Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ 613 СМ 2007 - плюсове и минуси???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КТМ 613 СМ 2007 - плюсове и минуси???

    Здрасти

    Интересуват ме плюсове и минуси на КТМ 613 от 2007ма.

    Идеята е да го ползвам по черни пътища и лека пустиня,идва си с крос кит - вече колко са му добре гумите за крос,трябва ли да сменям зьбчатки / ще ми се наложи / и предна спирачка..........ще го мисля,за сега просто ме и тересува дали има някакви кекави страни тая машина,какво да и гледам и дали въобще да я гледам.

    и едно леко допълнение което ше убие темата - мотора има проблем със Реклус съединителя и малко с токовете - и двете се правят,но има ли смисъл при тая машина?
    Не ми е спешно да го подкарам,има къде да го правя и почти съм сигурен,че имам и инструментите за това.

    Мерси
    Последно редактирано от BENZBOSS; 28-06-20, 17:59.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

  • #2
    Това е състезателен мотоциклет , 72к.с Ако носиш на падане и имаш излишни пари , да продължаваме да го обсъждаме.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      За сега леко карам та паданията не са ми особен проблем.

      Парите са си пари,намират се.

      Проблема ми е като чета тоя скапан съединител и намирането на частите за тоя мотор,че не бил много разпространен.Не ми е проблем дали съединител му е 50% по-скъп от нормалния,аз на нормалния цената не му я знам та няма как да се стресна,проблем ще ми е ако има 2 в Щатите и единия е в Алабама под тезгяха на Куция Джо.

      Е по тая причина прескочих 2 оферти за Хускварна преди 2009та,няма части за тях.


      Кажи сега от какво да се стряскам и да видя дали ше ми го понесе душата.

  • #3
    Не се сещам какво е това нещо. Но съм чувал, че по-старите модели преди 690 са проблемни и няма части за тях. На мой приятел 640 имашепроблеми с клапаните и не палеше, продаде я за без пари.
    И това нещо ми изглежда тежко за ендуро.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      5 кила е по-лек от на брата 450то и 2-3 см по-ниска седалка ако правилно помня та тук съм ОК

      Мотора е RFS ако и това помня,съединителя ще е проблем или поне това чета

  • #4
    https://www.ktmforum.co.uk/threads/g...613-smr.13769/

    Това е мотора. Шарнир ,съединител , спирачки , окачване , цилиндър , бутало ,вал , глава ,.... , всичко е различно от стандартното на КТМ. И съответно много скъпо за ремонт и поддръжка. Някакви снимки имаш ли на тоя който искаш да купиш.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #5
      Е това ако е снимка........дава го хилядарка под кросовата версия на 450 или 525, като мотор ставал много ма за състезания,попрочетох това онова,в Белгия им понаточват моторите,но до Белгия мотор аз не пращам,не съм състезател.

      Щом е чак толкова различен го пропускам,поне нещо общо с тоя на брата / 450 EXC / да имаше,а то нищо


      Мерси,търсенето продължава

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:8C86052B-1FA0-49F9-BF29-D590493B13B5.png Прегледи:0 Размер:455.9 КБ ID:6618448
      Последно редактирано от BENZBOSS; 29-06-20, 01:26.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #6
        На тоя само кубатурата е увеличена , всичко останало е куча марка. Тая хилядарка ще се стопи докато го оправиш.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Не е за хилядарката проблем,аз не ги подхождам нещата така- трябва ми да е здраво и да има части,да е измислено и да държи,а дали ремонта му е 1000 или 2 все тая,пари се намират,нерви НЕ,а аз нерви нямам да се занимавам с боклуци или да му търся буталце за 850 кинта из Белгия примерно.

          Забравям го това,ако съм някой луд да го направя като 92ра мммммм да ама аз го взимам да си возя задника,трябв ми като се бухна в пясъка да се отръскам и да тръгне,а това е мис каприз преди да съм го платил още.

          Мерси отново за инфото,няма да е 613,търси се 450 или 525,зор няма,’е изникне нещо,аз и за цената не споря,че не знам кое е нормална цена пък така най-лесно.

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X