Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ендуро-асвалтка :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ендуро-асвалтка :)

    здравеите лятото смятам да осъществя един мои проект(ако може така да се каже),
    имам голямото желание да си направя еднуро и да го префасонирам в нещо като асвалтово-ендуро имам предвид да му снижа окачването с цел по нисък център на тежестта(незнам дали няма да се наложи смяна на амортисйора с някакъв по твърт асвалтов или нещо от вида),смяна на гумите с асвалтови, и тук искам да ви питам има ли някакви по-гладки гуми за ендуро като пистовите или нещо подобно и възможна ли е смяната на гумите с някакви по широки като на пистовите гуми ?
    значи имам известен опит с ендуро и по принцип с мотори и коли,но надявам се с ваша помощ да се получи поне половината от това което ми е в главата...Незнам дали сичко това което написах е практически изпълнимо ,но разбетере сами аз не съм мото маистор,и това са порсто нахвърлени идеи ,дали за изпълними вие ще кажете...?
    като начало бихте ли били така добри да ми обясните как се снижава окачване на едуро така че да е с еднаква височина отпред и отзад,за да се постигне баланс межу двете оси?
    и само не ми казваите да си зема пистак...моля ви!!!
    Благодаря ви за помоща
    Последно редактирано от Макса; 26-05-07, 22:30.

  • #2
    Re: ендуро-асвалтка

    Ти току що описа едно супер-мото. Само дето кат си го напраиш сам ще съане по грозно и няма да има същия ефектн. Направо си взимай едно супер-мото, супер са. И аз съм решил ктато мина в по-висок клас да си купя супер мото, но ще видим. Май са доста скъпи.
    [img]http://images26.snimka.bg/005951842.jpg[/img]

    Коментар


    • #3
      Re: ендуро-асвалтка

      Не разбрах точно какво искаш да си направиш ''еднуро'' ''едуро'' или просто искаш да вземеш едно ЕНДУРО и да го пригодиш за ''супермото'' както и би трябвало да бъде?

      Коментар


      • #4
        Re: ендуро-асвалтка

        Ейй пак ме изпревариха тъкмо се канех да дам компЕтентно мнение

        Коментар


        • #5
          Re: ендуро-асвалтка

          Окачването се снижава:
          Отпред. Като се отпусне от тройниците и телескопите се качат посока кормилото,пускаш до постигане на желаният ефект.
          Отзад.На моторите с центр. амортисьор се поръчват специялни линкове,или кокали както им викат,продават се такива с поръчки,за по-старите мотори с 2 амортисьора отзад е по-лесно,прости ги удължаваш.
          Гуми всякакви разтърси се има,ендуро,пистови,крос и каквита се сетиш още.
          Това е от мен успех.
          Ако не ти се занимава вземи си супермото.
          MG RACING

          Коментар


          • #6
            Re: ендуро-асвалтка

            прятел повярваи ми за тез пари дето ще си зема супер-мотото което желая,ще си направя всичките пушки МЕДЕНКИ (позлатени) демеки ще се обурудвам със снажадение да гармя 3 седмици без да спра ,аз искам нещо по-обикновено с което да мога да фръцкам моите любими пергели(много съм добър в тях),а пък и звука от едурото ми гали душицата (металическото чукане на клапание)
            а за супер мотото пожелавам ти да си го земеш и да си го караш със здраве
            Поздрави

            Коментар


            • #7
              Re: ендуро-асвалтка

              stanislav_7140 искам да те питам колко пари ще ми струват тези "линкове,или кокали "?

              както и тези пистови гуми според вас оритентировъчно само?

              и нещо важно според вас кои мотор ще е наи-удачен избор за такъв тюнинг? и с кои ще е наи-лесно и удачно?краиният резултат ми се иска да бъде нисък мотор с широки и сравнително гладки гуми (ако може и гладки даже) които да има сравнително добро поведение на пътя ?
              какво мислите ??

