Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какви са настройките в стил супермото на предния и задния амортисьор на КТМ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какви са настройките в стил супермото на предния и задния амортисьор на КТМ?

    Колеги интересувам се на моя КТМ, на какво положение да поставя окачването, така че да бъде най-близко до супермотото?Зная, че трябва да е твърдо, но как точно да стане?При мен предния амортисьор се регулира отгоре на 6 позиции и от долу на 8 позиции, а задния се регулира на 7 позиции.Единственото, което ми е ясно, е че не трябва да бъдат в крайно положение.Благодаря предварително.
    SUZUKI DRZ SuperMoto

    Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

  • #2
    До: Какви са настройките в стил супермото на предния и задния амортисьор на КТМ?

    В никакъв случай нетрябва да е твърдо.Отделно че за супермото самата предница и амортисьор са други .За серийно окачване трябва да се сменят пружините и да се работи със същите настройки.


    по принцип супермотото е отделна наука и няма нищо общо с мотоциклет на който са сложени гладки гуми и голям диск отпред

    Коментар


    • #3
      До: Какви са настройките в стил супермото на предния и задния амортисьор на КТМ?

      Добре де ясно е, че за сега съм далече от истината, но може ли някой поне да ми обясни с тези степени, как се работиПримерно при завъртане на степените на дясно, по посока на часовника, от 1 към 7 за задния амортисьор, какво се получава и също така предния амортисьор от горе ли му се регулира свиването,а от долу връщанетоАбе изобщо при завъртане по часовниковата стрелка, какво се получава, втърдяват ли се амортисьорите
      SUZUKI DRZ SuperMoto

      Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

      Коментар


      • #4
        До: Какви са настройките в стил супермото на предния и задния амортисьор на КТМ?

        ..ти имаш нужда да почетеш и се поинтересуваш доста
        то си пише-Н и S тоест HARD -SOFT ..демек твърдо -меко
        -като ги натягаш ПО часовниковата стрелка компрешъна /горната врътка/специално-става по твърд амортисьора
        като натягаш долната /ребаунда/ амортисьора дава по голямо съпротивление на разпъване..компрешъна и ребаунда обаче тр да се има в предвид че си влияят и взаимно..като е казал Пашов нещата граничат с изкуството
        най лесно е да вземеш мануал или намериш списание или статия в която е описано кое как да е за еди колко си кила състезател..пак е относително но ще е по добре от колкото да се мъчиш сам

        Коментар


        • #5
          До: Какви са настройките в стил супермото на предния и задния амортисьор на КТМ?

          Благодаря колега,ще се радвам да чуя още мнения по въпроса
          SUZUKI DRZ SuperMoto

          Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

          Коментар


          • #6
            До: Какви са настройките в стил супермото на предния и задния амортисьор на КТМ?

            От прочетеното във форума стигнах до извода, че колегата Жоро Пашов е много в час с амортисьорите Така че ще го помоля конкретно за моята "баба яга" да ми обясни, как стоят нещата, защото нямам заводска книжка и не мога да намеря никакви мануали за по-старите КТМ-иПри мен нещата са "доста назад във времето" с тия смешни 6-7-8 кликвания на настройките, но това е за сега, с такива машини разполагаме и такива машини караме.Амортисьорите са ми WP, а мотора е KTM LC4 600-92г.Благодаря предварително.
            SUZUKI DRZ SuperMoto

            Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

            Коментар


            • #7
              До: Какви са настройките в стил супермото на предния и задния амортисьор на КТМ?

              Само ще кажа, че съм чел много грешни мнения във форума и по-добре да не питаш за да не се объркаш.
              Comp. е сгъването, reb. е разгъването. Врътките "стягат" и "отпускат" съответно по часовниковата стрелка и обратно. Те регулират само скоростта на сгъване и разгъване и килограмите нямат отношение в това.
              Нещата са доста прости в основното понятие, което можеш да получиш от всяко кратко ръководство на аксесоар амортисьор продаван отделно, и ужасно сложни в прецизното настройване.
              Окачването има основно влияние върху поведението на мотора, както и геометрията и (никога да не забравяме) позицията на тялото при каране. Както всеки знае в офроуда тя е различна почти във всеки един момент. С последното само искам да припомня, че НЕ окачването, което често е набеждавано за това, има основно влияние върху правилното движение и управление на мотоциклета.

              ПП. Не се учудвай ако и в бъдеще не получаваш особена помощ във форума, ако така си задаваш въпросите. "Моя КТМ" не е добър ориентир за това за което питаш

              А? Сега видях, че сме писали заедно...
              К. Кулев

              Коментар


              • #8
                До: Какви са настройките в стил супермото на предния и задния амортисьор на КТМ?

