Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спирачна помпа?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Спирачна помпа?

    Интересува ме какво означават означенията върху спирачните помпи като например 1/2 или 5/8,и как и по какво да разбера коя помпа прави по голямо налягане и съответно и апаратът да стиска по силно.Кое обозначение от тези номераций които ги има на всяка помпа щамповани какво означава.Благодаря предварително.

  • #2
    До: Спирачна помпа?

    Първоначално публикуван от ceco.g Преглед на мнение
    Интересува ме какво означават означенията върху спирачните помпи като например 1/2 или 5/8,и как и по какво да разбера коя помпа прави по голямо налягане и съответно и апаратът да стиска по силно.Кое обозначение от тези номераций които ги има на всяка помпа щамповани какво означава.Благодаря предварително.
    1/2 от 25.4 мм(1инч)= 12.7 мм.
    5/8 от 25.4 =15.875мм.
    Ако това е диаметъра на буталото, би трябвало първата да е с по-голямо налягане, но това зависи и от цилиндъра на спирачния апарат.
    Да не би това да са резбите на тръбите?

    Коментар


    • #3
      До: Спирачна помпа?

      Някой да даде точно и сигурно обяснение,моля без врачуване.

      Коментар


      • #4
        До: Спирачна помпа?

        Първоначално публикуван от ceco.g Преглед на мнение
        Някой да даде точно и сигурно обяснение,моля без врачуване.
        Най - лесно е чрез шублер, или микрометър. Мериш и готово.

        Коментар


        • #5
          До: Спирачна помпа?

          Първоначално публикуван от ceco.g Преглед на мнение
          Интересува ме какво означават означенията върху спирачните помпи като например 1/2 или 5/8,и как.
          Сигурен ли си че е точно 1/2 и 5/8, няма ли други цифри преди тези дроби?. Не е ли нещо като например *1/2 X*5/8 (това е пример, защото този размер е невъзможен). По принцип първият размер е на диаметара, а вторият на хода на буталото.

          Коментар


          • #6
            До: Спирачна помпа?

            Значи 1/2 пише на моята помпа,5/8 пише на един приятел на пистовият мотор,въпросът ми все още е-кое от обозначенията какво означава?А на моята помпа също имаи още едно обозначение 2Т-което установих че означава че работи с двубутален апарат.

            Коментар


            • #7
              До: Спирачна помпа?

              1/2 и 5/8 са диаметрите на буталата на спирачните помпи измерени в инчове.

              Коментар


              • #8
                До: Спирачна помпа?

                Първоначално публикуван от ceco.g Преглед на мнение
                Някой да даде точно и сигурно обяснение,моля без врачуване.
                Абе, Цецо, ти ни караш да врачуваме при това оскъдно обяснение. 1/2 си е 1/2 инч. Трябва да има още нещо. Направи снимка ако не можеш да дадеш по-точна информация. 1/2 може да значи много. Къде точно е това 1/2? По средата, на изхода, на входа, предна или задна спирачка. Казваш спирачните помпи, добре, но така наречени могат да се наречат главният спирачен цилиндър преден/заден и преден спирачен цилиндър, както и заден спирачен цилиндър (по принцип последните две са вторични). Препиши всички букви и означения или направи снимка. Най вероятно да е размера на буталото. Дали е по "яко" 1/2 или 5/8 не знам какво толкова те притеснява. Всеки мотор си има изчислена за него помпа. По принцип налягането е едно и също, само площа бърху която се прилага налягането е различна, освен ако не си сложиш серво
                Последно редактирано от spotbeam; 25-12-08, 00:51.

                Коментар


                • #9
                  До: Спирачна помпа?

                  Честита коледа на всички.Тези ми въпроси по-горе произлизат от това че,на моят клх ще му слагам 320мм.диск-ОТПРЕД с трибутален спирачен апарат,спортни маркучи и искам да знам дали и предната ми оригинална помпа ще трябва да сменя или си е подходяща за новата конфигурация.на нея има две щампи отпред под казанчето,едната е 1/2 а другата 2Т-същото 2Т го открих и на оригиналният преден спирачен двубутален апарат,искам да знам това 1/2 какво означава защото гледах една цбр 1000 и на нейната помпа пишеше 1/2 но на един друг пистов пък на помпата пишеше 5/8-дефакто на моят диск и апарат мойта помпа подходяща ли е или трябва да търся друга и ако трябва то каква да е тя и ЗАЩО най вече.Мисля че бях обстоен и изчерпателен,благодаря предварително.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Спирачна помпа?