              Коментар


              • #8
                Re: ендуро-асвалтка

                Линковете имаше тема някъде потърси,иначе питай goblin от форума той поръчва такива неща.
                Гума задна пистова ще ти намерим,но предна 21" пистова незнам.
                Ако си от София ще те упътя от къде да си вземеш гуми втора употреба в много добро състояние на приемливи цени.
                MG RACING

                Коментар


                • #9
                  Re: ендуро-асвалтка

                  Аз също мислех да преправям своя мотор на супер мото и то по-един много лесен и евтин начин , просто щях да купя капли от пистов мотор и да ги сложа . Сега с един приятел ще го пробване този номер . Спирачните дискове са малко по-голями от моите , но пък и каплите са по-малки и дисковете стават перфектно на спирачния апарат , след като пробвам ще ви се похваля дали е станало нещо или е било само загуба на време
                  http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

                  Коментар


                  • #10
                    Re: ендуро-асвалтка

                    Ми според мен Yamaha TDR ще е перфектен за целта ти ... силно двигателче и е с задна 17 и предна 18 за които съм сигорен че има пистови гуми

                    Коментар


                    • #11
                      Re: ендуро-асвалтка

                      TDR-a е двутактов ,на мен ми трябва нещо до 400 кубика и 4 такта предложения за този диапазон от кубици и тактове

                      Коментар


                      • #12
                        Re: ендуро-асвалтка

                        Първоначално публикуван от Макса Преглед на мнение
                        TDR-a е двутактов ,на мен ми трябва нещо до 400 кубика и 4 такта предложения за този диапазон от кубици и тактове
                        Ееее ти пък ем булка ем пък честна,хахах шегата на страна,погледни Хонда НХ Доминатор 250 или Кавазаки КЛХ те мисля,че имаха 4 такта до 400 кубика и са си асвалтки по принцип,ако не пък само ще си смениш гумите хаха :Пп
                        [B][URL="http://metric.rodim.ru"][IMG]http://metric.rodim.ru/a1_a1_11_12_2008_2_1a.gif[/IMG][/URL][/B]
                        [B][COLOR=Red][SIZE=4]ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА![/SIZE][/COLOR][/B]
                        [IMG]http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO/Icon%202.jpg[/IMG]

                        Коментар


                        • #13
                          Re: ендуро-асвалтка

                          а межу Honda Xl и Suzuki Dr кое мислите че ще ми свърши по добра работа за моета цел?

                          колебая се межу тези два модела !!!

                          Коментар


                          • #14
                            Re: ендуро-асвалтка

                            Първоначално публикуван от Макса Преглед на мнение
                            а межу Honda Xl и Suzuki Dr кое мислите че ще ми свърши по добра работа за моета цел?

                            колебая се межу тези два модела !!!
                            Честно да ти кажа,Хондата си е Хонда,но и Сузуките не е лошо
                            [B][URL="http://metric.rodim.ru"][IMG]http://metric.rodim.ru/a1_a1_11_12_2008_2_1a.gif[/IMG][/URL][/B]
                            [B][COLOR=Red][SIZE=4]ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА![/SIZE][/COLOR][/B]
                            [IMG]http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO/Icon%202.jpg[/IMG]

                            Коментар


                            • #15
                              Re: ендуро-асвалтка

                              Първоначално публикуван от CECO_KANGOTO Преглед на мнение
                              Аз също мислех да преправям своя мотор на супер мото и то по-един много лесен и евтин начин , просто щях да купя капли от пистов мотор и да ги сложа . Сега с един приятел ще го пробване този номер . Спирачните дискове са малко по-голями от моите , но пък и каплите са по-малки и дисковете стават перфектно на спирачния апарат , след като пробвам ще ви се похваля дали е станало нещо или е било само загуба на време
                              Помисли малко, какво общо имат каплите със спирачният диск, като са по големи дисковете забрави да ги сложеш на твоите апарати. Освен ако не се направят държачи, които да изнесат апарата напред. Да не говорим, че пистарките повечето са с два диска отпред. Най-добрият вариант е да се намерят супер-мото джанти и да се купят утължители за спираният апарат, защото на повечето ендура предният диск е 260мм а на супер мото 320мм.
                              Иво Георгиев
                              Gworkshop

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X