                Благодаря ти Калине, това че се запознахме на купата на нациите в Плевен ме прави горд
                SUZUKI DRZ SuperMoto

                Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                Коментар


                • #9
                  До: Какви са настройките в стил супермото на предния и задния амортисьор на КТМ?

                  килограмите имат отношение към цялата настройка вкл и кликовете ..и верно че с промяна на пружините и SAG -а това влияние може да не толкова пряко а по скоро косвено..но все пак го има..влияние към точният ребаунд или компрешън има дори налягането на гумите..или респективно твърдостта на мусовете ако е с такива мотора /принципно казано не само за супермотото/
                  ..от там както е казал калин се мени и геометрията и става голяма манджа

                  от всичко това за конкретният мотор LC4 от 92 ра..няма голям смисъл дори като е бил нов този мотор е в пъти по слаб като окачване и възможности от съвременен мотоциклет а като прибавим и годинките... най добре го виж по мануал как тр да е и го направи така а след това го дай на някой който що годе разбира от това и има опит да го покара и да ти го донастрои

                  Коментар


                  • #10
                    До: Какви са настройките в стил супермото на предния и задния амортисьор на КТМ?

                    Ок, само че другия проблем е, че в темата за мануалите никъде не намерих такъв за "моята стара чанта", а все за по-новите модели има, така че сега се издирва мануал за КТМ LC4 600-92г.
                    SUZUKI DRZ SuperMoto

                    Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                    Коментар


                    • #11
                      До: Какви са настройките в стил супермото на предния и задния амортисьор на КТМ?

                      имам някакви архивни стари списания с доста подробни тестове на този модел..ако ги намеря /малко ще е трудно в големия кюп/ може да видя какви ги препоръчват..настройките..но пак ще тр всичко друго да еточно-тоест да нямаш заяли или разхлопани лагери по окачването ..да си с прясно масло в амортисьорите и прочее..май ще е най удачно да закараш мотора при Пашов или някой друг като него и да разчиташ на опита му
                      ..или да питаш чичко гугъл и да ровиш из нета за инфо

                      Коментар


                      • #12
                        До: Какви са настройките в стил супермото на предния и задния амортисьор на КТМ?

                        Ако намериш информация в архивите, ще съм ти много благодарен, поне така ще науча, какви са заводските настройки на амортисьорите.Иначе това с чичко гугъл го пробвах и не даде необходимия резултатНадявам се колегата Пашов или някой друг, който е в час с тези работи да ми помогне.А иначе нямам никакви проблеми с амортисьорите, въпреки че съм сигурен, че маслото им е старо и исках просто на ги настроя за по-бързо каране, и по-бързо взимане на завоите на асвалт
                        SUZUKI DRZ SuperMoto

                        Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                        Коментар


                        • #13
                          До: Какви са настройките в стил супермото на предния и задния амортисьор на КТМ?

                          Колеги ето няколко снимки на амортисьорите за да стане по-ясно, за какво иде реч
                          Прикачени файлове
                          SUZUKI DRZ SuperMoto

                          Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Какви са настройките в стил супермото на предния и задния амортисьор на КТМ?

                            Тука с думи прости не става. А и ти не си запознат с елементарните неща.
                            Трябва да попрочетеш някоя и друга статия да добиеш малко обща представа за нещата, тогава дори ще можеш и сам да си отговаря на въпросите си.
                            Калин важни неща ти е казал. Ж.Пашов ако се включи има доста какво да се чуе от него.

                            Конкретно твоя случай е доста особен и въобще съвременните окачвания и разбирания за супермото доста се разграничават от твоето ЛЦ4.

                            Но като цяло може да се конкретизира специално при тебе.
                            Къде искаш да караш мотора си?
                            Предполагам си го ползваш по улиците?
                            Или искаш да си караш любителски по пистите?
                            Питам те щото има значение дали ще караш само по улицата за придвижване или искаш да караш по трасе(асвалт и крос) и да се опитваш да скачаш и т.н. да натоварваш повече окачването.
                            Тогава се вземат под внимания много фактори.
                            Но от друга страна ти с това окачване нямаш много мегдан за действие, така, че за състезателни цели си е доста дървена работа, дори и с аматьорско каране.
                            Тука ти е важна и височината. Важно е на какво ниво ще оставиш коловете, а те много влияят на поведението в завой.
                            Абе може много да се пише и нищо да не се каже.

                            Прочети тази статия за обща култура и пак ще си пишем http://bikerz.awardspace.com/article...%20bike/bg.htm

                            п.п. на твойта предница компрешъна е долу, а реб. горе.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Какви са настройките в стил супермото на предния и задния амортисьор на КТМ?

                              Благодаря за мнението
                              SUZUKI DRZ SuperMoto

                              Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X