                    Едно сигурно мога да кажа по темата - по-големият диаметър на буталото допринася за -
                    1. по-голям дебит на помпата и
                    2. с по-малко усилие по-голямо налягане...

                    Според мен цитираните размери са именно диаметър на буталото в инчове.
                    Двубуталните помпи обикновенно се правят за двукръгови системи.
                    Но може и при моторите да има някакъв ефект - незнам!

                    Ако това е мой казус - определено бих опитал и с друга помпа освен с оригиналната, без значение кой какво ще ми каже.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Спирачна помпа?

                      Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                      Едно сигурно мога да кажа по темата - по-големият диаметър на буталото допринася за -
                      1. по-голям дебит на помпата и
                      2. с по-малко усилие по-голямо налягане...
                      За по-малкото усилие не съм съгласен,Бай Паскал също- http://www.zlatnopravilo.hit.bg/hidravlik.html
                      С други думи,по-малкото бутало на помпата ще има по-дълъг и лек ход за постигане на
                      определено налягане.Но дължината на хода на буталото ни е фиксирана величина,следователно има опасност от недостатъчно налягане в спирачната система.
                      Пробите ще покажат коя е най подходящата помпа.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Спирачна помпа?

                        Първоначално публикуван от ceco.g Преглед на мнение
                        Честита коледа на всички.Тези ми въпроси по-горе произлизат от това че,на моят клх ще му слагам 320мм.диск-ОТПРЕД с трибутален спирачен апарат,спортни маркучи и искам да знам дали и предната ми оригинална помпа ще трябва да сменя или си е подходяща за новата конфигурация.на моят диск и апарат мойта помпа подходяща ли е или трябва да търся друга и ако трябва то каква да е тя и ЗАЩО най вече.Мисля че бях обстоен и изчерпателен,благодаря предварително.
                        Най смислено е да сложиш помпата от мотора от който ще слагаш и апарата /трибуталния?/. Така ще избегнеш поне част от гадаенето.

                        Ще трябва да променяш и стойката на апарата обаче ......

                        Целия спирачен механизъм на мотора ти е съобразен с теглото и динамиката на мотора. Като сложиш нещо друго рискуваш да си натресеш ядове. Имам впредвид , че трябват по-сериозни причини за подмяната освен външния вид. Трябва си и много сериозен специалист. А в българия не се сещам за такъв /дано да греша/.

                        Ако все пак го направиш , преди да излезеш на пътя , прави яки тестове в безопасна среда! Късмет.
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #13
                          До: Спирачна помпа?

                          и стандартния му апарат да е като сложи една хубава силна помпа и се решава проблема! мога дори да ти предложа радиална помпа с дибит 16Х18 гаранция че ще останеш много доволен на моя пистовия мотор който съм го направил за "stuntride" или атрактовно каране да го нарека си слагаме към задната спирачка още една помпа горе на кормило значи бях с обикновенна предна от сузуки предна но..... трябваше да натискам с 4 праста зада спре добре и в случая неми варшеше работа като сложих радиалната 16х18 и работата стана с едно пръсче!
                          [FONT=Arial Black][I]Zara Motors Team[/I][/FONT]

                          Коментар


                          • #14
                            До: Спирачна помпа?

                            Те мата е от преди една година(гледайте) а ако ви е интересно ето тук са резултатите -
                            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=36468&page=7
                            Става въпрос за спирачката на зеленото кавазаки.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Спирачна помпа?

                              Първоначално публикуван от S.Petrov Преглед на мнение
                              и стандартния му апарат да е като сложи една хубава силна помпа и се решава проблема! мога дори да ти предложа радиална помпа с дибит 16Х18 гаранция че ще останеш много доволен на моя пистовия мотор който съм го направил за "stuntride" или атрактовно каране да го нарека си слагаме към задната спирачка още една помпа горе на кормило значи бях с обикновенна предна от сузуки предна но..... трябваше да натискам с 4 праста зада спре добре и в случая неми варшеше работа като сложих радиалната 16х18 и работата стана с едно пръсче!
                              Аз като почнах да си правя SUPERMOTO мотора преди около 3-4 години си задавах същия въпрос за спирачките.Монтирах диск от zx9 320мм а апарата от R1 2003 и това нещо започна да спира много яко. Дори и с малко усилие.Спираше повече от някой пистови но се усукваха коловете.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X