Колеги на 06.10.2013г. на пистата в Долна Митрополия ще се проведе състезание по супермото за купата на нациите, което е част от световния кръг Традиционно отварям темата за размисли и страсти, и за организиране на пиене на бира и ядене пуканки на пистата
 Традиционно отварям темата за размисли и страсти, и за организиране на пиене на бира и ядене пуканки на пистата  Лично аз се радвам, че поне това състезание ще се проведе в България, защото на първоначалния календар за 2013г. него го нямаше
 Лично аз се радвам, че поне това състезание ще се проведе в България, защото на първоначалния календар за 2013г. него го нямаше  За тези които не знаят и не са присъствали мога да кажа, че състезанието се провежда в три манша, като всяка една от държавите участнички има по трима състезатели и те правят по два манша. Крайното класиране винаги е било много интересно, защото се сумират точните от трите манша на всеки от участвалите състезатели. А най-интересното е самото подреждане на стартовата решетка, за което може да говорим по-късно, ако някой се интересува...
 За тези които не знаят и не са присъствали мога да кажа, че състезанието се провежда в три манша, като всяка една от държавите участнички има по трима състезатели и те правят по два манша. Крайното класиране винаги е било много интересно, защото се сумират точните от трите манша на всеки от участвалите състезатели. А най-интересното е самото подреждане на стартовата решетка, за което може да говорим по-късно, ако някой се интересува...
							
						
					 Традиционно отварям темата за размисли и страсти, и за организиране на пиене на бира и ядене пуканки на пистата
 Традиционно отварям темата за размисли и страсти, и за организиране на пиене на бира и ядене пуканки на пистата  Лично аз се радвам, че поне това състезание ще се проведе в България, защото на първоначалния календар за 2013г. него го нямаше
 Лично аз се радвам, че поне това състезание ще се проведе в България, защото на първоначалния календар за 2013г. него го нямаше  За тези които не знаят и не са присъствали мога да кажа, че състезанието се провежда в три манша, като всяка една от държавите участнички има по трима състезатели и те правят по два манша. Крайното класиране винаги е било много интересно, защото се сумират точните от трите манша на всеки от участвалите състезатели. А най-интересното е самото подреждане на стартовата решетка, за което може да говорим по-късно, ако някой се интересува...
 За тези които не знаят и не са присъствали мога да кажа, че състезанието се провежда в три манша, като всяка една от държавите участнички има по трима състезатели и те правят по два манша. Крайното класиране винаги е било много интересно, защото се сумират точните от трите манша на всеки от участвалите състезатели. А най-интересното е самото подреждане на стартовата решетка, за което може да говорим по-късно, ако някой се интересува...
							
						

 Няма да мога да присъствам, но с удоволствие бих гледал ако го дават по някоя телевизия.
 Няма да мога да присъствам, но с удоволствие бих гледал ако го дават по някоя телевизия.
							
						
 
							
						

 А то е такова: Примерно участват 15 държави и всяка една от тях има по двама състезатели в манша. Този отбор, който е дал най-добро време в квалификациите, съответно заема 1-ва и 16-та позиция на стартовата решетка. Най-хубавото е, че самите отбори определят, кой от пилотите им ще е напред и кой назад в зависимост от подготовката и уменията им, като най-важното е да съберат повече общи отборни точки в манша. Примерно, ако имат двама добри пилоти, но единия е по-добър в изпреварването, то той ще тръгне от 16-та или по-задна позиция с цел да се класира по напред в десетката, а онзи в началото, трябва колкото се може да подържа по-предната позиция.  таза три машна, като накрая се събират точките от всеки. Затова и крайното класиране винаги е доста учудващо, но то идва от събраните общ брой точки! Абе дано е станало ясно, като съм отворен за още въпроси
 А то е такова: Примерно участват 15 държави и всяка една от тях има по двама състезатели в манша. Този отбор, който е дал най-добро време в квалификациите, съответно заема 1-ва и 16-та позиция на стартовата решетка. Най-хубавото е, че самите отбори определят, кой от пилотите им ще е напред и кой назад в зависимост от подготовката и уменията им, като най-важното е да съберат повече общи отборни точки в манша. Примерно, ако имат двама добри пилоти, но единия е по-добър в изпреварването, то той ще тръгне от 16-та или по-задна позиция с цел да се класира по напред в десетката, а онзи в началото, трябва колкото се може да подържа по-предната позиция.  таза три машна, като накрая се събират точките от всеки. Затова и крайното класиране винаги е доста учудващо, но то идва от събраните общ брой точки! Абе дано е станало ясно, като съм отворен за още въпроси  
 


Коментар