Re: От пистарка на Супермото? Въпрос за 1-ви мотор.?
Дали са "трошливи" ктм-мите си има тема, но трябва да правиш ралика между Lc4 и RFS двигтелите. Lc4-ките нямат нищо общо с поддръжката на крос и ендуро вариантите. Като например смяната на масло на лц4 си е като на бившияти мотор - веднъж в годината, а на един rfs го сменяш на моточасове. така че не мисля че един Дюк ще иска повече грижи от ДРЗ.
А за ктм-ите казват че се чупят(аз не мисля че е така), но забравят да вметнат един голям плюс - частите. Колкото и да звучи неправдоподобно, частите за ктм се намират по-лено, или по-точно идват мнго по-бързо от тези за японците. И Еди и представителството в Пазарджик имат доста неща в наличност, а ако нямат нещо пристига за по-малко от седмица. Докато опита ми до сега с части за японци е със Миркат и Бултрако и там минимума е 2 седмици, като Миркат искат и да оставиш капаро, което ако не си от София не е много удобно.
Дали са "трошливи" ктм-мите си има тема, но трябва да правиш ралика между Lc4 и RFS двигтелите. Lc4-ките нямат нищо общо с поддръжката на крос и ендуро вариантите. Като например смяната на масло на лц4 си е като на бившияти мотор - веднъж в годината, а на един rfs го сменяш на моточасове. така че не мисля че един Дюк ще иска повече грижи от ДРЗ.
А за ктм-ите казват че се чупят(аз не мисля че е така), но забравят да вметнат един голям плюс - частите. Колкото и да звучи неправдоподобно, частите за ктм се намират по-лено, или по-точно идват мнго по-бързо от тези за японците. И Еди и представителството в Пазарджик имат доста неща в наличност, а ако нямат нещо пристига за по-малко от седмица. Докато опита ми до сега с части за японци е със Миркат и Бултрако и там минимума е 2 седмици, като Миркат искат и да оставиш капаро, което ако не си от София не е много удобно.
Коментар