стават с много добър контрол
                            за взимане на завои със занасяне..дъртрак стил...по не става наистина от крос гума но по принцип тази гума както са казали не е да ходите на мотокрос и да карате агресивно
                            -по скоро е подходяща за всекидневно каране и ендуро разходки като не триете скъпи гуми а си каркате и си свиркате и накрая гумата въобще не е мръднала та ако ще и да хванете асвалта на смрачаване за да се приберете..като ще ходите на крос или /ендуро крос-елин пелин / слагате си кросова гума
                            макар че по нашето мотокрос трасе в харманли си карам и с триал гумата
                            -друго за което е подходяща са каменисти и скалисти и много технични места където наклоните са големи а нямате място за засилки
                            но най големия и плюс е че държи прилично по всякакъв терен и в същото време не се износва много много дълго време

                            ПП.само забравих..за много мощтни мотори според мен няма да е много добре..но то на тях и няма и как да им сложите 4.00х18 гума
                            __________________
                            Последно редактирано от mitkov; 20-06-08, 14:19.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Траял вести от Испания

                              Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
                              ...
                              Идеален превод! Имаш мойте адмирации! Аз ги бях разбрал малко по по-друг начин нещата, особено с "Flats", което през ум не ми мина, че може да е "спуквания" и доста се чудих.. Та, твоя превод ми помогна да разбера всичко, което предполагам след време ще ми е доста полезно Наистина много интересна тема, идея си нямах, че тея гуми вървят на пясък...
                              А между другото 12psi не е ли малко под атмосфера, около 0.8?
                              [URL="http://sbcycles.net"][FONT=Comic Sans MS][COLOR=Black][B][U]Fly with trials inspiration![/U][/B][/COLOR][/FONT]
                              [/URL]

                              Коментар


                              • #30
                                До: Траял вести от Испания

                                Първоначално публикуван от Gh0s7 Преглед на мнение
                                @pepimotos:
                                Аз съм готов да си купя траялка, от почти 2 години го обмислям вече и сега остана само да измисля как да си я докарам до България. Бях се спрял на траялките от Англия, но виждам, че и в Испания има доста добри оферти... Знаеш ли някой който може да внесе мотор от там?
                                Ами как, отиваш в някоя спедиторска фирма (тия дето намират работа на тировете) и им казваш че едикъде си има един мотор които трябва да се натовари за БГ. Все накой ще ти го докара.
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X